Gå til innhold

Mann født i 1966 og dame født i 1979

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det funke? 

Anonymkode: 51a61...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan det funke? 

Hvor gammelt er det? 

Anonymkode: 20eab...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par hvor hun er født i 64 og han i 79. De har vært sammen i 18 år nå og er gift med felles barn. De er et helt nydelig par og fungerer veldig godt sammen. 

Anonymkode: af23b...648

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen er 68 og jeg 79, fungerer veldig bra.

Lykke til🥰

Anonymkode: e59d7...278

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammelt er det? 

Anonymkode: 20eab...585

57 og 44...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor det skal være noe problem

Anonymkode: e9e14...200

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo noen års aldersforskjell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Om 12-13 år blir det et problem.

Anonymkode: 37750...0c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvfølgelig. Men hvorfor vil en mann ha en så mye yngre dame?

Anonymkode: 72150...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevnaldrende. Begge er gamle. 

Anonymkode: 02677...748

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går selvfølgelig. Men hvorfor vil en mann ha en så mye yngre dame?

Hun er 44 (!) hun er ikke «yngre» selv ikke for en mann på 57. De er strengt tatt jevnaldrende og hvorfor skulle ikke en mann på 57 kunne ha en dame på 44? Ingen av de er ung. Hadde de begge vært 20 år yngre hadde fortsatt denne aldersforskjellen vært helt ok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hun er 44 (!) hun er ikke «yngre» selv ikke for en mann på 57. De er strengt tatt jevnaldrende og hvorfor skulle ikke en mann på 57 kunne ha en dame på 44? Ingen av de er ung. Hadde de begge vært 20 år yngre hadde fortsatt denne aldersforskjellen vært helt ok.

Du tuller. En 57 år gammel mann er for f ikke «jevngammel» med ei på 44. Og jeg skrev aldri at hun var «ung», men at hun er yngre enn han. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har «daddy issues» så jeg faller fort for menn som er såpass eldre enn meg. Ser i hverdagen at det blir for stor forskjell i interesser, musikksmak o.l., men det fungerer allikevel. 

Så spørs hva som skjer etter hvert når mannen eldes, men damen fortsatt er i «sin beste alder»?

Anonymkode: 95d59...ca7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke og vil ikke vite. Jeg hadde gitt mann 1966 til min foreldregenerasjon som er nærmere han i alder.

Kvinne 1979.

Anonymkode: 3387b...9d3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er 70 og du 57 kan det hende du savner en jevnaldrende partner. Han er da mest sannsynlig pensjonist og du har kanskje 10 år igjen å jobbe. Når du går av ved 67 år er han 80 år. Det er faktisk veldig mange års aldersforskjell.

Anonymkode: 1a536...32d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan det funke? 

Jeg er født i 79, mannen i 66. Vi har vært sammen siden 2004. Aldersforskjellen har aldri vært noe problem, før nå. Ikke at det er et problem nå heller, men aldersforskjellen er mer synlig og tilstedeværende nå enn for 10 år siden. Han er absolutt en aldrende mann, mentalt og fysisk. Det hender at jeg savner den han var da han var i 40-årene. Det var mer futt i han den gang. Men så kan det jo også hende at han savner den jeg var da jeg var i 20-30-årene. Vi har jo blitt eldre begge to. 

Jeg ville nok tenkt meg om en gang eller to om jeg var deg. 

Anonymkode: 25b75...175

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 47, dater en på 57. Frem til nå har jeg syntes selv menn på min alder og litt eldre ofte har sett gamle og satt ut, men han her ser ut som han er på min alder, han holder seg veldig godt (og jeg ser relativt ung ut for min alder). Jeg tror ærlig talt jeg vil eldes mer enn han de neste årene, han må ha vampyrgener eller noe 😄 Der er sprøtt å tenke på at han er 60 om bare tre år.

Anonymkode: a6b54...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 47, dater en på 57. Frem til nå har jeg syntes selv menn på min alder og litt eldre ofte har sett gamle og satt ut, men han her ser ut som han er på min alder, han holder seg veldig godt (og jeg ser relativt ung ut for min alder). Jeg tror ærlig talt jeg vil eldes mer enn han de neste årene, han må ha vampyrgener eller noe 😄 Der er sprøtt å tenke på at han er 60 om bare tre år.

Anonymkode: a6b54...f2e

Menn på den alderen som holder seg godt har en tendens til å plutselig se mye eldre ut «over natta». Ingen vet når.  Så at du kommer til å synlig eldres mer enn han er bare tull.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ser jeg ikke noe galt i det. Verre for meg som er blitt betatt av en yngre mann. Mye yngre. Vi har ikke møtt hverandre, men aldersforskjellen er såpass høy at til tross for sterke følelser så er dette noe jeg vet aldri kan bli noe mer. Uansett hvor vondt det er. Aldersforskjellen blir tydeligere jo eldre en blir. 

Anonymkode: 6ba7c...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...