AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Hei alle fine mennesker der ute! jeg håper noen alternative kan svare meg her. Tar ei på T snart kontakt med meg? Jeg er så lei meg for dette å ønsker ikke utdype noe mer om det før jeg evt får et svar på hva som er skjedd. Anonymkode: c0d0a...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Har du gjort noe sånn at personen på T lettere vet at du vil ha kontakt med henne? Send en melding til personen. Ofte må vi tørre å ta initativ selv om vi vil få noe til å skje, ikke kun sitte vente på at andre skal ta. Det kan hende T. venter på det samme med deg, at du skal ta kontakt med T. Anonymkode: e2f73...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg tror T er usikker og forvirret, men hun tenker mye på deg. Anonymkode: ad19d...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror T er usikker og forvirret, men hun tenker mye på deg. Anonymkode: ad19d...ea3 Åå nå kom tårene. Ja det skjønner jeg veldig godt. Får du inn noe følelse på om dette ordner seg? ♥️🙏 Anonymkode: c0d0a...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Åå nå kom tårene. Ja det skjønner jeg veldig godt. Får du inn noe følelse på om dette ordner seg? ♥️🙏 Anonymkode: c0d0a...0c5 Vel, det KAN ordne seg. Det kreves nok litt innsats, men samtidig gå varsomt frem. Har du gjort noe som gir T grunn til å tvile på deg? Anonymkode: ad19d...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, det KAN ordne seg. Det kreves nok litt innsats, men samtidig gå varsomt frem. Har du gjort noe som gir T grunn til å tvile på deg? Anonymkode: ad19d...ea3 Tusen takk for svara dine ♥️ det setter jeg utrolig stor pris på 🙏 Men du tror hu kontakter meg snart? Ja jeg brøt en avtale. At jeg tok for mye kontakt å kontaktet damen på kvelden sent. Dette er ei jeg ringer til. Livsveileder som jeg har kjent i mange mange år. Jeg har hatt for vane å ta hånden når noen gir meg fingen. Har fått på mange smeller her i livet. Så stolte hu på meg å jeg hadde fått mange samtaler over tid, å klarte pga en spontan handling å bryte dette når vi hadde en avtale. Hun har jo ingen forpliktelser til meg utenom dette, og er jo en privatperson hun som alle andre. Jeg var langt nede denne dagen å det var helt unødvendig men jeg tenkte ikke klart. Problemet er at jeg har gjort dette flere ganger tidligere. Jeg er så forbanna å skuffa over meg selv, å mest av alt lei meg for at jeg skuffa henne. De fleste har snudd meg ryggen, å hun har vært den som jeg alltid har hatt i ryggen. Så jeg blir veldig knust om dette skulle være enden på visa. Tusen takk for dine ærlige tilbakemeldinger. Det hjalp litt på da. Anonymkode: c0d0a...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svara dine ♥️ det setter jeg utrolig stor pris på 🙏 Men du tror hu kontakter meg snart? Ja jeg brøt en avtale. At jeg tok for mye kontakt å kontaktet damen på kvelden sent. Dette er ei jeg ringer til. Livsveileder som jeg har kjent i mange mange år. Jeg har hatt for vane å ta hånden når noen gir meg fingen. Har fått på mange smeller her i livet. Så stolte hu på meg å jeg hadde fått mange samtaler over tid, å klarte pga en spontan handling å bryte dette når vi hadde en avtale. Hun har jo ingen forpliktelser til meg utenom dette, og er jo en privatperson hun som alle andre. Jeg var langt nede denne dagen å det var helt unødvendig men jeg tenkte ikke klart. Problemet er at jeg har gjort dette flere ganger tidligere. Jeg er så forbanna å skuffa over meg selv, å mest av alt lei meg for at jeg skuffa henne. De fleste har snudd meg ryggen, å hun har vært den som jeg alltid har hatt i ryggen. Så jeg blir veldig knust om dette skulle være enden på visa. Tusen takk for dine ærlige tilbakemeldinger. Det hjalp litt på da. Anonymkode: c0d0a...0c5 Jeg går igjennom min mørkeste periode av livet å står ved ett veiskille i kjærligheten. Jeg var venner som kommer å går. Familie som jeg har sporadisk kontakt med. Jeg kan ikke åpne meg til noen utenom henne, for gjør jeg det da er det rett og slett bare ikke forståelse eller irritasjon rettet mot meg å for på følelsen av at jeg er så negativ. Men det som er rart med det er at andre forventninger at jeg skal høre på den når de har det vanskelig. Så nei det er vanskelig dette. Ville bare forklare situasjonen. Anonymkode: c0d0a...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Del Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 21.24): Jeg går igjennom min mørkeste periode av livet å står ved ett veiskille i kjærligheten. Jeg var venner som kommer å går. Familie som jeg har sporadisk kontakt med. Jeg kan ikke åpne meg til noen utenom henne, for gjør jeg det da er det rett og slett bare ikke forståelse eller irritasjon rettet mot meg å for på følelsen av at jeg er så negativ. Men det som er rart med det er at andre forventninger at jeg skal høre på den når de har det vanskelig. Så nei det er vanskelig dette. Ville bare forklare situasjonen. Anonymkode: c0d0a...0c5 Jeg tror det er en god sjanse for at hun tar kontakt med deg igjen. Men du må vende fokuset utover deg selv. Anonymkode: ad19d...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Del Skrevet 13. november 2023 Bestemte meg for å svare før jeg leste noe i tråden annet enn HI. Jeg får en litt ekkel følelse i sammenheng med dette spørsmålet. Er T egentlig bra for deg? Eller, er relasjonen bra for deg? Det føles ikke som om dere er helt ferdig med hverandre, som i = null kontakt for evig. Men dersom det dreier seg om kjærlighet, så føler jeg at her er det ikke mer å hente. Jeg opplever energien litt kaotisk og ikke positiv for deg. Anonymkode: 21589...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 21.20): Problemet er at jeg har gjort dette flere ganger tidligere. Jeg er så forbanna å skuffa over meg selv, å mest av alt lei meg for at jeg skuffa henne. De fleste har snudd meg ryggen, å hun har vært den som jeg alltid har hatt i ryggen. Anonymkode: c0d0a...0c5 Tolker deg som en mannlig energi. Hvert fall maskulin. Jeg tror ikke du skal gråte så veldig over dette. Jeg er ikke så sikker på at dette mennesket er så mye bedre enn deg, faktisk tvert imot. Du må opp fra grøfta, og det kan du bare gjøre selv. Folk kommer og går, og å basere seg fullstendig på dem, det går ikke. Jeg tror du vil se denne situasjonen veldig annerledes senere, når du ikke lenger glorifiserer T. Anonymkode: 21589...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tolker deg som en mannlig energi. Hvert fall maskulin. Jeg tror ikke du skal gråte så veldig over dette. Jeg er ikke så sikker på at dette mennesket er så mye bedre enn deg, faktisk tvert imot. Du må opp fra grøfta, og det kan du bare gjøre selv. Folk kommer og går, og å basere seg fullstendig på dem, det går ikke. Jeg tror du vil se denne situasjonen veldig annerledes senere, når du ikke lenger glorifiserer T. Anonymkode: 21589...717 Da tar du dessverre veldig feil. Jeg er en feminin dame. Og dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, men en person som betyr mye for meg. Jeg leser hva du skriver å setter pris på dine ord! Men jeg kan ikke styre hva jeg føler her. Sier ikke at du ikke har noe rett i hva du skriver, for du har rett i at jeg er opphengt i dette mennesket. Men takker for det du får opp. Ts Anonymkode: c0d0a...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Da tar du dessverre veldig feil. Jeg er en feminin dame. Og dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, men en person som betyr mye for meg. Jeg leser hva du skriver å setter pris på dine ord! Men jeg kan ikke styre hva jeg føler her. Sier ikke at du ikke har noe rett i hva du skriver, for du har rett i at jeg er opphengt i dette mennesket. Men takker for det du får opp. Ts Anonymkode: c0d0a...0c5 Beklager dette, og spesielt hvis du føler deg "villedet" eller påvirket negativt, da det kun er for å hjelpe - og man må ta det med en klype salt her inne. Det skal sies at jeg ikke er helt uerfaren med å lese energier, men kan ikke "se" noe direkte, annet enn det jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg får opp en maskulin energi, det kan være forbundet med å "chase". Da jeg føler - og oppfatter deg - som veldig søkende etter å ordne dette, noe som er forståelig hvis dette mennesket betyr mye for deg. Forstår godt at du ikke kan styre det du føler, men du får ikke gjort mye med situasjonen annet enn å se det som det er. Jeg tror grunnen til at vedkommende ikke tar kontakt, er at vedkommende er ganske avstøtt fra situasjonen, eller "ferdig". Ikke at h*n ikke bryr seg, men føles mettet. Det er derfor jeg føler relasjonen som ganske ferdig. Jeg tror uansett fast på at det ordner seg til det bedre for deg, uten dette mennesket så tett på livet som tidligere. Anonymkode: 21589...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #13 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 21.07): Beklager dette, og spesielt hvis du føler deg "villedet" eller påvirket negativt, da det kun er for å hjelpe - og man må ta det med en klype salt her inne. Det skal sies at jeg ikke er helt uerfaren med å lese energier, men kan ikke "se" noe direkte, annet enn det jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg får opp en maskulin energi, det kan være forbundet med å "chase". Da jeg føler - og oppfatter deg - som veldig søkende etter å ordne dette, noe som er forståelig hvis dette mennesket betyr mye for deg. Forstår godt at du ikke kan styre det du føler, men du får ikke gjort mye med situasjonen annet enn å se det som det er. Jeg tror grunnen til at vedkommende ikke tar kontakt, er at vedkommende er ganske avstøtt fra situasjonen, eller "ferdig". Ikke at h*n ikke bryr seg, men føles mettet. Det er derfor jeg føler relasjonen som ganske ferdig. Jeg tror uansett fast på at det ordner seg til det bedre for deg, uten dette mennesket så tett på livet som tidligere. Anonymkode: 21589...717 Beklager sent svar. Jeg takker for det du får opp. Jeg er bare litt redd. Vil hun ikke ja kontakt med meg mer? Håper virkelig ikke det er tilfelle 😔 når du sier ikke så tett på livet som tidligere hva legger du i det? ,♥️ Anonymkode: c0d0a...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #14 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 18.05): Jeg tror det er en god sjanse for at hun tar kontakt med deg igjen. Men du må vende fokuset utover deg selv. Anonymkode: ad19d...ea3 Tusen takk for svar. Og beklager sent svar ♥️ hun tok kontakt. .jeg skal prate med henne i mårå. Men vil hun ha kontakt videre? Har jeg noe å bekymre meg for? Håper på svar 🙏♥️ Anonymkode: c0d0a...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå