AnonymBruker Skrevet 16. mars #181 Del Skrevet 16. mars To nye ting: Hårklyper, sover så mye bedre om natta når håret er satt opp og håret mitt slites ikke. Botox over øyebrynene og i sinnarynka. Har hatt «trykk» over øynene i lang tid og har hatt mer eller mindre konstant hodepine og synsforstyrrelser pga tunge øyelokk. Nå føler jeg at jeg endelig kan fungere optimalt igjen 😭 Dyrt, men har virkelig endret livet mitt. Anonymkode: 9cb01...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #182 Del Skrevet 17. mars Det verste at ja, Tesla. 🥹 Så greit og lettvint med en elbil og ingen problemer og konstante bensinstasjon og verksted besøk. Og det skal sies jeg ELSKET min gamle bensinbil, og settene i den var sinnsykt gode som å sitte i en sofa. 🥺 Men jeg må akseptere at verden har gått videre, og det kan ikke undervurderes hvor greit og lettvint det er med en elbil. En annen ting er Quooker. Det virket som en for dyr vannkoker men Quooker er genial i hverdagen. Vi MÅ ha quooker i neste kjøkkenet også. Tørketrommel. Det er kanskje noe alle allerede har, men vi skaffet oss en etter at vi fikk barn. Det er så greit. Elsykkel. Sikker på at jeg får 5 år med ekstra liv bare pga den lille lufteturen jeg blir "tvunget" å ta før og etter jobb. Anonymkode: 037c5...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #183 Del Skrevet 17. mars Fjollefyr skrev (På 27.10.2023 den 19.26): Motorsykkel 😃 dette, og turutstyr som er lett å pakke med seg.. Anonymkode: 56dbb...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 17. mars #184 Del Skrevet 17. mars yogamatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #185 Del Skrevet 17. mars Manualer til å trene hjemme. Jeg fikk aldri tid til å trene på senter med to små barn, full jobb og hund, og var støttemedlem på treningssenteret i alle år helt til korona kom og alle sentre stengte. Da endte jeg opp med å kjøpe vekter til å trene hjemme, og jeg har aldri vært i så god form som nå. Det gjør underverker for både den fysiske og psykiske helsen min. Anonymkode: dc26d...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #186 Del Skrevet 17. mars En kvalitetssykkel med vanntette sidevesker til. Endret livet mitt, får trent og trenger ikke betale bensin/toll/sitte i kø/på buss med hostende folk 😄 Zipper rundt, trenger nesten ikke bil lenger. Redda permisjonen min også, men barnesete bak på sykkelen så vi kunne besøke alle lekeplasser i byen. Robotstøvsuger og Dyson. Får angst av tanken på å drive med tradisjonell støvsuger med stort hus med katt med katteluke og små barn. Kvalitetsklær til vinteren. Tynt ullundertøy i silke og merinoull, myke og pene gensere i 100% kasjmir og dressbukser i ull. Støvlette foret med ull. Trenger aldri fryse og ser fortsatt fin ut. Anonymkode: 185ff...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #187 Del Skrevet 17. mars Hund. Anonymkode: c7f42...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #188 Del Skrevet 17. mars Hund. Til og med psykologen min måtte innrømme at hunden hjalp mer på psyken min enn hun klarte. Jeg kommer meg ut, og er i bevegelse 1-2 timer hver dag. Jeg føler meg ikke ensom lengre, og hunden gir meg så utrolig mye glede i hverdagen. Anonymkode: 773f7...1f4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #189 Del Skrevet 17. mars Småbruk Anonymkode: e3a44...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #190 Del Skrevet 17. mars Jacuzzi. Brukes ofte, fantastisk for såre muskler. Anonymkode: 5809b...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 17. mars #191 Del Skrevet 17. mars Kaffemaskin (med innebygget bønnekverner og melkesteamer) - hverdagsglede til tusen og kjøper nesten aldri kaffe ute/på kafe ol lengre for ingen slår min egen 😉 Salatslynge - spiser mye salat og salaten er mye enklere å lage til og ikke minst holder seg frisk og spiselig mye lengre (men må rive bladene, ikke kutte!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola_2 Skrevet 17. mars #192 Del Skrevet 17. mars Treningsklær og medlemsskap på treningssenteret 😊🏋️♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 17. mars #193 Del Skrevet 17. mars Hund😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. mars #194 Del Skrevet 17. mars Rye whiskey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 17. mars #195 Del Skrevet 17. mars Robotstøvsuger og nye langrennsski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 17. mars #196 Del Skrevet 17. mars Milla29 skrev (3 timer siden): Kaffemaskin (med innebygget bønnekverner og melkesteamer) - hverdagsglede til tusen og kjøper nesten aldri kaffe ute/på kafe ol lengre for ingen slår min egen 😉 Salatslynge - spiser mye salat og salaten er mye enklere å lage til og ikke minst holder seg frisk og spiselig mye lengre (men må rive bladene, ikke kutte!) Hvilken kaffemaskin har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Dough Skrevet 17. mars #197 Del Skrevet 17. mars Tempur madrass og pute Abonnement på treningssenter Gode sko Varmeteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 18. mars #198 Del Skrevet 18. mars anonymLala skrev (17 timer siden): Hvilken kaffemaskin har du? Innebygget fra Siemens, men tror de frittstående skal være ganske like 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #199 Del Skrevet 18. mars Tesla model X. Elsker den bilen!🙌🏼 Bolig med utsikt til og lyd fra havet🌊 Anonymkode: 1b818...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #200 Del Skrevet 18. mars Motorsykkel og hund Anonymkode: 026c2...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå