AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #1 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg er 24 år, mannen min er 30 og har et barn fra før. Han steriliserte seg for 3 år siden, men nå ønsker vi barn sammen. Noen her inne som har erfaringer med dette, som kan gi meg noen gode råd på veien? Vi anser en reversering som mest aktuelt, da vi sannsynligvis ønsker to barn. Anonymkode: 59d91...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #2 Del Skrevet 5. november 2023 Da er det lurt å få gjort reversering snarest hvis det skal være håp å få egne barn naturlig Anonymkode: eb26f...503 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 Reversering fungerer som regel dårlig Anonymkode: 18837...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 Det kan være lurt å snakke med en gynekolog eller urolog som har erfaring med denne prosessen. De kan gi dere mer informasjon om sjansene for suksess, kostnader og eventuelle alternative metoder som kan være aktuelle for dere. Anonymkode: ce524...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #5 Del Skrevet 6. november 2023 On 11/5/2023 at 12:01 PM, AnonymBruker said: Reversering fungerer som regel dårlig Anonymkode: 18837...ba6 Tja. Her står det at sjansene for graviditet etter reversering er rundt 50% om det er mindre enn fem år siden steriliseringen. https://www.aleris.no/sykehus/urolog/refertilisering-av-menn/?webActivityId=46 Anonymkode: a34ec...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 6. november 2023 #6 Del Skrevet 6. november 2023 50% sjanse for vellykket reversering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Del Skrevet 7. november 2023 Hvor stor sannsynlighet det er for graviditet etter reversering av sterilisering avhenger også av kvinnens alder. Du er ung. Så det kan være verdt å vurdere. Men vil anbefale dere å forhøre dere med ulike spesialister. Jeg har prøvd å få barn med sterilisert mann gjennom ivf. Han har vært sterilisert i 6 år og det var ikke noe problemer med han. Men min alder som gjør at vi ikke blir gravide. Anonymkode: a6a9f...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #8 Del Skrevet 7. november 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor stor sannsynlighet det er for graviditet etter reversering av sterilisering avhenger også av kvinnens alder. Du er ung. Så det kan være verdt å vurdere. Men vil anbefale dere å forhøre dere med ulike spesialister. Jeg har prøvd å få barn med sterilisert mann gjennom ivf. Han har vært sterilisert i 6 år og det var ikke noe problemer med han. Men min alder som gjør at vi ikke blir gravide. Anonymkode: a6a9f...7c5 Hva er din alder? Anonymkode: 1d722...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Del Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er din alder? Anonymkode: 1d722...2fe Jeg startet behandlingen da jeg var 39, nå er jeg 40. Så årsaken til at jeg ikke blir gravid er min eggkvalitet. De har hentet ut spermier med tesa fra min mann som er sterilisert. Anonymkode: a6a9f...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Del Skrevet 10. november 2023 Jeg har barn med en mann som er født sterilisert. Her var resterilisering åpenbart ikke et alternativ, så vi gikk rett på TESA og ICSI. Klaffet på andre forsøk. Med din unge alder (så fremt alt annet er ok) så er sannsynligheten for at dere får barn definitivt høy - uavhengig om det blir naturlig eller via assistert befruktning 👶 Anonymkode: b746a...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå