Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»

iBygda

Finale  

108 stemmer

1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

• KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

missmcbeal skrev (21 timer siden):

Keiino har sluppet ny låt, jeg liker den mye bedre en MGP-låten. 

Den har veldig 90talls vibe, så virker som de går mer i den retningen nå.

Får veldig sommerlåtvibber av denne her:

Jeg elsker Keiino, men dette må være en av de dårligste låtene jeg har hørt fra dem. Dammdiggidam er MYE bedre etter min mening. Men enig i 90 talls soundet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

missmcbeal skrev (22 timer siden):

Keiino har sluppet ny låt, jeg liker den mye bedre en MGP-låten. 

Den har veldig 90talls vibe, så virker som de går mer i den retningen nå.

Får veldig sommerlåtvibber av denne her:

Synes denne var dårlig dessverre. Damdiggida er litt bedre. 

Elsker Spirit in the skye og Monument. Synes Keiino har slitt i det siste med å lage sanger som er på nivå med disse 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Israel sin låt desidert best i år. Men pga politiske greier så tror jeg lite på at den vinner.  Låten er veldig populær på TikTok. Kroatia sin er bra, men Israel sin låt er best, synes jeg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg liker Israel sin låt desidert best i år. Men pga politiske greier så tror jeg lite på at den vinner.  Låten er veldig populær på TikTok. Kroatia sin er bra, men Israel sin låt er best, synes jeg. 

Israel kommer ikke til å få en eneste stemme i år av politiske årsaker.

Synes synd på de som skal opptre. 

De risikerer å bli buet på av publikum også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (21 timer siden):

Synes det er best at de ikke deltar på grunn av stor risiko for at det kan bli skikkelig bråk og slagsmål i salen 😬. Jeg har sett på ulike sosiale medier at Israel får støtte. Er mulig at de får nok stemmer til å kvalifisere seg til finalen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Bombasi said:

Sangen er kjempefin!. Jeg synes at den er den desidert beste i år. Men så er det politikken da..

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Valyria83 said:

Synes det er best at de ikke deltar på grunn av stor risiko for at det kan bli skikkelig bråk og slagsmål i salen 😬. Jeg har sett på ulike sosiale medier at Israel får støtte. Er mulig at de får nok stemmer til å kvalifisere seg til finalen. 

De ligger ikke sist på oddsen. De er over Norge på oddsen. Men Norge klatrer mulig høyere opp når showet starter pga det politiske? Israel kunne vel ha vunnet dersom det ikke var for politikk? 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

De ligger ikke sist på oddsen. De er over Norge på oddsen. Men Norge klatrer mulig høyere opp når showet starter pga det politiske? Israel kunne vel ha vunnet dersom det ikke var for politikk? 

Lurer på om juryen kommer til å la være å gi høye poeng til Israel for å unngå bråk viss de skulle vinne?  Har bare hørt den 1 gang. Synes sangen er helt grei. Liker Israel som musikk land men i år skulle jeg ønske at de ikke deltar. 

Norge ligger rundt 15 på oddsen. Sliter med å tro at det er der vi havner til slutt. Blir enten ett veldig bra resultat eller helt ræva. Er ganske mange land som kan vinne. Blir ekstra spennende i år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes israel sin sang er helt ok. ikke noe spesielt. men de får stemmen fra meg kun pga all dritten de får fra ensidig mediadekning.. håper de vinner. men dessverre er det ofte flest woke folk som stemmer i esc. og juryen de stemmer vel ikke på israel da de er politisk korrekte slik alle journalister er.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (5 timer siden):

synes israel sin sang er helt ok. ikke noe spesielt. men de får stemmen fra meg kun pga all dritten de får fra ensidig mediadekning.. håper de vinner. men dessverre er det ofte flest woke folk som stemmer i esc. og juryen de stemmer vel ikke på israel da de er politisk korrekte slik alle journalister er.

Jeg kommer også til å stemme på Israel av samme grunn som deg. 
Jeg tror de kan gjøre det bra, er flere som tenker som oss rundt om. 
Men egentlig hadde jeg håpet de ikke stilte i år, jeg er redd det kan bli bråk og frykter for sikkerheten. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Valyria83 said:

Lurer på om juryen kommer til å la være å gi høye poeng til Israel for å unngå bråk viss de skulle vinne?  Har bare hørt den 1 gang. Synes sangen er helt grei. Liker Israel som musikk land men i år skulle jeg ønske at de ikke deltar. 

Norge ligger rundt 15 på oddsen. Sliter med å tro at det er der vi havner til slutt. Blir enten ett veldig bra resultat eller helt ræva. Er ganske mange land som kan vinne. Blir ekstra spennende i år 😊

Hvis jury skal vurdere låt og kvalitet, så vil de kanskje gi Israel full pott med poeng. De likte Loreen og denne låten er i samme kategori og kvalitet, tenker jeg. Jeg må innrømme at det er kun Israel sin låt som spilles i repeat på playlisten min av alle deltakerne. Bør jeg skamme meg for det? 😔

Jeg synes det er mye dårlig med i år.  Norge sin er enten en elsk eller ikke-elsk-låt. Men alt kan skje i eurovision. Eurovision liker ofte litt særegen musikk. 

Jeg kommer nok til å stemme på Israel sin låt. Det er fordi jeg tenker låt, og ikke politikk. 

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Norge blir lett topp 5.

Sett Adressa Malmø og norske låta skiller seg ut i et ganske plain felt.

Vi kan faktisk vinne eller komme veldig nære. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Frankrike, Ukraina mfl.

Men Norge er jo faktisk litt bedre...

Den har litt mer fart og spenning enn Ukraina, selv om Ukraina er veldig fin.

Spent på resten av Adresse Malmø. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den franske følsomme på en andre plass. Ulvehammen nummer en. :nigo: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...