AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #61 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som en sikker måte å krasje på, siden du driver med begge deler samtidig. Anonymkode: e584b...95b En kombo for å trives. Hvilket tråden handler om. Anonymkode: ee9c3...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #62 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hus med utsikt, abonnement på treningssenter, fine ferier. Anonymkode: 8e118...be4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #63 Del Skrevet 28. oktober 2023 Kaffemaskina mi 👌 Anonymkode: 232ea...72b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. oktober 2023 #64 Del Skrevet 28. oktober 2023 Tørketrommel: den gjør at det omtrent ikke er støv i huset da mye tydeligvis kommer fra klærne God pute å sove på + silkeputevar. Sovner lettere. Godt yttertøy (verdt de 2000 kr jeg betalte) - mye mer koselig å gå ut i samme hva slags vær, spesielt når det er vått og kaltdt på vinteren. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #65 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hest 😉 Anonymkode: 1bc5f...4de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. oktober 2023 #66 Del Skrevet 29. oktober 2023 Katt Elsparkesykkel Rituals og TBS produkter. Spa hver gang jeg dusjer 😆 Tempurpute Trådløs støvsuger Og, faktisk sånne universalrengjøring våtservietter (engangs). Mye lettere å holde det rent. (Takler ikke ekle kluter med masse støv, skitt og hår) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #67 Del Skrevet 29. oktober 2023 Katt, dunpute, dobbeltdyne (alene), og bil med firhjulstrekk. Anonymkode: 4520a...5ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. oktober 2023 #68 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lorieen skrev (På 27.10.2023 den 23.44): Regulerbar seng Tempurmadrass BBHugme pute Tempurmadrass har jeg så lyst på. Fader heller at det er så dyrt … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. oktober 2023 #69 Del Skrevet 29. oktober 2023 Samfunnsengasjert skrev (Akkurat nå): Tempurmadrass har jeg så lyst på. Fader heller at det er så dyrt … Dyrt ja, men verdt hver krone. Jeg sparte en god stund til min, men angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. oktober 2023 #70 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lorieen skrev (1 minutt siden): Dyrt ja, men verdt hver krone. Jeg sparte en god stund til min, men angrer ikke! Jeg må nok først prioritere å spare meg opp en buffer. Har under 20K på sparekonto. En slik madrass ville spist opp alt og mer til🙉 Men kanskje i fremtiden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. oktober 2023 #71 Del Skrevet 29. oktober 2023 Mengder med god Cognac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #72 Del Skrevet 29. oktober 2023 "Mobilt" badekar! Altså typen man kan legge sammen. Har savnet badekar i mange år, og dette gir samme opplevelsen som orginalen, vil jeg si! Fantastisk å legge seg i varmt vann på kvelden, så godt for kroppen! Anonymkode: 28bae...ae6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #73 Del Skrevet 29. oktober 2023 anonymLala skrev (14 timer siden): Ser det er mange som liker robotstøvsugere. Sparer man virkelig då mye tid, eller har dere enormt store hus? Min lille leilighet på 60-70 kvadrat støvsuges maks en gang i uka. Bruker knapt 10-15 min og ser ikke hvordan det kan være så revolusjonerende. Med 3 barn i hus er det utrolig hvor fort det blir skittent. V burde ha støvsugd 2 ganger hver dag i stue, kjøkken og yttergang om vi ikke hadde hatt robotstøvsugeren. Rydder gulvet hver kveld, og robotstøvsugeren settes på når vi drar hjememfra på morgenen. Den tar stue, kjøkken, gang og yttergang. Hjem til hus med gulv uten sand, blader, støv, brødsmuler, matrester, plastelinabiter osv..👏 Vasker selvsagt gulv utenom også, men robotstøvsugeren støvsuger alle rom ukentlig, bortsett fra bad, lister og trapp. Anonymkode: 1cc1c...49c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #74 Del Skrevet 29. oktober 2023 Yale Doorman. Og garasjeportåpner med fjernkontroll. Anonymkode: 34ab4...e66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FeraVera Skrevet 29. oktober 2023 #75 Del Skrevet 29. oktober 2023 Bil, varmepumpe og yogakurs har forbedret livskvaliteten min🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #76 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cerx skrev (På 27.10.2023 den 19.19): Som i tittelen, er det noe du har kjøpt av små eller store ting som har forbedret din livskvalitet? For min del må det vel være utbrettbar tredemølle jeg kommer på først, kan løpe foran tv-en i all slags vær. Var imidlertid ikke sikker på i det hele tatt før jeg kjøpte den om det var et godt kjøp. Har en del penger til overs, og ønsker gjerne å høre hva dere har kjøpt av større eller mindre ting som har forbedret livet. Jeg skulle gjerne hørt mer om den tredemølla. Hilsen en med dårlig plass og ledd som frykter glattisen. XD (Og for å svare på tråden: Stepkassa som har fast plass lett tilgjengenlig under sofabordet.) Anonymkode: 0f98b...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #77 Del Skrevet 29. oktober 2023 Robot vindusvasker. Har hus med kjempedigre vinduer og det er utrolig greit at maskinen tørker over dem uten at jeg må finne frem stige, eller i verste fall snekre stillas... Anonymkode: 9fc86...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 29. oktober 2023 #78 Del Skrevet 29. oktober 2023 Katt Sodastream Slowcooker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 29. oktober 2023 #79 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): "Mobilt" badekar! Altså typen man kan legge sammen. Har savnet badekar i mange år, og dette gir samme opplevelsen som orginalen, vil jeg si! Fantastisk å legge seg i varmt vann på kvelden, så godt for kroppen! Anonymkode: 28bae...ae6 Jeg hadde også et sånt da jeg bodde i leilighet uten badekar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #80 Del Skrevet 29. oktober 2023 Egen bolig. Varmepumpe. Bil. Fin ullkåpe. Varmepumpe er helt ekstremt digg å ha. Kan tilpasse bruket etter prisen på strømmen og den varmer opp boligen om natten slik at jeg står opp uten å fryse. Anonymkode: 89f75...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå