AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #1 Skrevet 2. november 2023 Ble singel helt ut av det blå etter 4 år i starten av 2023. Mye styr, salg av bolig osv. Er i starten av 30-årene. Bodde hos venner og foreldre, kjøpte meg ny leilighet og tok over den i august. Men møtte også en ny mann i august, han er verdens beste type - men bor i Oslo. Jeg bor i Trondheim. Jeg har selvsagt jobb her, men mistrives. Så det er ingen grunn til å bli her annet enn foreldrene mine, de kan jeg besøke selv om jeg flytter også. Men selge en leilighet nå er jo helt krise virker det som, mest sannsynlig tjener jeg ingenting på det - det går forsåvidt fint, men virker som et lite helvete å finne jobb i Oslo/rundt Oslo. Har bodd der i noen år tidligere, var da ped.leder i barnehage, men jobber nå på kontor pga belastningsskader. Skal man bare flytte? Hva om det ikke funker også har jeg ingen back up plan? Tenker på alle mulige scenarioer. Han har egen leilighet i Oslo, men broren hans leier av han og bor også der frem til sommeren når han er ferdig å studere - orker jeg det? Vi har sagt vi skal kjøpe felles bolig etter han har flytta, så er jo ikke så lenge til, but still. Vet ikke helt hva jeg egentlig spør om, måtte bare lufte tankene. Tenker jo livet er for kort til pendling slik vi holder på nå, det er også svindyrt. Savner han hele tiden. Anonymkode: 4cf4c...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #2 Skrevet 2. november 2023 Du ble singel etter 4 år forhold brått, du kjøpte ny leilighet og traff verdens beste mann, alt i 2023? Du har oppnådd mer på måneder enn jeg på årevis, slow down lady! Sett deg ned og pust rolig, kjenn etter, går det ikke jæklig fort i svingene her? Bare for å ta den fyren, du har kjent ham i avstand relasjon siden august, er det ikke litt tidlig å tenke å flytte dit han er? Anonymkode: fd58b...603 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #3 Skrevet 2. november 2023 Ja, ta det rolig. Og la den første rusen legge seg. Anonymkode: 2258f...ebc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #4 Skrevet 2. november 2023 Du kan ikke seriøst snakke om å kjøpe sammen etter et kvarter???? Ta en litt lang ferie sammen og pust med magen, du kjenner ham knapt. Hva er det som haster sånn? Anonymkode: 5543b...9e3 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du ble singel etter 4 år forhold brått, du kjøpte ny leilighet og traff verdens beste mann, alt i 2023? Du har oppnådd mer på måneder enn jeg på årevis, slow down lady! Sett deg ned og pust rolig, kjenn etter, går det ikke jæklig fort i svingene her? Bare for å ta den fyren, du har kjent ham i avstand relasjon siden august, er det ikke litt tidlig å tenke å flytte dit han er? Anonymkode: fd58b...603 Skrev feil ser jeg, møtte han i mai 😅 Vi har selvsagt tilbragt mye tid sammen, 5 uker i strekk i sommer feks, nesten alle helger osv. Men ja, skjønner hva du mener, tenker bare at jeg alltid har vært så fornuftig.. Aldri kasta meg ut i ting og bare «sett hva som skjer». Hva har jeg å tape, annet enn en leilighet? Sånn egentlig? Anonymkode: 4cf4c...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skrev feil ser jeg, møtte han i mai 😅 Vi har selvsagt tilbragt mye tid sammen, 5 uker i strekk i sommer feks, nesten alle helger osv. Men ja, skjønner hva du mener, tenker bare at jeg alltid har vært så fornuftig.. Aldri kasta meg ut i ting og bare «sett hva som skjer». Hva har jeg å tape, annet enn en leilighet? Sånn egentlig? Anonymkode: 4cf4c...fbe Det er likevel kjempetidlig, og det er enda verre hvis du ble singel brått i 2023 og møtte ham i MAI, da er han egentlig en rebound på steroider, føler du ikke for å roe ned og kjenne på litt følelser etter et fire år langt forhold som plutselig endte? Hva mer du kan tape enn en leilighet? Vel jeg synes det høres ut som du er på vei til å møte veggen i 100 av undertrykte følelser jeg da.. dette er utrolig lite fornuftig av deg. Av hvem som helst.. Anonymkode: fd58b...603
Bippeti Skrevet 2. november 2023 #7 Skrevet 2. november 2023 Dette er igrunn umulig for så mange andre enn deg å mene noe om... du kan komme til å angre på både det ene og andre valget når alt kommer til alt! Er det forsvarlig økonomisk og du har trua på fyren hadde jeg kastet meg ut i nye eventyr, tror jeg. Man lever bare en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er likevel kjempetidlig, og det er enda verre hvis du ble singel brått i 2023 og møtte ham i MAI, da er han egentlig en rebound på steroider, føler du ikke for å roe ned og kjenne på litt følelser etter et fire år langt forhold som plutselig endte? Hva mer du kan tape enn en leilighet? Vel jeg synes det høres ut som du er på vei til å møte veggen i 100 av undertrykte følelser jeg da.. dette er utrolig lite fornuftig av deg. Av hvem som helst.. Anonymkode: fd58b...603 Jeg ble dumpa av en fyr som var utro, var ikke så mye å sørge over egentlig. Har det bedre uten han, men så det bare ikke komme, det var forøvrig i januar, så var singel et par mnd. Var aldri på Tinder eller noe som helst, møtte han nye via felles bekjente. Men ja, mulig du har et poeng. Er jo akkurat det jeg er usikker på. Anonymkode: 4cf4c...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Bippeti skrev (39 minutter siden): Dette er igrunn umulig for så mange andre enn deg å mene noe om... du kan komme til å angre på både det ene og andre valget når alt kommer til alt! Er det forsvarlig økonomisk og du har trua på fyren hadde jeg kastet meg ut i nye eventyr, tror jeg. Man lever bare en gang. Godt poeng. Ville vel egentlig bare lufte tankene.. Anonymkode: 4cf4c...fbe
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 Og ta det rolig er nok helt sikkert lurt, men samtidig så lever du kun en gang. Og så lenge du flytter til oslo for å få nye impulser og ikke bare pågrunn av han så er dey jo helt greit. Jeg er fra Trondheim, og du kan lett leie ut leiligheten din, mye smartere uansett 😊 Og om du finner en kul og bra jobb, som du tenker er bedre enn den du har nå, så bare kjør på 😎🤩 Anonymkode: c9e2e...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå