AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Usikker på hva som er det rette å gjøre for meg her! Jeg er faktisk på 3.året til å bli sykepleier, men så har jeg angret litt i høst, og vært usikker på hva som er riktig, slik at jeg søkte på en annen jobb her, dette er egentlig en jobb jeg har hatt lyst på så lenge jeg kan huske. Men det er noe helt annet enn sykepleier, det er kundebehandler i bank. Jeg har salgserfaring, og har skrevet i min cv om salgserfaring men skrev ingenting om at jeg driver å studerer sykepleie 🙈 hva burde jeg si i intervju? Føler meg så rotete! Anonymkode: 5a0cd...8f8
Gjest Hoia Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Jeg ville tatt kontakt med en karriereveileder. Manus karriereveiledning er supre, det er dumt å foreta noen valg, basert på noen tilfeldige råd på Kvinneguiden.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Hoia skrev (1 time siden): Jeg ville tatt kontakt med en karriereveileder. Manus karriereveiledning er supre, det er dumt å foreta noen valg, basert på noen tilfeldige råd på Kvinneguiden. Forstår det, men burde jeg nevne noe om sykepleierutdanningen min på intervjue? Dem kommer jo sikkert til å spørre hva jeg har gjort, og hvordan jeg forklare det på en lur måte? vurderer å si noe sånt som at jeg startet på sykepleien for å gjøre noe helt annet, vet at jeg også kan trives som sykepleier, men hadde nok passet bedre i en type kundebehandler rolle. Anonymkode: 5a0cd...8f8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Hvis du har det i deg så ville jeg virkelig prøvd å fullføre sykepleierutdannelsen nå som du er på tredje året. Finnes mange sykepleiere som jobber med kundebehandling f.eks i firmaer som leverer medisinsk utstyr til sykehus og bedrifter, hos bandagister, i legemiddelfirmaer for å nevne noen. Men hvis du virkelig vil hoppe av og satse på dette intervjuet så ville jeg lagt vekt på tidligere erfaring med salg og service og sagt noe om at du har innsett etter et par år på sykepleierstudiet at du ikke føler at du er på rett hylle der. Tenker du uansett bør nevne studiet, ellers så ser det jo ut som du bruker tiden din på ingenting og det er aldri positivt. Anonymkode: 124c4...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usikker på hva som er det rette å gjøre for meg her! Jeg er faktisk på 3.året til å bli sykepleier, men så har jeg angret litt i høst, og vært usikker på hva som er riktig, slik at jeg søkte på en annen jobb her, dette er egentlig en jobb jeg har hatt lyst på så lenge jeg kan huske. Men det er noe helt annet enn sykepleier, det er kundebehandler i bank. Jeg har salgserfaring, og har skrevet i min cv om salgserfaring men skrev ingenting om at jeg driver å studerer sykepleie 🙈 hva burde jeg si i intervju? Føler meg så rotete! Anonymkode: 5a0cd...8f8 Først av alt, er du kommet inn til intervju eller har du bare levert en søknad? Anonymkode: ec3aa...8d3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først av alt, er du kommet inn til intervju eller har du bare levert en søknad? Anonymkode: ec3aa...8d3 Kommet til intervju ja Anonymkode: 5a0cd...8f8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kommet til intervju ja Anonymkode: 5a0cd...8f8 Da tenker jeg st det er en selvfølge at du forteller om sykepleier studiene og hvorfor du tar disse samt relevans for jobben du har søkt. Anonymkode: ec3aa...8d3
nordlending Skrevet 17. november 2023 #8 Skrevet 17. november 2023 Har du ikke levert CV hvor utdanning er listet opp?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Skrevet 17. november 2023 nordlending skrev (2 timer siden): Har du ikke levert CV hvor utdanning er listet opp? Jeg unnlot å skrive inn at jeg studerer sykepleie var redd for at det skulle virke negativt. Anonymkode: 5a0cd...8f8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #10 Skrevet 18. november 2023 Forsikringsselskap er et annet yrke der du kan jobbe med sykepleier og salgserfaring. Tenkte du å hoppe av sykepleien om du får denne jobben? Med et halvt år igjen? Anonymkode: 23684...a48
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #11 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Forsikringsselskap er et annet yrke der du kan jobbe med sykepleier og salgserfaring. Tenkte du å hoppe av sykepleien om du får denne jobben? Med et halvt år igjen? Anonymkode: 23684...a48 Jeg vet helt ærlig ikke, har liksom alltid hatt lyst på jobb i bank, og søkte i flere år uten napp også begynte jeg på sykepleien i stedet og er ferdig der til sommeren ja! Dersom jeg ikke slutter… syns det siste halvåret har vært tungt på det studiet, men selvsagt også givende. Anonymkode: 5a0cd...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå