Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen I 5 år, eier hus sammen, ingen barn. 

Vi har det egentlig fint sammen, ler mye, kan snakke om ting som ikke er så lett, hverdagen er ganske fin. Jeg føler meg tiltrukket av han, syns han er en flott person, han er veldig snill, stiller alltid opp. Stort sett. Han har masse gode kvaliteter, en veldig fin mann rett og slett.

Men.. sexlivet vårt er helt dødt. Er vel snart 1 år siden sist. Vi er begge i 30- årene. Det er ingen intimitet imellom oss. Altså, jeg kan ligge i armkroken mens han stryker meg over ryggen, vi holder rundt hverandre, småflørter. Men aldri noe intimt eller seksuelt. Jeg har tatt det opp mange ganger, han er enig i at det er for sjelden, men ingenting endrer seg. Han sier han ikke føler han har lyst. Men at han fortsatt er forelsket i meg, bare ikle lyst på sex. Jeg merker at jeg sliter mer med dette enn jeg skulle ønske. Vi skal til utlandet sammen neste år, reiser på hyttetur. Det er veldig hyggelig, men jeg savner veldig den intime biten av forholdet. 

Er det andre som har det sånn? Holdt dere ut uten sex/ intimitet? Hvordan føle det er nok?

Anonymkode: 33c2e...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, såklart er det ikke nok... 

Anonymkode: aa896...1a7

Skrevet

Hvis dere hadde et helt normalt sexliv før

Og dere kan snakke om «alt», slik at du ville visst om han var deprimert eller syk e l

da ville jeg tippet at han får sex et annet sted, men ikke helt vet om han vil gå. Han kan fortsatt ha gode følelser for deg.

Anonymkode: f3731...8f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis dere hadde et helt normalt sexliv før

Og dere kan snakke om «alt», slik at du ville visst om han var deprimert eller syk e l

da ville jeg tippet at han får sex et annet sted, men ikke helt vet om han vil gå. Han kan fortsatt ha gode følelser for deg.

Anonymkode: f3731...8f0

Vi har aldri hatt mye sex. Men 1- 2 ganger i måneden kanskje. Mindre etter vi kjøpte hus syns jeg. Da er han så opptatt med å ordne ting i huset og ute at når kvelden kommer orker han ikke. Ellers sier han at han ikke føler for det. 

Jeg er nesten helt sikker på at han ikke har sex med noen andre. Er redd for at han ikke føler seksuelle/ intime følelser for meg lenger, men som du sier gode følelser. 

Anonymkode: 33c2e...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...