Gå til innhold

Får alltid rommet med køysengene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvert jul feirer vi på hytten som har 4 soverom. Hvert eneste år blir jeg plassert på rommet med køysengene. Dette er jeg så lei av. Hvordan kan jeg i år nå frem med at jeg ønsker det største rommet med vanlig seng? Jeg vil ikke sove i køyseng i jula. 

Anonymkode: 751d3...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er vi? Og hvem sover hvor og hvorfor? 

Anonymkode: 9d0bd...5c6

• Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem får de andre rommene?

Anonymkode: db357...e1a

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger mer informasjon.  Er du singel eller har du med partner? Er de andre single eller har de med partner? Er det barn med?

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke dere som familie trenger køyesengene,  er det jo en ide å kjøpe komfortabel seng også på det rommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvem får de andre rommene?

Anonymkode: db357...e1a

De andre rommene får de som har partnere . Men partnerne kan og ligge i køysenger. I år vil jeg ha det største rommet sånn at jeg kan ha litt pauser og ha plass til tingene mine. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke sove oppe i køyesenga, du sover nede. I det som da er en enkeltseng. Fatter virkelig ikke at dette er er problem. 

Anonymkode: 90a6b...253

• Liker 40
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du et rom for deg selv, så er det ikke et stort problem. En køyeseng er en enkeltseng, og du trenger ikke noe mer. Er køyesengen dårlig, kan dere kjøpe bedre madrass til neste gang.

Får du et rom med køyeseng som du må dele med andre, så kan du ta opp kampen. Jeg synes ikke det er noen grunn til at single mennesker skal måtte dele rom med andre år etter år, det kan likegodt par gjøre. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvert jul feirer vi på hytten som har 4 soverom. Hvert eneste år blir jeg plassert på rommet med køysengene. Dette er jeg så lei av. Hvordan kan jeg i år nå frem med at jeg ønsker det største rommet med vanlig seng? Jeg vil ikke sove i køyseng i jula. 

Ja, hvordan gjør du det.... 

Når flere av de impliserte i julefeiringen åpner du munnen, setter på luft og lager lyder som ligner på "jeg vil ikke ha det rommet i år, jeg vil ha et med stor seng". Så kobler du inn øynene og ser hvordan det påvirker dynamikken i familien når etablerte par må sove i køyeseng og du som er singel får dobbeltseng. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESFP skrev (6 minutter siden):

Får du et rom for deg selv, så er det ikke et stort problem. En køyeseng er en enkeltseng, og du trenger ikke noe mer. Er køyesengen dårlig, kan dere kjøpe bedre madrass til neste gang.

Får du et rom med køyeseng som du må dele med andre, så kan du ta opp kampen. Jeg synes ikke det er noen grunn til at single mennesker skal måtte dele rom med andre år etter år, det kan likegodt par gjøre. 

Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Køysengen tar alle kvm i rommet. Det blir rotete med baggasje da bagasjen tar gulvplassen. Jeg trenger mer plass så synes når jeg har måtte ha det rommet alltid da kan vi bytte på det? 

Du kan jo bruke den andre sengen til å ha greiene dine på, hvordan tror du det er for to eller flere å ha det rommet? 

• Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men de med dobbelt så mye ting skal få plass der? Ha litt orden i tingene dine, ha de i senga øverst? 

Anonymkode: 9beb1...457

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (Akkurat nå):

Du kan jo bruke den andre sengen til å ha greiene dine på, hvordan tror du det er for to eller flere å ha det rommet? 

Fordi at køysengene er store som vil si at sengen under er sikkert 140 kvm som er upraktisk for meg da jeg har sikkert med dobbelt så mye baggasje. Som de andre har. Det rettferdige er at man kan bytte på det? Det har vært sånn i mange år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men de med dobbelt så mye ting skal få plass der? Ha litt orden i tingene dine, ha de i senga øverst? 

Anonymkode: 9beb1...457

Det blir tungt å hente alt hele tiden fra høyden. Vil ikke ligge i køyseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvem er vi? Og hvem sover hvor og hvorfor? 

Anonymkode: 9d0bd...5c6

Foreldre søsken med partner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi at køysengene er store som vil si at sengen under er sikkert 140 kvm som er upraktisk for meg da jeg har sikkert med dobbelt så mye baggasje. Som de andre har. Det rettferdige er at man kan bytte på det? Det har vært sånn i mange år nå. 

Da ligger du i overkøya og har koffert/bag på underkøya. 

140kvm seng er over gjennomsnittet stort, du vet det? 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mat trollet. Denne tråden er bare tull.

Anonymkode: af03d...65e

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...