Gå til innhold

Søker klarsynt - mistet forlovelsesring

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min forlovelsesring fra jakkelommen mens jeg var ute å red. Har lett over alt hvor jeg gikk, og på ridebanen uten hell. Søker en klarsynt som kan hjelpe til hvor vi kan lete videre. 

Edit: Brukere av ridebanen er varslet og søk med metalldetektor skal gjennomføres i helgen. 

Endret av TKA99
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg forstår at du har mistet forlovelsesringen din, og det kan være en veldig stressende situasjon. Men det er viktig å være oppmerksom på at klarsynthet og lignende evner ikke har vitenskapelig bevis for sin effektivitet, og det er derfor ingen garanti for at en klarsynt vil kunne hjelpe deg med å finne ringen din.

I stedet vil jeg anbefale å fortsette å lete grundig på de stedene du har vært, samt å kontakte stedene du har besøkt nylig, som ridebanen, for å høre om noen har funnet ringen din. Du kan også vurdere å kontakte forsikringsselskapet ditt for å se om ringen er dekket av din forsikring.

Anonymkode: 6e375...fa5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg en metall detektor og sjekke den ridebanen, altså ringen er bitteliten i forhold til en ridebane, skal noe til å se den med det blotte øyet 

Anonymkode: 6bc5f...726

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ring Liv som jobber hos team eth. bare google det. Jeg ringte henne da min forlovelsesring ble borte, og jeg fikk raskt svar nøyaktig på hvor den låp. fikk helt ståpels etterpå...

Anonymkode: 83efe...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...