Gå til innhold

Ville du reagert om han ikke åpnet snappen på 7timer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har heller ikke vært aktiv på andre sosiale medier på 7 timer. Han pleier alltid å være litt på.. 

Anonymkode: 4ddb1...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Er nok ingen ting ved sosiale medier jeg ville reagert på.

selv kan det lett gå 7 dager uten at jeg er inne på snap/insta what ever. 7 timer er ingen ting.

Anonymkode: 93f2f...8eb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg og mannen kunne bruke hele dagen uten å åpne sosiale medier, til og med i avstandsforhold. Vi prioriterer å være tilstede når vi gjør noe, med venner eller sammen.

Anonymkode: 65bab...aea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men han her pleier å åpne ellers. Vet han er med familien nå, men han sa fra dag en at han verken er snapper eller veldig på med sosiale medier, så jeg burde ikke være bekymret. Skal møte han imorgen så bare redd han har fått bok og ikke vil møte meg. Vi har bare datet i 2 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun dersom vedkommede "bor" der inne til vanlig, samt jeg visste denne personen ikke var på jobb/ i noe familie-greier/ hos venner.  Første jeg DA hadde tenkt, var at noe kunne skjedd.. Så kunne nok blitt bekymret for om det var en ulykke, men hadde ikke sagt noe om ikke det var kjæresten min eller aller nærmeste familie...

Endret av Perfume
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfume skrev (2 minutter siden):

Kun dersom vedkommede "bor" der inne til vanlig, samt jeg visste denne personen ikke var på jobb/ i noe familie-greier/ hos venner.  Første jeg DA hadde tenkt, var at noe kunne skjedd.. Så kunne nok blitt bekymret for om det var en ulykke, men hadde ikke sagt noe om ikke det var kjæresten min eller aller nærmeste familie...

Ts her... enig. 

Jeg vet han er med barna å sine foreldre idag. Tenkte også på ulykke eller annet som kan ha skjedd. Er nok en grunn for at han ikke har åpnet. Han skrev igår både natta mld og sa det skulle bli herlig å se meg igjen 🥰 Jeg er litt overtenker, men mange ganger stemmer en dårlig magefølelse .  

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig så er det ikke bra dersom det er store endringer i måten han kommuniserer med deg. 

Jeg har flere ganger erfart at det er begynnelsen på slutten når de svarer kortere og lengre mellom hver gang.

Likevel ville jeg ikke bekymret meg så mye dersom det kun er nå i forbindelse med ett familiebesøk. Jeg er sånn at når jeg først har avtalt å treffes så behøver jeg ikke tekste og snappe så mye, da gleder jeg meg heller til å treffes.

Anonymkode: 40fcd...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Å hjelpe meg-det greiene her. Forhold går til grunne av bare piss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi det kunne helt ærlig vært meg. Det er nok meg hver dag det når jeg tenker meg om.

Anonymkode: 7361b...e28

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Erfaringsmessig så er det ikke bra dersom det er store endringer i måten han kommuniserer med deg. 

Jeg har flere ganger erfart at det er begynnelsen på slutten når de svarer kortere og lengre mellom hver gang.

Likevel ville jeg ikke bekymret meg så mye dersom det kun er nå i forbindelse med ett familiebesøk. Jeg er sånn at når jeg først har avtalt å treffes så behøver jeg ikke tekste og snappe så mye, da gleder jeg meg heller til å treffes.

Huff ha... Får litt kjip følelse inni meg. Vet ikke hvor interessert han er. Kunne gjerne hørt og hatt litt mer av han. For alt jeg vet, kan han ha mistet eller glemt tlf... Han har ikke vært aktiv på facebook på 6 t. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (5 minutter siden):

Nei. Å hjelpe meg-det greiene her. Forhold går til grunne av bare piss.

Okei. Jeg måtte bare høre istedenfor å sende bekymringsmelding til han om hvorfor han er så stille😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Huff ha... Får litt kjip følelse inni meg. Vet ikke hvor interessert han er. Kunne gjerne hørt og hatt litt mer av han. For alt jeg vet, kan han ha mistet eller glemt tlf... Han har ikke vært aktiv på facebook på 6 t. 

Ikke stress med det enda. Det kan være ørten gode grunner til dette. Du finner jo ut av det i morgen når du treffer han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert mye mer på om noen holdt telling på hvor mange timer jeg hadde vært inaktiv på de ulike sosiale mediene, spesielt om vedkommende viste at jeg hadde besøk av familie. 
Den datingen hadde tatt slutt øyeblikkelig for min del da.

En av de tingene jeg virkelig digger med han jeg dater nå, er hans evne til å legge bort mobilen og prioritere de han faktisk er med.

Anonymkode: 3b96d...1d2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre ts, det må være sykt slitsomt å være deg og overtenke så sinnsykt.

Har du ingen venner du kan finne på noe med istedefor å sitte dag ut og dag inn og opprette tråder på kg?

Anonymkode: e6bc1...e32

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje travelt på jobb, eller han sover? 

Anonymkode: 2ec49...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gud bedre ts, det må være sykt slitsomt å være deg og overtenke så sinnsykt.

Har du ingen venner du kan finne på noe med istedefor å sitte dag ut og dag inn og opprette tråder på kg?

Anonymkode: e6bc1...e32

Hvem er du for en supersnok som tror jeg legger flere tråder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vanligvis åpner fort så ja . 

Anonymkode: 81417...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...