Gå til innhold

Skjønner ingenting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg pleier å få litt blod ved eggløsning, men nå har jeg hatt to måneder hvor jeg får eggehvit utflod med blod midt i syklusen OGSÅ 5-9 dager senere får jeg akkurat det samme. Jeg må poengtere at mengde utflod har blitt mindre de to siste månedene. Jeg skjønner ikke hva dette kan komme av. Jeg har ikke trent på ca 3 måneder og har en rolig jobb, så det har ført til at jeg har gått opp ca 3 kg på den perioden. 

Anonymkode: c34be...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig. Dette har jeg ikke opplevd selv men dersom du blør 5-9 dager etter eggløsning så kunne det vært en festeblødning?
Prøver du å bli gravid og er syklusen din normal ellers?

Anonymkode: 58d82...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Merkelig. Dette har jeg ikke opplevd selv men dersom du blør 5-9 dager etter eggløsning så kunne det vært en festeblødning?
Prøver du å bli gravid og er syklusen din normal ellers?

Anonymkode: 58d82...9d6

Jeg hadde kjemisk graviditet for ca 4 måneder siden, og nei jeg prøver ikke å bli gravid nå. Jeg har vært hos lege og alt ser fint ut med tanke på hormon nivå, jeg vurdere å ta kontakt med privat GN for å spørre om innvendig ultralyd. Syklusen er helt normalt. Men det er bare som om jeg får eggløsning to ganger og det er andre måned med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde kjemisk graviditet for ca 4 måneder siden, og nei jeg prøver ikke å bli gravid nå. Jeg har vært hos lege og alt ser fint ut med tanke på hormon nivå, jeg vurdere å ta kontakt med privat GN for å spørre om innvendig ultralyd. Syklusen er helt normalt. Men det er bare som om jeg får eggløsning to ganger og det er andre måned med dette

Det kaaan jo være at kroppen ikke klarer å slippe egget første gang, og dermed prøver igjen? Da vil det jo for din del virke som 2 eggløsninger per mnd.. Men det er jo bare ren gjetting på en av mange mulige årsaker dessverre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at egget slipper senere..hormon forstyrrelse...får du alltid mens 14 dager etter du får litt blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...