Gå til innhold

islam er den mest voksande religon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Rosa Gnom said:

Det er religion. Akkurat på samme måte som at jeg ikke ser på Norge som ett kristent land.

Iran kan defineres som muslimsk land.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa Gnom skrev (25 minutter siden):

Det finnes ingen muslimske land. Det finnes land hvor majoriteten er muslimer ja,men det blir ikke det samme.

Saudi-Arabia er et muslimsk land. Det går ikke an å påstå annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (2 minutter siden):

Saudi-Arabia er et muslimsk land. Det går ikke an å påstå annet.

Ordla meg litt feil. Mente mer det at vi bør slutte å kalle land for kristne,muslimske,jødiske land etc. Det er farlig og det skaper bare enda mer uenighet og fordommer. Tror jeg.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Google:🤣😆

Hva er sunni islam?

Sunniene er de som er glad i alle følgesvennene og ikke holder noen for å være vantro. De regner seg som tilhengere av sunnah (levesettet) til profeten Muhammed slik det ble fortalt av hans følgesvenner (sahaba). Sunniene fastholder også at det islamske samfunnet (ummah) som helhet alltid vil bli ledet.

og så kan man legge til:
Den islamske staten (IS) er også kjent som ISIL og ISIS, eller den arabiske varianten DAESH. Gruppen identifiserer seg som sunnimuslimsk, og var tidligere en del av terrornettverket al-Qaida

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod.  
Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

har du lest koranen? alt main stream media seier om islam og muslimer er ikke sant. Har sett så mangen folk på tiktok som har begynt å lese koranen og fått svar på spørsmål dei lurer på. Hater folk islam fordi da er sannheten og dei er redd for at vesten skal bli muslimer

Anonymkode: 9ac6d...d93

TikTok er ett kaninhull og du har åpenbart falt nedi 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for nyttig lesestoff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (54 minutter siden):

Det finnes ingen muslimske land. Det finnes land hvor majoriteten er muslimer ja,men det blir ikke det samme.

IKKE KOM MED BILLIGE UNNSKYLDNINGER!!!!!!! DU VET GODT AT DET VI HAR I NORGE FINNES IKKE I ET ENESTE MUSLIMSK LAND!!!!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NakenPanda skrev (12 minutter siden):

Relativt sikker at landet ditt ødela landet ditt. Du drar sikkert på ferie til landet ditt uansett.

DE REISER PÅ FERIE TIL DET LANDET DE HAR FLYTTET FRA. DET HAR JEG BÅDE HØRT OG SETT MANGE GANGER. DEM ER FRA AFRIKA, MIDT-ØSTEN OG BALKAN LANDENE!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (51 minutter siden):

Poenget er vel mer at det er helt idiotisk å definere ett helt land basert på 1 religion.

MAN SER SEG SELV I ANDRE SIER ET ORDTAK 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

har du lest koranen? alt main stream media seier om islam og muslimer er ikke sant. Har sett så mangen folk på tiktok som har begynt å lese koranen og fått svar på spørsmål dei lurer på. Hater folk islam fordi da er sannheten og dei er redd for at vesten skal bli muslimer

Anonymkode: 9ac6d...d93

TokTok gir det det du søker etter. Har du begynt å se en type video så kommer det flere av samme type i feeden din.

Folk MÅ ikke finne på å hente informasjon fra TikTok. Det er en lekeapp. Blir helt svett når jeg hører særlig unge si at de henter informasjon om nyheter fra tiktok. Det bør være kjent at det er noe du ikke kan stole på.

Når det gjelder konvertering så går det begge veier. Foreløpig har kristendommen (desidert) flest tilhengere, mens antall muslimer henger ofte sammen med fødselsratene. 

Anonymkode: 1a9f3...e44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at muslimer hevder at islam vokser mest. Men jeg mener statitistisk er det kristendommen som brer om seg. Blant annet i mange tradisjonelt islamske land, Afrika og Sør-Amerika, Kina og andre sør-østasiatiske land. 

Anonymkode: f8b6b...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av bruker som utgir seg for å være flere brukere, latterliggjøring, brukerdebatt, avsporing og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 17.52):

Tiktok og Koranen må vel være den verste kombinasjonen noen sinne.

Se på muslimske samfunn vs. sekulære vestlige samfunn. Hvor rømmer muslimene når det blir for ille der de bor? Til oss vantro 🤣

Anonymkode: f2d0e...672

På fruktene skal treet kjennes, ja

Anonymkode: c014f...047

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte men sikkert vil religionen få større og større forfeste i Europa og Norge. Still man kritiske spørsmål om Islam blir man beskylt for fiendtlige holdninger.  

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (På 12.11.2023 den 18.27):

Ordla meg litt feil. Mente mer det at vi bør slutte å kalle land for kristne,muslimske,jødiske land etc. Det er farlig og det skaper bare enda mer uenighet og fordommer. Tror jeg.

Du bør forklare dette til muslimer, for i alle muslimske land på denne kloden, kan jeg ikke finne ett eneste eksempel på en minoritetsgruppe som blomstrer. De blir tvert imot utsatt for folkemord.

Anonymkode: fec2b...452

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare tragisk at islam er den mest voksende religionen. Islam er hatets religion, ikke fredens som de hevder selv.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...