Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gi en slik til mannen, hvor har dere kjøpt deres?

Anonymkode: 16934...951

Skrevet

Jeg kjøpte en øl kalender på meny.

Anonymkode: 3d9ed...c0d

Skrevet

Gulating. Veldig flott kalender med et godt og annerledes utvalg😊

• Liker 1
Skrevet
Makeupgeek skrev (1 minutt siden):

Gulating. Veldig flott kalender med et godt og annerledes utvalg😊

Enig. Kjøpte til en kompis i fjor og han digga den😀

• Liker 1
Skrevet

Kjøp heller 24 forskjellige øl fra forskjellige butikker og sett sammen selv. De som er ferdig laget er ofte mye dyrere ift til hvilken kvalitet de har. Har hørt av ølkjennere at både meny sin egen og Gulating sin er både grusom ift til smak og altfor overpriset. Det enkle er ofte det beste. Noen ganger kan ting bli så fancy at det smaker vondt. Hva slags øl liker han? Kanskje vi kan gi deg noen tips her om enkelt øl til en god pris. 

Anonymkode: c78a2...595

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kjøp heller 24 forskjellige øl fra forskjellige butikker og sett sammen selv. De som er ferdig laget er ofte mye dyrere ift til hvilken kvalitet de har. Har hørt av ølkjennere at både meny sin egen og Gulating sin er både grusom ift til smak og altfor overpriset. Det enkle er ofte det beste. Noen ganger kan ting bli så fancy at det smaker vondt. Hva slags øl liker han? Kanskje vi kan gi deg noen tips her om enkelt øl til en god pris. 

Anonymkode: c78a2...595

Har tenkt litt på det faktisk. Jeg har ikke peiling på øl, jeg er en vin drikker selv. Jeg vet han er glad i Lervig øl, spesielt en type som heter super sonic. 

Skrevet

Vi har ikke kjøpt en øl julekalender, men det er mange steder du kan finne dem! Sjekk ut ditt lokale vinmonopol, eller prøv å søke på nettet etter øl julekalendere. Det er mange forskjellige varianter og merker å velge mellom. Lykke til med å finne den perfekte øl julekalenderen til mannen din!

Anonymkode: 0ecd2...745

Skrevet

Kjøpte Gulating sin for noen år siden, veldig mye spesielt som ikke falt helt i smak. Drar heller innom de ulike butikkene og Vinmonopolet og kjøper en juleøl av hver sort til jeg har det antallet jeg trenger.

Skrevet

Gulating sin er fin og variert.

Hva slags øl liker mottakeren av kalenderen? Lervig supersonic er en poløl, av typen IPA. Butikkstyrkeøl-utvalget har blitt greit, men er du glad i godt øl er det Vinmonopolet som gjelder. De fleste gode øl som ikke er pils eller lette surøl er over 4,7%.
Om du har et pol i nærheten som er gode på øl, så hvorfor ikke be dem om å plukke ut 24 øl til deg? Litt Pale Ale, litt IPA, DIPA og TIPA, litt stout, brown ale, litt belgisk, en eller to surøl og noen juleøl?

24 juleøl blir litt tungt om han ikke er veldig begeistret for denne øltypen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 19.24):

Har tenkt litt på det faktisk. Jeg har ikke peiling på øl, jeg er en vin drikker selv. Jeg vet han er glad i Lervig øl, spesielt en type som heter super sonic. 

Bruker denne nettsiden hvor man kan sjekke hvilke øl på de ulike polene som har høyest rating i appen Untappd. Du kan også filtrere søket etter type øl, styrke og pris. 

Anonymkode: a4c22...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...