AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #1 Skrevet 3. november 2023 jeg angrer, husker ikke at jeg gjorde det. Det har nesten gått en uke nå og han vil ikke snakke til meg eller snakke om det😥 Vet ikke hvaa jeg skal gjøre, føler meg så dum. Anonymkode: fafe1...f8d 2
Maskinfører Skrevet 3. november 2023 #2 Skrevet 3. november 2023 Oi så trist og høre sende han en sms? eller ett brev ? håper du får forklart deg og at dere blir sammen igjen 🥰
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #3 Skrevet 3. november 2023 Jeg tenker at du bør innse at du ikke tåler alkohol og derfor ikke kan drikke alkohol mer. Du ødelegger for deg selv og andre i fylla, får blackout, vet ikke hva du sier eller gjør. Da tåler du ikke alkohol og må slutte å drikke! Fylla har ikke skylda. Du har skylda for fylla - og dine handlinger i fylla! Du bør uansett unnskylde deg, både for hva du sa og for at du drakk slik at du ikke visste hva du gjorde. Har du tenkt å fortsette å drikke gjør han lurt i å ikke ville ha deg tilbake. Om du virkelig er glad i ham, da må du legge deg flat, unnskylde deg og vise at du tar ansvar og slutter å drikke. Vil han ikke ha mer med deg å gjøre, da bør du respektere dette og holde deg unna. Ta dette på alvor, Ts, for du risikerer å ødelegge mange andre forhold i fremtiden om du fortsetter å drikke. Ikke alle tåler å drikke alkohol, du virker å være en av dem. Lær av det! Det er tøft og tungt, men du har nå en mulighet til å snu om på ting som ellers kunne ha ødelagt for deg i fremtidige forhold. ❤️ Anonymkode: bb5d4...d1d 9 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #4 Skrevet 3. november 2023 Slutt å ruse deg...bare dårskap og ulykke følger med rus. Anonymkode: 62066...54e 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg angrer, husker ikke at jeg gjorde det. Det har nesten gått en uke nå og han vil ikke snakke til meg eller snakke om det😥 Vet ikke hvaa jeg skal gjøre, føler meg så dum. Anonymkode: fafe1...f8d Slik skjer når voksne mennesker går på fylla. Fylla var viktigere enn kjæresten. Jeg håper at du lærer deg og slutter å gå på fylla når du er i ditt neste forhold. Jeg hadde ikke tatt deg tilbake hvis jeg var kjæresten din. Anonymkode: becb0...d0d 2
Goodtimes Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 Hadde jeg vært kjæresten din og du hadde slått opp i fylla, så hadde jeg trodd at du hadde møtt noen som også var på fylla som du fattet mer interesse for. Ville blitt utrolig fornærma og følt meg ubetydelig i ditt nærvær, så skjønner godt at han ikke gidder å bruke en kalori på deg akkurat nå. Tror heller du bør gi han tid. En annen ting du bør vurdere om du skal være i forhold er jo om du i det hele tatt bør drikke alkohol igjen? Det er jo åpenbart at du ikke takler det. Beklager for at jeg virker krass, men er ikke noen vits i å gå rundt grøten. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg angrer, husker ikke at jeg gjorde det. Det har nesten gått en uke nå og han vil ikke snakke til meg eller snakke om det😥 Vet ikke hvaa jeg skal gjøre, føler meg så dum. Anonymkode: fafe1...f8d Det er fra fulle folk og barn sannheten kommer. Så du mente det nok, og det vet han og. Du får sende han en ektefølt unnskyldning på hvordan du gjorde det, ikke skyld på at du var full og håp at han ønsker å ta en samtale når han er klar. Anonymkode: d8b3d...981 1
Gjest Lars1009 Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker at du bør innse at du ikke tåler alkohol og derfor ikke kan drikke alkohol mer. Du ødelegger for deg selv og andre i fylla, får blackout, vet ikke hva du sier eller gjør. Da tåler du ikke alkohol og må slutte å drikke! Fylla har ikke skylda. Du har skylda for fylla - og dine handlinger i fylla! Du bør uansett unnskylde deg, både for hva du sa og for at du drakk slik at du ikke visste hva du gjorde. Har du tenkt å fortsette å drikke gjør han lurt i å ikke ville ha deg tilbake. Om du virkelig er glad i ham, da må du legge deg flat, unnskylde deg og vise at du tar ansvar og slutter å drikke. Vil han ikke ha mer med deg å gjøre, da bør du respektere dette og holde deg unna. Ta dette på alvor, Ts, for du risikerer å ødelegge mange andre forhold i fremtiden om du fortsetter å drikke. Ikke alle tåler å drikke alkohol, du virker å være en av dem. Lær av det! Det er tøft og tungt, men du har nå en mulighet til å snu om på ting som ellers kunne ha ødelagt for deg i fremtidige forhold. ❤️ Anonymkode: bb5d4...d1d Hahahahahaha!!! Aaaaaaahahahahahah!!! En black out og klikk i fylla = Slutt og drikk!!!! KG leverer igjen. Hahahaha!!! Det er ikke unormalt å krangle i fylla og gjøre dumme valg, som f eks å klikke på typen og si at man gjør det slutt. Man lærer forhåpentligvis noe, og så blir det lenge mellom hver gang om du tar noen forhåndsregler, reflekterer litt og har litt selvinnsikt. Bare si unnskyld. Om typen din er en langsint sutrete pingle er det bare å la ham gå.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 Lars1009 skrev (Akkurat nå): Hahahahahaha!!! Aaaaaaahahahahahah!!! En black out og klikk i fylla = Slutt og drikk!!!! KG leverer igjen. Hahahaha!!! Det er ikke unormalt å krangle i fylla... Ikke om man er tenåring nei. Da er det helt normal oppførsel. Anonymkode: 21409...294 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #10 Skrevet 3. november 2023 Da ønsker du og slå opp med han innerst inne. Husk, ingen er mer ærlige enn barn og fulle folk. Anonymkode: bf2ea...f08 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Lars1009 skrev (20 minutter siden): Hahahahahaha!!! Aaaaaaahahahahahah!!! En black out og klikk i fylla = Slutt og drikk!!!! KG leverer igjen. Hahahaha!!! Det er ikke unormalt å krangle i fylla og gjøre dumme valg, som f eks å klikke på typen og si at man gjør det slutt. Man lærer forhåpentligvis noe, og så blir det lenge mellom hver gang om du tar noen forhåndsregler, reflekterer litt og har litt selvinnsikt. Bare si unnskyld. Om typen din er en langsint sutrete pingle er det bare å la ham gå. Nettopp. Det er ikke unormalt å gjøre masse dritt i fylla, som krangel og avslutning av forholdet. Derfor vil mange av oss ikke ha folk som drikker. Anonymkode: becb0...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da ønsker du og slå opp med han innerst inne. Husk, ingen er mer ærlige enn barn og fulle folk. Anonymkode: bf2ea...f08 Nettopp. Man mister hemninger når man er full, man endrer ikke personlighet. Anonymkode: becb0...d0d
Gjest Lars1009 Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke om man er tenåring nei. Da er det helt normal oppførsel. Anonymkode: 21409...294 Og voksne som liker å ta en fest. Uten at det er verdens undergang eller gjør uopprettelig skade, eller betyr at man må SLUTTE OG DRIKKE!! Aaahahahahah!!!!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 Lars1009 skrev (1 minutt siden): Og voksne som liker å ta en fest. Uten at det er verdens undergang eller gjør uopprettelig skade, eller betyr at man må SLUTTE OG DRIKKE!! Aaahahahahah!!!! Men typen til TS kan da selvfølgelig forholde seg til bruddet og ikke ta opp forholdet igjen. Dette er konsekvensen av drikkingen deres. Dere kan ikke forlange at andre finner seg i fyllekrangling, brudd og masse annen dritt dere gjør når dere fulle. Fylla er ikke frikort til å oppføre seg som en drittsekk. Anonymkode: becb0...d0d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå