AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #81 Skrevet 17 timer siden Hadde jeg vært søsteren din, hadde jeg bedt om at dere voksne ikke kjøper gaver til hverandre, men tatt med barna på handletur og kjøpt en gave til tante (eventuelt bare en liten hilsen dersom det å spare penger er viktig for dem). De får gaver fra deg, og da synes jeg du kan få hos dem via foreldrene når du er barnløs. Tror dette ville vært trivelig for barna også. Anonymkode: b06a1...e91 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #82 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 19.19): Hvorfor er enslige så barnslig? "åå alle ungene får gave, men jeg får ikke`" Det er litt spesielt. Anonymkode: 84248...471 Hvorfor er folk med barn så grådige og egoistiske? "Barna mine skal motta gaver fra alle voksne slektninger, men vi gidder ikke gi noe tilbake, for julen er jo bare for barna uansett!" Det er ganske grinchete og trasig. Anonymkode: b06a1...e91 4 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #83 Skrevet 15 timer siden Det er en selvfølge at den barnløse får gave av sine søsken m/barn. Jeg kjøpte alltid gave til 250 - 450 kr (jeg har tre barn som alltid fikk fine gaver til 3-400 hver av onkel). Anonymkode: 73dda...cd9 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #84 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig i dette. I fjor endte vi opp med at jeg og mannen ga gaver til alle barn, pluss mine foreldre, og juleselselselskapet var hos oss, mens vi ikke fikk noen gaver fra andre enn oss selv. Vi ga gaver til både mine foreldre og alle barna som var her. Vi fikk ikke en gang en vertinnegave. Anonymkode: dd293...fd1 For en gnien og lite sosial intelligent familie du har.. Anonymkode: 0002a...e3d 2 1
Lønnesirup01 Skrevet 6 timer siden #85 Skrevet 6 timer siden Vi «byttet» til gaver til barna for noen år siden, og det betyr at de uten barn får gave til seg selv, og de med barn får gaver til barna. Det kan hende at din søster mente dette men at det ikke kom ordentlig fram? Hvis ikke synes jeg hun er veldig korttenkt om hun mener at hennes barn skal få gaver og du ingen. 1 1
Beneng Skrevet 4 timer siden #86 Skrevet 4 timer siden Ikke se på det som HENNES barn, men DINE nevøer og nieser. Jeg har selv 4 barn, men bruker gjerne både til og penger på MINE tantebarn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå