Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en kvinne som snart fyller 32 år. 
I mine tidligere år har jeg vært veldig eventyrlysten når det kommer til sex og hatt veldig høy sexlyst. De fem siste årene har jeg mistet det totalt, og de siste forholdene mine har jeg vært med på sex fordi den andre parten ønsker det. Jeg kan likevel være med på sex 7 dager i uken, men jeg tar aldri iniativet. 
Nå er jeg singel og kjenner ikke på lysten til å noengang være nær en mann igjen eller ha sex med noen. Jeg klarer ikke fantasere om det eller kjenne at det er noe som tenner meg. 
Hvordan skal man noensinne klare være med en partner igjen om det er slik man føler det? Er det kun pga alder eller går det rett og slett på tillit til det motsatte kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro (litt av erfaring) at du får sexlysten tilbake dersom du finner en mann du er tiltrukket. En ting er i alle fall helt sikkert,  det har ikke noe med din alder å gjøre at du ikke har lyst på sex🙂

• Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er 41 og alltid vært glad i sex. Men sexlysten gikk bort pga at forholdene ble dårlig. Sexlysten var der egentlig hele tiden, men jeg mistet tenning på partner.

Nå dater jeg en fyr og jeg merker jeg konstant tenker på han. Når han er i nærheten trekker jeg mot han som en magnet. 

Det handler om rett kjemi. Har flere venninner på min alder og vi er alle like kåte som kaniner med rett fyr🤷🏻‍♀️😜😅

Skrevet

Tror det kan handle litt om helse og  livsbelastninger (stress, søvn, trening) og litt om man er i rett forhold. 

Og: vi kvinner blir ofte naturlig mindre våte/mer såre med tida, sjøl før overgangsalder. Dette påvirker velbhag og kåtskap. Jeg har god erfaring med kremer fra apotek og Vossabia. Den fra Vossabia smører jeg også mannen med! 

Anonymkode: d047b...401

• Nyttig 1
Skrevet

Begynt på prevensjon?

Anonymkode: ce0bf...67d

Skrevet
Campine skrev (16 timer siden):

Jeg vil tro (litt av erfaring) at du får sexlysten tilbake dersom du finner en mann du er tiltrukket.

Det er jo litt spesielt at hun har startet  forhold med flere, som hun ikke har hatt lyst på?  Jeg ville i hvertfall ha undersøkt medisinske årsaker, som hormonprevansjon, antidepressiva etc. 

Anonymkode: b3ccb...a00

Skrevet
Ladybugmi skrev (18 timer siden):

Hei,

Jeg er en kvinne som snart fyller 32 år. 
I mine tidligere år har jeg vært veldig eventyrlysten når det kommer til sex og hatt veldig høy sexlyst. De fem siste årene har jeg mistet det totalt, og de siste forholdene mine har jeg vært med på sex fordi den andre parten ønsker det. Jeg kan likevel være med på sex 7 dager i uken, men jeg tar aldri iniativet. 
Nå er jeg singel og kjenner ikke på lysten til å noengang være nær en mann igjen eller ha sex med noen. Jeg klarer ikke fantasere om det eller kjenne at det er noe som tenner meg. 
Hvordan skal man noensinne klare være med en partner igjen om det er slik man føler det? Er det kun pga alder eller går det rett og slett på tillit til det motsatte kjønn?

La det gå litt tid. Jeg hadde heller ikke så mye lyst etter jeg ble singel. Men så gikk det noen mnd, og jeg lagde meg profil på nettdating. Begynte å prate med en mann som jeg ble veldig fysisk tiltrekker av. Masse sexlyst plutselig. 

Med eksen hadde jeg ikke særlig med sexlyst. Følelsene var borte, og følte meg pliktet til å ha sex. Veldig avtennende. Ble kvalm av tanken 

Anonymkode: 3ee6c...a7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...