Gå til innhold

Hva har du kjøpt som har forbedret din livskvalitet?

Cerx

Anbefalte innlegg

Som i tittelen, er det noe du har kjøpt av små eller store ting som har forbedret din livskvalitet? For min del må det vel være utbrettbar tredemølle jeg kommer på først, kan løpe foran tv-en i all slags vær. Var imidlertid ikke sikker på i det hele tatt før jeg kjøpte den om det var et godt kjøp. Har en del penger til overs, og ønsker gjerne å høre hva dere har kjøpt av større eller mindre ting som har forbedret livet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Elektrisk varmepledd! 😄

Anonymkode: 85be9...bb8

Elektrisk sengevarmer til å ha under lakenet! Aldri mer ovn på soverommet og aldri mer vondt i kroppen når jeg våkner om vinteren ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en god sykkel som jeg bruker masse i hverdagen. 

Anonymkode: 87fe0...85c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalikalinka skrev (Akkurat nå):

Elektrisk sengevarmer til å ha under lakenet! Aldri mer ovn på soverommet og aldri mer vondt i kroppen når jeg våkner om vinteren ❤️

Har du link til vidunderet? Tror dette er svaret på problemene mine, hehe

Anonymkode: 8f0d6...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin idé! Jeg følger denne tråden.

Selv drikker jeg mye løsvekt-te, og er veldig fornøyd med den tekannen som heter Stump fra Forlife. Silen er veldig praktisk, og størrelsen på kanna er perfekt til en person.

Anonymkode: ebe3d...816

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt opplagte ting som oppvaskmaskin, men robotstøvsuger henger også høyt. Veldig god og stor (og dyr) seng. Kostet veldig mye, ca 50 000 på salg, men verdt hver krone.

God kaffe og kaffekvern var langt billigere, men gir også økt livskvalitet. Det samme gjelder fjellteltet, en god og lett sovepose og et svært godt liggeunderlag.

Kunne nevnt mye mer: dundyne og ordentlig bh.

Anonymkode: a5043...a8f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hund. Og gode løftesko.

Anonymkode: fc725...005

Oi, såpass positiv opplevelse av løftesko? Vurderer å kjøpe selv, kanskje jeg må gjøre det da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med så mye gode svar og tips allerede! Kan tilføye Rab-tøfler, ekstremt gode og varme selv om de ser ut som soveposer til føttene…

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyson V15 Detect Absolute! En fantastisk støvsuger, byttet faktisk ut robotstøvsugeren med denne og liker det mye, mye bedre.

Anonymkode: 97e21...918

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bbhugme pute. En sånn lang som gravide bruker. Er plaget med kroniske bekkenplager etter første fødsel. Den er helt fantastisk og det beste kjøpet noensinne. Det er mannen min som kjøpte den og han kommer drassende med den til meg når jeg er sliten på sofaen. Så hele familien er glad for at jeg har den puta😊

Anonymkode: 03d24...b3d

• Liker 4
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cerx skrev (Akkurat nå):

Så gøy med så mye gode svar og tips allerede! Kan tilføye Rab-tøfler, ekstremt gode og varme selv om de ser ut som soveposer til føttene…

Jeg har positiv erfaring med tøfler fra Glerup. Ull med skinnsåler. Nette, varme og ikke glatte.

Anonymkode: 03d24...b3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du link til vidunderet? Tror dette er svaret på problemene mine, hehe

Anonymkode: 8f0d6...eaf

Kjøpte min på Elkjøp for rundt en tusenlapp, men på nettsiden deres står det en del feil info om denne modellen. Det er denne her (og infoen her stemmer), jeg har bløtvevsrevmatisme og denne greia har reddet meg gjennom 3 vintere allerede:

https://enklereliv.no/varme/beurer-varmelaken-ub-53/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...