AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Vi har bare vært sammen i et par måneder. Han og ei venninne planla en tur sammen før vi møttes. De skal sove på samme hotellrom, spise middag ute og sikkert gå på kino eller et akvarie. Er dette noe du hadde mislikt? Anonymkode: d3d4d...590
Stoltskeiv Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Hvor lenge har de vært venner? Men jeg tenker det viktigste er å stole på sin partner. Man kan ikke holde kjæresten sin unna andre heller. 8 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Dette er akkurat det som skjedde med oss. Turen var bestilt og betalt før vi møttes. Jeg kunne ikke ta ut ferie da og hadde heller ikke penger å reise for. Jeg sa god tur, han sendte bilder fra turen hver dag, null problem. Vært sammen i 4 år nå. Anonymkode: 57777...691 17 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Hadde slått opp tvært. Menn og kvinner kan ikke bare være venner. Det vil ALLTID være en form for seksuell tiltrekning. Løp mens du kan. Anonymkode: b76c4...b98 11 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er akkurat det som skjedde med oss. Turen var bestilt og betalt før vi møttes. Jeg kunne ikke ta ut ferie da og hadde heller ikke penger å reise for. Jeg sa god tur, han sendte bilder fra turen hver dag, null problem. Vært sammen i 4 år nå. Anonymkode: 57777...691 Han sendte bilder av alt utenom når kuken hans var dypt inni henne. Anonymkode: b76c4...b98 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Jeg stoler hundre prosent på han, så ingen problem. Anonymkode: cdd1a...104 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sendte bilder av alt utenom når kuken hans var dypt inni henne. Anonymkode: b76c4...b98 Ååå, du prøver å provosere! Så søtt 😄 Men det eneste problemet jeg har med min manns vennskap uansett kjønn er at han ikke er så god på å vedlikeholde dem jevnlig. Min far er akkurat lik, er med venner i rykk og napp men er like gjerne venn med kvinner som menn. Anonymkode: 57777...691 22 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ååå, du prøver å provosere! Så søtt 😄 Men det eneste problemet jeg har med min manns vennskap uansett kjønn er at han ikke er så god på å vedlikeholde dem jevnlig. Min far er akkurat lik, er med venner i rykk og napp men er like gjerne venn med kvinner som menn. Anonymkode: 57777...691 Nei, er realistisk. Anonymkode: b76c4...b98 6 3
SPOCA Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 Nei, det hadde jeg ikke likt. Heldigvis har jeg en mann som mener det samme, så det er heldigvis ingen problemstilling. Og bare for å ha sagt det: helt greit å tilbringe tid med en venn av det motsatte kjønn, men å dele hotellrom? Det hadde ikke vært greit overhodet. Det er noe som er forbeholdt kjæresten, hvis man har en kjæreste (etter min mening). 18 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi har bare vært sammen i et par måneder. Han og ei venninne planla en tur sammen før vi møttes. De skal sove på samme hotellrom, spise middag ute og sikkert gå på kino eller et akvarie. Er dette noe du hadde mislikt? Anonymkode: d3d4d...590 Ja. Big time Anonymkode: 2e5ef...7f2 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja. Big time Anonymkode: 2e5ef...7f2 Mente nei Anonymkode: 2e5ef...7f2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Nei, jeg hadde trolig ønsket ham god tur, og ønsket dem lykke til med forholdet. En mann som deler hotellrom (seng) med en annen kvinne er ikke klar for å binde seg. Skulle jeg vært komfortabel med dette måtte jeg blitt godt kjent med henne på forhånd, og jeg måtte ha hørt om turen fra første uke han og jeg kjente hverandre, og det måtte ha vært en helt spesiell tur/opplevelse de skulle ha, f.eks. et band begge har vært blodfans av hele livet, de har aldri vært på konsert, bandet skal ha sin siste konsert noensinne, og det er ikke flere hotellrom igjen å oppdrive Jeg har kompiser jeg har reist sammen med, overnattet hos, også i samme seng, og det har aldri vært noe mer mellom oss og vil heller aldri bli noe som helst mer mellom oss enn platonisk vennskap. Men jeg gjør ikke dette hvis jeg er i et forhold. Årsaken til det er at de er med på å skape usikkerhet hos en partner, og jeg har for mye respekt og omtanke for en partner til å gjøre slikt. Anonymkode: 00678...015 18 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har bare vært sammen i et par måneder. Han og ei venninne planla en tur sammen før vi møttes. De skal sove på samme hotellrom, spise middag ute og sikkert gå på kino eller et akvarie. Er dette noe du hadde mislikt? Anonymkode: d3d4d...590 Gjør han en tjeneste å gi beskjed om at du er av den sjalue typen sånn at han kan komme seg unna før forholdet blir seriøst. Anonymkode: b2609...b5e 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #15 Skrevet 6. november 2023 Det er viktig å kommunisere åpent med kjæresten din om dine følelser og bekymringer Anonymkode: 1778c...e0d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #16 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde slått opp tvært. Menn og kvinner kan ikke bare være venner. Det vil ALLTID være en form for seksuell tiltrekning. Løp mens du kan. Anonymkode: b76c4...b98 Seriøst? Forteller vel mest om deg itilfelle. Eg har mange venner eg ikkje ligger med, faktisk ingen venner som eg ligger med. Anonymkode: 936dd...b04 15 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #17 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, er realistisk. Anonymkode: b76c4...b98 Ok, spåkona. Anonymkode: 57777...691 2
Jdz Skrevet 6. november 2023 #18 Skrevet 6. november 2023 (endret) Vanskelig å si tidlig i et forhold, men slik jeg kjenner min partner nå så ville jeg ikke hatt noe problem med det. Hun har kompiser, jeg kjenner de og det er helt greit. Jeg periodevis borte lenge i forhold til jobb og det er viktigere for meg at hun har venner å være sammen med, enn om de har innover- eller utovertiss. Det sagt så kan jeg vanskelig se for meg at jeg ville satt ned foten for en tur som var bestilt og planlagt før vi ble sammen. Endret 6. november 2023 av Jdz 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #19 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde slått opp tvært. Menn og kvinner kan ikke bare være venner. Det vil ALLTID være en form for seksuell tiltrekning. Løp mens du kan. Anonymkode: b76c4...b98 Tullprat. Jeg har mange mannlige venner, aldri hatt og kommer aldri til å ha sex med noen av dem. At du ikke kan ha venner av motsatt kjønn sier vel mest om deg. Anonymkode: a2894...291 11 1 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #20 Skrevet 6. november 2023 Hvorfor skal de dele hotellrom? Anonymkode: 548db...aa4 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå