AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hei. Eksmannen min hadde kommet til gården min uten tillatelse og hadde sett meg og kjæresten min sammen via vinduet. Han truer meg nå. Hva er forbrytelsen i dette verket? Anonymkode: 93803...301
Queen1 Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Eksmannen min hadde kommet til hagen min uten tillatelse og hadde sett meg og kjæresten min sammen via vinduet. Han truer meg nå. Hva er forbrytelsen i dette verket? Anonymkode: 93803...301
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Det kommer helt an på om han har kontakt og - besøksforbud eller ei. Er dere skilt og ferdig med økonomisk oppgjør ? At en eks kommer snikende og forstyrrer privatlivets fred er ubehagelig , og gjentar dette seg så må du kontakte han og be om at han respekterer å la deg være i fred. Hva han gjør han mens han oppsøker deg og hvor ofte dette skjer vil gi deg en pekepinn om når du bør oppsøke Politiet. Har dere en pågående konflikt om eiendom, barn feks så kontakter du kanskje advokat evt FVK for å få orden på konflikten Anonymkode: f3bf2...cd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå