AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Hva ble din tale til din partner når forholdet erfarte som over? kom din frihet tilbake? Anonymkode: 1225c...2ca
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Er det vanlig å holde tale? Anonymkode: b73b2...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det vanlig å holde tale? Anonymkode: b73b2...5f3 iallfall vil jeg si det er en setting som er rigget for å si ting med ord. Dermed blir det en slags tale. Anonymkode: 1225c...2ca
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Vi er samlet her i dag for å ta farvel med Forholdet. Forholdet ga oss mange gleder og sorger gjennom mange år. Da Forholdet ble sykt, prøvde vi så godt vi kunne å redde det, men det car dessverre for sent. I går gikk dessverre Forholdet bort. Vi lyser fred over Forholdets minne. Anonymkode: f9a6f...9c9 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 "Vær så snill, aldri gjør det du gjorde mot meg, mot din neste kjæreste. " Anonymkode: c1f3f...699 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Jeg holdt ingen tale. Jeg sendte en sms til henne da hun var på jobb. Skrev bare at alle tingene hennes var satt ut på gårdsplassen og at hun hadde 24 timer på å hente det før det ble lagt ut gratis mot henting på Finn. Deretter slettet og blokkerte jeg henne i «alle kanaler». Har ikke snakket med henne siden. Anonymkode: 01571...34a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg holdt ingen tale. Jeg sendte en sms til henne da hun var på jobb. Skrev bare at alle tingene hennes var satt ut på gårdsplassen og at hun hadde 24 timer på å hente det før det ble lagt ut gratis mot henting på Finn. Deretter slettet og blokkerte jeg henne i «alle kanaler». Har ikke snakket med henne siden. Anonymkode: 01571...34a Grusomt. Hva hadde hun gjort for å fortjene dette? Anonymkode: f4fbf...ead
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #9 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Grusomt. Hva hadde hun gjort for å fortjene dette? Anonymkode: f4fbf...ead Pult en kollega av seg. Hun visste konsekvensene. Hun var utmerket klar over følgene av utroskap. Ingen ting grusomt ved det. Anonymkode: 01571...34a 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Skrevet 5. november 2023 Da forholdet mitt tok slutt, snakket jeg ærlig med min partner om mine følelser og grunner til at vi ikke kunne fortsette sammen. Det var en vanskelig samtale, men det var viktig for meg å være ærlig og respektfull. Når forholdet var over, følte jeg en slags frihet og lettelse. Det ga meg muligheten til å fokusere på meg selv og mine egne behov. Anonymkode: 95690...818
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "Vær så snill, aldri gjør det du gjorde mot meg, mot din neste kjæreste. " Anonymkode: c1f3f...699 Dette sa jeg og. Anonymkode: 78acd...633
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #12 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette sa jeg og. Anonymkode: 78acd...633 Jeg også 😥 Anonymkode: b71d6...89c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #13 Skrevet 5. november 2023 Et år før jeg flyttet sa jeg at vi måtte gjøre noe med forholdet om det skulle fungere og at jeg skulle trives i det. Ba han om å si ifra om det var noe jeg kunne gjøre, og sa også hva jeg ønsket av han. Da ingenting skjedde fant jeg meg leilighet, begynte å tenke pakking og sa: Nå har jeg funnet leilighet, så jeg kommer til å flytte. Jeg synes vi skal gjøre sånn og sånn med barna. Utover det har vi ikke snakket noe om bruddet, men hatt et godt samarbeid rundt barna og feirer barnebursdager sammen med begges familier ennå. Anonymkode: e6256...a2e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #14 Skrevet 5. november 2023 Jeg sa at følelsene mine for han gikk over til vennskap, jeg hadde forsøkt lenge men det gikk ikke mer, han visste om dette. Har vært åpen hele tiden om mine følelser og at de forandret seg. Til slutt gikk det ikke lengre. Anonymkode: afb26...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå