AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Hvert jul feirer vi på hytten som har 4 soverom. Hvert eneste år blir jeg plassert på rommet med køysengene. Dette er jeg så lei av. Hvordan kan jeg i år nå frem med at jeg ønsker det største rommet med vanlig seng? Jeg vil ikke sove i køyseng i jula. Anonymkode: 751d3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #2 Del Skrevet 11. november Hvem er vi? Og hvem sover hvor og hvorfor? Anonymkode: 9d0bd...5c6 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #3 Del Skrevet 11. november Hvem får de andre rommene? Anonymkode: db357...e1a 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 11. november #4 Del Skrevet 11. november Trenger mer informasjon. Er du singel eller har du med partner? Er de andre single eller har de med partner? Er det barn med? 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 11. november #5 Del Skrevet 11. november Og hvorfor er det et problem?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 11. november #6 Del Skrevet 11. november Om ikke dere som familie trenger køyesengene, er det jo en ide å kjøpe komfortabel seng også på det rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #7 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem får de andre rommene? Anonymkode: db357...e1a De andre rommene får de som har partnere . Men partnerne kan og ligge i køysenger. I år vil jeg ha det største rommet sånn at jeg kan ha litt pauser og ha plass til tingene mine. Anonymkode: 751d3...ac4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november Populært innlegg #8 Del Skrevet 11. november Jeg har vært singel i nesten alle år opp mot da jeg ble 40, og det var helt klart for min del at jeg selvfølgelig tok rommet med enkeltseng eller køyeseng slik at de som var par kunne sove i dobbeltseng. Du er urimelig! Anonymkode: 90a6b...253 72 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #9 Del Skrevet 11. november Du trenger jo ikke sove oppe i køyesenga, du sover nede. I det som da er en enkeltseng. Fatter virkelig ikke at dette er er problem. Anonymkode: 90a6b...253 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 11. november #10 Del Skrevet 11. november Får du et rom for deg selv, så er det ikke et stort problem. En køyeseng er en enkeltseng, og du trenger ikke noe mer. Er køyesengen dårlig, kan dere kjøpe bedre madrass til neste gang. Får du et rom med køyeseng som du må dele med andre, så kan du ta opp kampen. Jeg synes ikke det er noen grunn til at single mennesker skal måtte dele rom med andre år etter år, det kan likegodt par gjøre. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. november #11 Del Skrevet 11. november 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvert jul feirer vi på hytten som har 4 soverom. Hvert eneste år blir jeg plassert på rommet med køysengene. Dette er jeg så lei av. Hvordan kan jeg i år nå frem med at jeg ønsker det største rommet med vanlig seng? Jeg vil ikke sove i køyseng i jula. Anonymkode: 751d3...ac4 Ja, hvordan gjør du det.... Når flere av de impliserte i julefeiringen åpner du munnen, setter på luft og lager lyder som ligner på "jeg vil ikke ha det rommet i år, jeg vil ha et med stor seng". Så kobler du inn øynene og ser hvordan det påvirker dynamikken i familien når etablerte par må sove i køyeseng og du som er singel får dobbeltseng. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #12 Del Skrevet 11. november ESFP skrev (6 minutter siden): Får du et rom for deg selv, så er det ikke et stort problem. En køyeseng er en enkeltseng, og du trenger ikke noe mer. Er køyesengen dårlig, kan dere kjøpe bedre madrass til neste gang. Får du et rom med køyeseng som du må dele med andre, så kan du ta opp kampen. Jeg synes ikke det er noen grunn til at single mennesker skal måtte dele rom med andre år etter år, det kan likegodt par gjøre. Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? Anonymkode: 751d3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november Populært innlegg #13 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? Anonymkode: 751d3...ac4 Så de som er to personer og som har dobbelt så mye bagasje skal få rommet uten bagasjeplass? Ok, du høres grei ut. Anonymkode: 90a6b...253 82 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. november #14 Del Skrevet 11. november 2 minutter siden, AnonymBruker said: Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? Anonymkode: 751d3...ac4 Du kan jo bruke den andre sengen til å ha greiene dine på, hvordan tror du det er for to eller flere å ha det rommet? 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #15 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? Anonymkode: 751d3...ac4 Men de med dobbelt så mye ting skal få plass der? Ha litt orden i tingene dine, ha de i senga øverst? Anonymkode: 9beb1...457 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #16 Del Skrevet 11. november Tiuren skrev (Akkurat nå): Du kan jo bruke den andre sengen til å ha greiene dine på, hvordan tror du det er for to eller flere å ha det rommet? Fordi at køysengene er store som vil si at sengen under er sikkert 140 kvm som er upraktisk for meg da jeg har sikkert med dobbelt så mye baggasje. Som de andre har. Det rettferdige er at man kan bytte på det? Det har vært sånn i mange år nå. Anonymkode: 751d3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #17 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de med dobbelt så mye ting skal få plass der? Ha litt orden i tingene dine, ha de i senga øverst? Anonymkode: 9beb1...457 Det blir tungt å hente alt hele tiden fra høyden. Vil ikke ligge i køyseng. Anonymkode: 751d3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #18 Del Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvem er vi? Og hvem sover hvor og hvorfor? Anonymkode: 9d0bd...5c6 Foreldre søsken med partner Anonymkode: 751d3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. november #19 Del Skrevet 11. november 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi at køysengene er store som vil si at sengen under er sikkert 140 kvm som er upraktisk for meg da jeg har sikkert med dobbelt så mye baggasje. Som de andre har. Det rettferdige er at man kan bytte på det? Det har vært sånn i mange år nå. Anonymkode: 751d3...ac4 Da ligger du i overkøya og har koffert/bag på underkøya. 140kvm seng er over gjennomsnittet stort, du vet det? 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #20 Del Skrevet 11. november Ikke mat trollet. Denne tråden er bare tull. Anonymkode: af03d...65e 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå