AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Min samboer døde for et par uker siden på sykehjem, og jeg begynte å kaste hans undertøy allerede den uken han døde, fordi han begynte da å bruke bleier og det var ikke vits å vaske klærne hans og ta de med ut på sykehjemmet igjen, tenkte jeg. Jeg fikk sjokk da han døde og klarte ikke å hverken ta eller se på klærne hans, så da vi hentet sakene hans dagen etter at han døde, ble klærne/skoene/toalettsaker kastet i søpla utenfor sykehjemmet fordi jeg klarte ikke å ta de med hjem. Nå har det gått et par uker og jeg har ikke behov for å kvitte meg med tingene hans, men pga flytting må jeg donere, selge og gi bort en del av hans ting. Føler jeg gjør noe feil både i forhold til han og min egen sorg, men siden jeg må ut av vår bolig har jeg ikke noe valg. Hadde jeg kunnet bodd her videre hadde alle hans gitarer, vinylplater, friluftslivsutstyr og klær blitt her til jeg var klar. Anonymkode: 357e2...654 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Har ikke ryddet opp etter mamma ennå er 12 år siden hun gikk bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kondolerer ❤️ Min mann døde for ca 4 år siden. Jeg ga etter ca 1/2 år bort gitarene og forsterkerne via en facebookgruppe som hjelper unge som ikke har råd til eget utstyr. Etter det ga jeg bort litt annet utstyr (gaming pc, god skjerm, ++) til nær familie som jeg vet har glede av det. Jeg leverte også klær som nesten ikke var brukt eller ubrukt i løpet av det første året. Ellers har jeg fortsatt en del av klærne hans, Noe bruker jeg selv innimellom selv om det er i største laget. Jeg har også barbersaker, papirer, ... igjen. Det går litt i bølger med hva jeg er komfortabel med å kvitte meg med. Jeg har sluppet å flytte ut av hjemmet vårt, så det gjør det nok lettere å skyve det vekk til "en annen dag". Trist å høre at du må ut av felles bolig så raskt, vil ønske deg lykke til videre. Tror ikke du kan gjøre noe "galt", tanker og følelser er bare et kaos i begynnelsen. Kanskje du kan finne noen ting som gir deg gode følelser og minner? De viktigste har du nok allerede i hjertet, og de minnene kan ingen ta fra deg ❤️ Anonymkode: c2982...5d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Kondolerer. Min mann døde for litt over et år siden. De første ukene flyttet jeg ikke på noen ting. Så begynte jeg å flytte på de tingene jeg syns sto i veien og som jeg måtte se hver dag. Kastet tannbørsten hans, fjernet skoene hans fra gangen. Satte alle klærne hans opp på loftet. Nå for et par uker siden sorterte jeg klærne og ga endel bort til Fretex. Og beholdt det som ga mest minner eller det jeg kunne bruke selv. Alt av papirer, pcer og ting som er relatert til hobbyen hans står fortsatt urørt på rommet han brukte som hjemmekontor. Vet ikke når jeg kan klare å ta tak i det. Så utrolig leit at du må flytte på deg midt oppi sorgen ts. Håper du kan få med deg en venn eller et familiemedlem til å hjelpe deg å rydde. Hvis du kjenner at det er noen av tingene som det føles helt umulig å kvitte seg med så kan du kanskje leie plass på et minilager et år eller to og sette tingene der til du får alt litt på avstand. Anonymkode: 56948...514 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå