AnonymBruker Skrevet 18. november #1 Del Skrevet 18. november Ser at huset med det rare i er lagt ut på nrk nett tv. Så litt på det, og det var egentlig ganske kjedelig og tregt. Så på det som barn og var vel ikke så imponert da heller. Men ellers fine omgivelser. Så du på det som barn? Syns du det var gøy eller kjedelig? Anonymkode: 433ed...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #2 Del Skrevet 18. november Dritkjedelig. Samme med skomaker andersen. Anonymkode: 59462...c00 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 18. november #3 Del Skrevet 18. november Eg elska det, men ei vennine hevda eingong at "Huset med det rare i" var grunnen til at ho slutta å sjå på Barne-TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #4 Del Skrevet 18. november Det var kjedelige greier ja. Anonymkode: e4527...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #5 Del Skrevet 18. november Portveien 2. Mutter'n måte skru av for jeg holdte på å tilte at ingen skjønte at det bodde en jævla sjiraff i huset Anonymkode: 0f92d...911 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #6 Del Skrevet 18. november Jul i Skomakergata er sykt oppskrytt. Anonymkode: b370a...b16 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #7 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Portveien 2. Mutter'n måte skru av for jeg holdte på å tilte at ingen skjønte at det bodde en jævla sjiraff i huset Anonymkode: 0f92d...911 Det likte jeg å se på 😄 Anonymkode: 433ed...1ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #8 Del Skrevet 18. november Gullars var stusselige greier. Og Sara sydame og petra prøvedukke 😅 Anonymkode: 48af1...34e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 18. november #9 Del Skrevet 18. november Det blir sånn tror jeg.. På samme måte som jeg husker en bakke fra jeg var liten, den var heftig tung å gå opp og knall gøy å ake ned. Nå.... Herlighet; når jeg ser på den bittelille tuen tenker jeg at det er jo et under at akebrett gjekk på frem i det hele tatt.. En er bare barn en gang på den måten iallefall. Men jeg husker pernille og herr Nelson: elsket de som barn... helt utrolig dust i dag Samme med Gullars og andre rareriteter fra 80-90 tallet. Prøvde å se "Borgen skole", "Frida med hjerte i hånden" som jeg elsket å se på men det og funker ikke i dag altså. Selv om det var mer ungdomsserier. Ikke engang for nostalgien. Det eneste jeg har fått et lite nostalgisk kick av å se igjen er den gamle narnia serien som ligger på YouTube for meg funker den faktisk ganske godt ennda. Men alt det andre tilhører barndommen til, og det er best der. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #10 Del Skrevet 18. november Ser jeg har postet den i feil emnekategori. Anonymkode: 433ed...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 18. november #11 Del Skrevet 18. november Er nok ikke noe for dagens barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #12 Del Skrevet 18. november Jeg elsket huset med det rare i. Ville der selv Anonymkode: dbb09...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 18. november #13 Del Skrevet 18. november Tøydokke Anna? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #14 Del Skrevet 18. november Jeg husker ikke noen barne-tv jeg syntes de var kjedelig. Antagelig har jeg glemt dem, siden jeg syntes de var kjedelige. Jeg vokste opp med Huskestuen, Portveien 2, Labbetuss, Tøydokke Anna og alle disse som var på 80-tallet og syntes alle var kjekke. Men barne-tv ble kjedelig da jeg ble eldre og ble for gammel for det. F.eks syntes jeg Sesam Stasjon var kjedelig, men det var fordi jeg da var tidlig i tenårene og syntes barne-tv generelt var kjedelig. Anonymkode: 2a686...8f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksti Skrevet 18. november #15 Del Skrevet 18. november Jeg husker jeg likte Tøydukke Anna, Bilen brum, et puslespill og Kalle Klovn. Og noe med maskinen Blerta? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #16 Del Skrevet 18. november Just now, Frksti said: Jeg husker jeg likte Tøydukke Anna, Bilen brum, et puslespill og Kalle Klovn. Og noe med maskinen Blerta? "Berta, kjære Berta. Du er en deilig maskiiin" 😁 Anonymkode: 2a686...8f5 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #17 Del Skrevet 18. november Skomakergata var utrolig kjedelig. Aldri likt det. Anonymkode: f85e2...9e0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 18. november #18 Del Skrevet 18. november (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Berta, kjære Berta. Du er en deilig maskiiin Med en gang jeg leste den strofen husket jeg låten! 😅 Serien var super-kjedelig, men den var bra musikalsk da, på ei måda (dvs. introen) ! Endret 18. november av AnonymBruker 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #19 Del Skrevet 18. november Portveien 2 var grunnen til at jeg sluttet å se på barne-tv. Men ser fortsatt på skomakergata da Anonymkode: d1d32...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 18. november #20 Del Skrevet 18. november https://tv.nrk.no/serie/puslespill/1989/FBUA00004489/avspiller Et puslespill var det aller verste, kan jeg huske 💤 Berta hadde jeg glemt, det var morsom barne-tv 🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå