AnonymBruker Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Dette med f.eks en form for video call så man følger med hele tiden. Anonymkode: dfd6c...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #2 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette med f.eks en form for video call så man følger med hele tiden. Anonymkode: dfd6c...f71 Nei Anonymkode: dcd80...f28 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #3 Del Skrevet 20. november Ikke greit Anonymkode: 85abb...06c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4 Del Skrevet 20. november Nei. Absolutt ikke. Med mindre barnet er over 12 og vet et at du kan være i butikken hvis det våkner. Og har mobil. Anonymkode: 7f657...fd8 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #5 Del Skrevet 20. november Nei går ikke fra 15 åringen når hun sover engang Anonymkode: 6b60c...a44 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. november Populært innlegg #6 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei går ikke fra 15 åringen når hun sover engang Anonymkode: 6b60c...a44 Jøss! Her drar vi på jobb før 15 åringen har stått opp innimellom. Anonymkode: 4d4a2...85b 50 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #7 Del Skrevet 20. november Trodde du mente svipptur på butikken med babyen, Heh. I følge mødrehjem er du dårlig mamma om du tar med babyen på slike steder. Handle mat, oppleve normale hverdagslyder og baby sover … men drit i det. De skaper krise uansett hvor flink du er. 🙂 men når du faktisk mener svipptur innom butikken uten baby, da hadde de tatt babyen din mens du var på svippturen. 😛 bokstavelig talt. Mao er Norge fullt av kvinner som aldri gjør noe som helst riktig. Alt er feil. Litt som en negativ Lotto-gevinst. 🤣 et par her og der er nødt til å ta skammen. men helt seriøst, du hadde blitt fratatt barnet ditt om den rette personen oppdaget det. Eller den feile personen. Spørs hvordan du ser på det. Anonymkode: 33d38...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #8 Del Skrevet 20. november Nei, du drar ikke fra barnet ditt, herlighet. Anonymkode: 3015f...db1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #9 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trodde du mente svipptur på butikken med babyen, Heh. I følge mødrehjem er du dårlig mamma om du tar med babyen på slike steder. Handle mat, oppleve normale hverdagslyder og baby sover … men drit i det. De skaper krise uansett hvor flink du er. 🙂 men når du faktisk mener svipptur innom butikken uten baby, da hadde de tatt babyen din mens du var på svippturen. 😛 bokstavelig talt. Mao er Norge fullt av kvinner som aldri gjør noe som helst riktig. Alt er feil. Litt som en negativ Lotto-gevinst. 🤣 et par her og der er nødt til å ta skammen. men helt seriøst, du hadde blitt fratatt barnet ditt om den rette personen oppdaget det. Eller den feile personen. Spørs hvordan du ser på det. Anonymkode: 33d38...868 Er ikke snakk om noe baby da 😂 Anonymkode: dfd6c...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #10 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke snakk om noe baby da 😂 Anonymkode: dfd6c...f71 Hva med å legge til alder? Anonymkode: 7f657...fd8 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 20. november #11 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei går ikke fra 15 åringen når hun sover engang Anonymkode: 6b60c...a44 ?? Er dette riktig? Min 14-åring har vært hjemme alene en hel helg han. Er det jeg som er gærn her? Jeg stakk på butikken når han var 4-5 år gammel. Butikken var 50 m fra leiligheten. Og jeg gjorde det når han var våken, så han visste hvor jeg var. 22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. november #12 Del Skrevet 20. november Vanja2345 skrev (6 minutter siden): ?? Er dette riktig? Min 14-åring har vært hjemme alene en hel helg han. Er det jeg som er gærn her? Jeg stakk på butikken når han var 4-5 år gammel. Butikken var 50 m fra leiligheten. Og jeg gjorde det når han var våken, så han visste hvor jeg var. Folk er klin hysteriske her. Vi må dra på jobb kl 0645 noen dager i uken. 10-åring m diagnose er alene hjemme til taxi kommer. I den virkelige verden flyttet 15-åringer på hybel. 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. november #13 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei går ikke fra 15 åringen når hun sover engang Anonymkode: 6b60c...a44 Seriøst? 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #14 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette med f.eks en form for video call så man følger med hele tiden. Anonymkode: dfd6c...f71 NEI Anonymkode: 97482...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #15 Del Skrevet 20. november Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Seriøst? seriøst ja. Anonymkode: 97482...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. november #16 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): seriøst ja. Anonymkode: 97482...0ee Du er jo ikke den samme som jeg siterte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #17 Del Skrevet 20. november Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Du er jo ikke den samme som jeg siterte. Jeg er enig med den du siterte Anonymkode: 97482...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. november #18 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med den du siterte Anonymkode: 97482...0ee Ok, da finnes det altså to hysteriske mennesker. 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #19 Del Skrevet 20. november Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Ok, da finnes det altså to hysteriske mennesker. Eh nei. Skal man gå så sier man i fra. Anonymkode: 97482...0ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. november #20 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh nei. Skal man gå så sier man i fra. Anonymkode: 97482...0ee Sier fra ja, det er noe helt annet enn at man ikke går fra en 15-åring som sover. Men jeg hadde nok gått uansett, men sendt en melding som 15-åringen hadde sett hvis h*n våknet før jeg var hjemme igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå