Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2024: Gåte «Ulveham»

iBygda

Finale  

108 stemmer

1. 1. Hvem var dine favoritter i finalen?

• KEiiNO «Damdiggida»
    • Annprincess «Save Me»
    • Gothminister «We Come Alive»
    • Ingrid Jasmin «Eya»
    • Miia «Green Lights»
    • Margaret Berger «Oblivion»
    • Dag Erik og Anne «Judge Tenderly of Me»
    • Gåte «Ulveham»
    • Super Rob og Erika Norwich «My AI»

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. feb. 2024, 18:49

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Jeg synes låten til Margaret  er veldig bra. Jeg hører mye på den. Den er på spillelisten min. Jeg tror ikke at den vinner finalen i MGP, fordi jeg tror folket ønsker en mer anderledes spesiell type låt. Det blir nok Gåte :)

Den er ikke dårlig i det hele tatt. Margaret Berger er dyktig. Fin radio låt men vi må sende noe som ikke forsvinner i mengden Eurovision. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan - Ikke - Fordra - Vidar Villa sin musikk. Sikkert en super fyr og alt sån. Men den musikken der er for meg heeeeeelt forferdelig. Så håper ikke han går videre til finalen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (34 minutter siden):

Kan - Ikke - Fordra - Vidar Villa sin musikk. Sikkert en super fyr og alt sån. Men den musikken der er for meg heeeeeelt forferdelig. Så håper ikke han går videre til finalen.

Tror han kommer til finalen. Han vinner ikke finalen uansett. Media har sørget for at Erika Norwich vinner i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (36 minutter siden):

Har aldri hørt noen låt av han, men er ikke han en sånn russemusikk-fyr? Og russemusikk er bortsett fra danseband den verste "musikken" jeg vet om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme said:

Har aldri hørt noen låt av han, men er ikke han en sånn russemusikk-fyr? Og russemusikk er bortsett fra danseband den verste "musikken" jeg vet om.

Det er ikke helt TIX musikk,mer lunken pop,men absolutt egnet for russ osv. Liker ikke sangstemmen,tekstene eller de fleste av medlodiene. 

Klarer det bare ikke! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Eloise12345 said:

Kommer du til å legge til Gåte i spillelisten? Jeg tror at Gåte har en musikktype som de fleste ikke har i spillelistene, men tror heller folk liker den i grand prix-sammenheng. Mulig jeg tar feil :)

Jeg har lagt til Oblivion, Green Lights, Robotlåten,  Farida og Mileo sin i spillelisten min 😊

Vet ikke, men har ikke gjort det ennå i hvert fall. Ulvehamn er ikke akkurat easy listening 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Valyria83 said:

Tror han kommer til finalen. Han vinner ikke finalen uansett. Media har sørget for at Erika Norwich vinner i år. 

MY AI har ingen sjanse til å vinne. Den vil bli fullstendig ignorert av internasjonale juryen.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iBygda skrev (1 time siden):

Vet ikke, men har ikke gjort det ennå i hvert fall. Ulvehamn er ikke akkurat easy listening 🤣

Viktig å skille hva som blir bra på scenen i Eurovision og hva som er grei radio låt. 

Ukraina vant jo med  sangen 1944. Den synes jeg er vanskelig å synge med 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere her som kaller låta til Gåte "Ulvehamn".

Den heter "Ulveham". Det blir liksom noe helt annet... 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir skikkelig, skikkelig irritert av tanken på at det kommer minst én låt fra delfinale 3 til finalen jeg ikke bryr meg noe som helst om, mens Mileo må se finalen fra sidelinjen😔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (17 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir skikkelig, skikkelig irritert av tanken på at det kommer minst én låt fra delfinale 3 til finalen jeg ikke bryr meg noe som helst om, mens Mileo må se finalen fra sidelinjen😔

Jeg også. Liker kun Miia sin sang i denne delfinalen. Mileo var kjempe flink. Media ødela for han. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Valyria83 said:

Jeg også. Liker kun Miia sin sang i denne delfinalen. Mileo var kjempe flink. Media ødela for han. 

Mileo sin er kjempefin! Det burde være en siste sjanse for de som røk ut. Jeg tror mange likte låten,  men at den havnet i "skyggen" fordi mange stemte på en annen låt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resultat:

delfinale-3.png

Hvis man bare teller unike stemmer:

19 Gåte
5 Super Rob og Erika Norwich
4 Mileo
2 Dag Erik Oksvold og Anne Fagermo
0 Farida
0 Eli Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Keiino og Miia går videre i kveld. Usikker på den tredje. 🤔

Ser noen som liker Mistra sangen på forskjellige forum.??? Synes den er stygg 🙈 og jeg pleier å liker mye forskjellig i rock og heavy metal sjangeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også Miia og Keiino. Usikker på siste. Det blir vel fort Vidar Villa, selv om både den og Keiino er helt på bånn for min del. Mistra sin synes jeg rett og slett er litt skummel, den gir meg en ekkel følelse 🥲

Sist var det vanskelig å vite hvem som skulle ryke, nå er det vanskelig å vite hvem som når opp. De kunne gjerne sendt videre hele gjengen sist helg og droppa denne runden for min del. Liker sånn sett Miia sin, men ikke før jeg hadde hørt den mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekkefølgen i siste delfinale:

1    Vidar Villa    «Mer»
2    Mistra    «Waltz of Death»
3    Thomas Jenssen    «Take Me to Heaven»
4    Annprincess    «Save Me»
5    Miia    «Green Lights»
6    KEiiNO    «Damdiggida»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har tippet at Keiino skal gå videre denne runden. Det er delte meninger om hvem de to andre finalistene er.
tippe-delfinale-3.png

@Blueberrymuffin, @dol_br, @DelvisPresley, @Dåsen, @Euphorbia, @Knerw, @KoopaTroopa, @Puffaris, @RedLights, @ResturantE, @sjeleglad, @Snuppiluppi84, @Triviella, @xMartis, ni kan få flere poeng hvis ni tipper på 3 kvalifiseringer i stedet for én eller to!

@.Fjellmannen, @Cadence, @Catbert, @Doradoradora, @Falkefugl, @hadet, @Haily, @Heartland, @Ins0mniac, @introvert_, @Kattli, @Lindask, @Perelandra, @rachelg, @Tre kopper te håper å se forutsigelsene deres denne uken også 😊

Har også åpnet tippekupongen for delfinale 1 av Melodifestivalen. Tipp her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, iBygda said:

Alle har tippet at Keiino skal gå videre denne runden. Det er delte meninger om hvem de to andre finalistene er.
tippe-delfinale-3.png

@Blueberrymuffin, @dol_br, @DelvisPresley, @Dåsen, @Euphorbia, @Knerw, @KoopaTroopa, @Puffaris, @RedLights, @ResturantE, @sjeleglad, @Snuppiluppi84, @Triviella, @xMartis, ni kan få flere poeng hvis ni tipper på 3 kvalifiseringer i stedet for én eller to!

@.Fjellmannen, @Cadence, @Catbert, @Doradoradora, @Falkefugl, @hadet, @Haily, @Heartland, @Ins0mniac, @introvert_, @Kattli, @Lindask, @Perelandra, @rachelg, @Tre kopper te håper å se forutsigelsene deres denne uken også 😊

Har også åpnet tippekupongen for delfinale 1 av Melodifestivalen. Tipp her!

Jeg tipper at Miia og Keiino  går videre.  Usikker på hvem den siste med videre blir. Blir spennende :). Jeg gleder meg til å høre låten til Miia og Keiino i kveld. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Jeg tipper at Miia og Keiino  går videre.  Usikker på hvem den siste med videre blir. Blir spennende :). Jeg gleder meg til å høre låten til Miia og Keiino i kveld. :)

Tror Keiino levere bra show. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...