canuma Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Og hvorfor? Av guttene hadde jeg definitivt valgt Amadou. Ikke nødvendigvis fordi han er alt det jeg ser etter, men fordi Aleksander er så langt unna det jeg vil ha. Ikke kjekk, virker som en fyr som bare bruker damer (ref. at han ba både Maninna og Frida(?) om å melde seg på, uten at han hadde tenkt noe videre med noen av dem), og er generelt bare for glætt. Ser ut som typen som gjør alt han tror han kan slippe unna med. Av jentene liker jeg flere, blant annet Sara, men innser at det er mest pga. utseende. Vi har jo egentlig har fått vite fint lite om hvordan hun egentlig er, så personligheten vil jeg ikke uttale meg om. Om jeg skal velge noen jeg mener har “hele pakka”, så tror jeg det må være Maninna. Hun er utrolig pen, og virker av det jeg har sett som veldig rett frem og ekte. Da tenker jeg særlig på hvordan hun taklet krangelen mellom Amadou og Marte, og at hun var så tydelig på at hun ikke kom til å date han den dagen. Hvem liker dere best, og hvorfor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Hadde aldri meldt meg på for de to karene der. Av jentene synes jeg Sara er flott. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveija Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 Hadde et dårlig inntrykk av Maninna på starten, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Dette har virkelig endret seg, hun virker som en riktig oppegående, reflektert og sympatisk dame. Synd hun kom inn senere, tror dessverre ikke hun har noen sjangs. Om jeg MÅTTE valgt en av de hadde det blitt Amadou. Tåler rett og slett ikke det sleske tryne til Aleksander 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. november 2023 #4 Del Skrevet 10. november 2023 Hadde valgt Maiken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 10. november 2023 #5 Del Skrevet 10. november 2023 canuma skrev (23 timer siden): Om jeg skal velge noen jeg mener har “hele pakka”, så tror jeg det må være Maninna. Hun er utrolig pen, og virker av det jeg har sett som veldig rett frem og ekte. Da tenker jeg særlig på hvordan hun taklet krangelen mellom Amadou og Marte, og at hun var så tydelig på at hun ikke kom til å date han den dagen Pen dame, men føler det ulmer noe under overflaten. Får se i neste episode... der går hun rett i strupen på Eileen ifølge teaseren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 Ingen av dem, jeg hadde reist hjem igjen. Amadou er den som er nærmest min type, men likevel ikke for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. november 2023 #7 Del Skrevet 11. november 2023 Ingen! Er ganske skuffet over ungkarene altså. Er vant til dem fra amerikansk sesonger som virkelig virker som svigermors drøm - en virkelig snill og god mann som har mange flotte egenskaper. Som man bare blir mer og mer glad i for hver episode og jo mer man blir kjent med dem... Mens Amadou og Aleksander... assa.. de virket helt greie i starten, men har virkelig bare falt seg for hver episode. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 11. november 2023 #8 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Amatariel skrev (2 timer siden): Ingen! Er ganske skuffet over ungkarene altså. Er vant til dem fra amerikansk sesonger som virkelig virker som svigermors drøm - en virkelig snill og god mann som har mange flotte egenskaper. Som man bare blir mer og mer glad i for hver episode og jo mer man blir kjent med dem... Mens Amadou og Aleksander... assa.. de virket helt Vanskelig å rekruttere i Norge. Vi nordmenn synes alt er "harry" og deltakelse i Ungkaren faller i den kategorien. I USA gønner de på mer. Endret 11. november 2023 av totti_1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 12. november 2023 #9 Del Skrevet 12. november 2023 Ingen av gutta, men synes Eileen virker fantastisk og hadde valgt henne som kjæreste (eller venn). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 12. november 2023 #10 Del Skrevet 12. november 2023 Hadde valgt Maiken eller Sara av jentene. Ingen av gutta er helt min type, men hadde gått for Amadou fremfor Alexander (da jeg synes han er litt slesk). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå