AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Når det ikke blir sagt noe nedsettende eller usant. Bare fakta. Anonymkode: 54800...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 hvem er jv Anonymkode: f3232...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hvem er jv Anonymkode: f3232...a30 Tråder om folk som forteller om sine opplevelse med Jehovas vitner blir fjernet. Uten grunn. Anonymkode: 54800...14e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 25. november 2023 #4 Del Skrevet 25. november 2023 Det viste jeg ikke at ble fjernet. Menesker på vei ut av slike trosamfun kan jo virkelig trenge et sted og høre om andres opplevelser og å få støte fra likesinnede! Så lenge man ikke henger ut noen som er gjenkjennelige så burde det ikke være et problem. Jeg har diskutert både kristendom, islam og diverse kirker her inne. Hvorfor er JV så spesiele? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #5 Del Skrevet 27. november 2023 On 11/25/2023 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Tråder om folk som forteller om sine opplevelse med Jehovas vitner blir fjernet. Uten grunn. Anonymkode: 54800...14e Moderatorene er bare mennesker de også, og sannsynligvis er noen blant dem dedikerte medlemmer av Jehovas Vitner. Anonymkode: afe7e...d80 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Moderatorene er bare mennesker de også, og sannsynligvis er noen blant dem dedikerte medlemmer av Jehovas Vitner. Anonymkode: afe7e...d80 Du tar nok feil. De er kontrollert. De opptrer i få yrker. Moderator her vil bli sett ned på. De har nok bedt om å få trådene fjernet. Og får viljen sin. Det store spørsmålet er hvordan de finne alle disse trådene. Anonymkode: 54800...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7 Del Skrevet 27. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Du tar nok feil. De er kontrollert. De opptrer i få yrker. Moderator her vil bli sett ned på. De har nok bedt om å få trådene fjernet. Og får viljen sin. Det store spørsmålet er hvordan de finne alle disse trådene. Anonymkode: 54800...14e Moderator på KG er ikke et yrke, de gjør det så vidt jeg vet frivillig. Anonymkode: afe7e...d80 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Del Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Moderator på KG er ikke et yrke, de gjør det så vidt jeg vet frivillig. Anonymkode: afe7e...d80 De har egentlig ikke lov å være på sånne forum. Så nei, de er ikke blant moderator. Kravet kommer utenfra. Brannslokking. Anonymkode: 54800...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Del Skrevet 27. november 2023 Hvis trådene utarter til religionshat og forakt så er det grunn til å fjerne tråden i mine øyne Anonymkode: 04781...170 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 28. november 2023 #10 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (På 25.11.2023 den 23.02): Tråder om folk som forteller om sine opplevelse med Jehovas vitner blir fjernet. Uten grunn. Anonymkode: 54800...14e Dette er ikke slik jeg oppfatter det. Jeg har selv vært JV i mange år (ikke nå lenger) og har deltatt i mange tråder her på KG om det, men med noen få unntak kan jeg ikke huske at tråder blir slettet. At personangrep blir moderert - men det gjelder alle emner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #11 Del Skrevet 28. november 2023 Flere av moderatorene i dette forumet er elendige. De fjerner tråder rundt flere temaer, vi får f.eks ikke lov til å uttale oss om vaksiner, snakke for mye om vitaminer. Det vi derimot har lov til, er å oppfordre til spiseforstyrrelser og usunne kroppsideal. Dette blir aldri moderert vekk uansett hvor mange ganger slike poster blir rapportert. 🤮 Anonymkode: 4b6c2...51c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #12 Del Skrevet 28. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis trådene utarter til religionshat og forakt så er det grunn til å fjerne tråden i mine øyne Anonymkode: 04781...170 Jeg får sikkert pes for denne kommentaren. Men en av de viktigste kampsakene til JV i over hundre år har vært religionshat. Lederen kom i fengsel fordi han sjikanerte grovt andre religioner. Spesielt katolikker. Dette har de selvfølgelig omskrevet til forfølgelse av seg selv. Anonymkode: 54800...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 29. november 2023 #13 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg får sikkert pes for denne kommentaren. Men en av de viktigste kampsakene til JV i over hundre år har vært religionshat. Lederen kom i fengsel fordi han sjikanerte grovt andre religioner. Spesielt katolikker. Dette har de selvfølgelig omskrevet til forfølgelse av seg selv. Anonymkode: 54800...14e Har du eksempler på NOEN abrahamittiske religioner som ikke gjør dette til en viss eller betydelig grad? Det er jo en av grunnstenene i trosretningen uansett hvilken grein du har havnet i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2023 #14 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 12.52): Du tar nok feil. De er kontrollert. De opptrer i få yrker. Moderator her vil bli sett ned på. De har nok bedt om å få trådene fjernet. Og får viljen sin. Det store spørsmålet er hvordan de finne alle disse trådene. Anonymkode: 54800...14e AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 23.36): De har egentlig ikke lov å være på sånne forum. Så nei, de er ikke blant moderator. Kravet kommer utenfra. Brannslokking. Anonymkode: 54800...14e Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Fakta er en fin bok.... Anonymkode: 106d9...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 1. desember 2023 #15 Del Skrevet 1. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 8.55): Flere av moderatorene i dette forumet er elendige. De fjerner tråder rundt flere temaer, vi får f.eks ikke lov til å uttale oss om vaksiner, snakke for mye om vitaminer. Det vi derimot har lov til, er å oppfordre til spiseforstyrrelser og usunne kroppsideal. Dette blir aldri moderert vekk uansett hvor mange ganger slike poster blir rapportert. 🤮 Anonymkode: 4b6c2...51c Og grunnen til at du vet det rapporteres er at det er du som gjør det... Så når andre like triggerhappy som du rapporterer andre typer tråder surner du?... Hva om du lot være å rapportere det du ikke liker så kanskje de andre slutter og..og vipps så blir ikke trådene moderert bort lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. desember 2023 #16 Del Skrevet 3. desember 2023 JV tråder blir moderert bort pga politisk korrekthet så ingen JVer blir såret. Det er politisk korrekt å kritisere den vanlige kristendommen, og jødedommen, men når du kritiserer islam og Jehovas vitner er det politisk ukorrekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 4. desember 2023 #17 Del Skrevet 4. desember 2023 Sommer2464 skrev (22 timer siden): JV tråder blir moderert bort pga politisk korrekthet så ingen JVer blir såret. Det er politisk korrekt å kritisere den vanlige kristendommen, og jødedommen, men når du kritiserer islam og Jehovas vitner er det politisk ukorrekt. Tull og tøys. Søk på JV her i forumet (eller jehovas) og du får opp post etter post med kritiske meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #18 Del Skrevet 4. desember 2023 Utrolig mye rart som blir slettet her, tilsynelatende helt uten grunn. Tipper en eller flere av moderatorene tar seg litt for store friheter og sletter ting de er uenig i, selv om det ikke har skjedd regelbrudd. Anonymkode: 62c5a...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 4. desember 2023 #19 Del Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig mye rart som blir slettet her, tilsynelatende helt uten grunn. Tipper en eller flere av moderatorene tar seg litt for store friheter og sletter ting de er uenig i, selv om det ikke har skjedd regelbrudd. Anonymkode: 62c5a...206 Jeg tenker at det å frivillig være moderator på en slik siden MÅ kunne gi rom for det - spesielt med tanke på hva enkelte klarer å vri ut av seg uten blygsel eller ettertanke. Det skrives så mye stygt og umodent her inne at jeg heller mer mot at det er bedre å moderere bort litt for mye enn litt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå