AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Jeg har vært sammen med en mann i noen år og vi bestemte oss for å gjøre det slutt. alikevel har vi kontakt og jeg føler jeg ikke kommer meg videre . Han er veldig opptatt av at vi skal være venner, men vi gjør jo ingenting sammen. Vi møtes ikke og han kan iallefall ikke hjelpe meg med praktiske ting . Det nekter han på. Alikevel skal vi drive meningsløs snapping. Det hadde gått en uke uten kontakt, hvor han da sender snap og jeg svarer tilbake. Så kan det gå en uke igjen... Fredag og lørdag er det helt dødt fra han. Nå kjenner jeg at jeg ikke gidder mer og vil avslutte snap. Virker som han føler en slags trygghet når vi snapper, har han blitt avhengig ? Anonymkode: 89cf7...fdf
Ymse meninger Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Er som regel følelsesmessig ubehagelig å miste kontakten med noen man har hatt så mye kontakt med så lenge. Jeg ville sendt han en melding "hey, jeg rydder litt i snappen min, skal bare ha kontakter der jeg snappe mye med. Send melding på messenger om det er noe ". Så sletter du han fra snap 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Hvis du føler at det ikke er meningsfullt og at det hindrer deg i å gå videre, er det viktig å sette grenser og ta vare på deg selv. Du kan prøve å snakke ærlig med ham om hvordan du føler og at du trenger tid og plass til å komme videre. Avslutte snappingen kan være en måte å skape avstand og fokusere på din egen helbredelse. Anonymkode: 212be...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Å ta et valg om å være venner kan bety noe så enkelt som at en har bestemt seg for å ikke være uvenner, og thats it. En trenger ikke å ha kontakt og finne på ting sammen, men rett og slett å holde fred. Si ja og ha, hilse og være grei Anonymkode: 513d8...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Måtte blokkere min eks på alle sosiale medier og melding for han ville absolutt ha kontakt. Jeg kunne ikke bare si til han «ikke kontakt meg». Syntes det var drastisk å blokkere men det var det eneste som funket da jeg overhodet ikke ville ha noen kontakt. Anonymkode: 23f1a...0ce
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Skrevet 5. november 2023 Hvis dere snapper så sjeldent skjønner jeg egentlig ikke at det er et problem engang. Anonymkode: 45f5a...170
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 Ser ikke problemet men skjønner det er tøft. Lykke til ❤️ Anonymkode: 66f00...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå