lise1234 Skrevet 25. oktober 2023 #1 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hei. Undersøkte pris på taylor swift billetter og den kosta 459 euro. Nesten 6000 kr. Syke priser hvis det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 25. oktober 2023 #2 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det var stiv pris. Tror kun jeg hadde vært villig til å gi såpass for Tool. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 25. oktober 2023 #3 Del Skrevet 25. oktober 2023 Det er vel kun single vip-billetter tilgjengelig nå om du er heldig. Alle konsertene er utsolgt. Om noen vil dele billett med meg så har jeg veldig lyst til å gå på Paramore som skal opptre før Taylor Swift 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 26. oktober 2023 #4 Del Skrevet 26. oktober 2023 Det er ikke en unormal pris. Satt 3 timer i kø og var bare VIP billetter da det ble min tur. Måtte betale over 3000kr for mine billetter og det ble også tomt for disse billettene, mens de gjenværende kostet flere tusen kroner mer. Det var til en av konsertene i Stockholm Men det er gjort en del grep som gjøre det vanskelig å videreselge billetter og spekulere i priser. Ingen får billettene før rett før konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 27. oktober 2023 #5 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Jeg har en venninne i USA som betalte over 3000kr (per pers) for råtne seter til Taylor Swift i LA der hun ikke kunne se hovedscenen engang. Prisene i Europa er sånn sett "billige". Endret 27. oktober 2023 av stolsokk Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 Tror de billigste i Stockholm var rundt 800 kroner? De til noen tusen og oppover var vel VIP og lounge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassida Skrevet 20. november 2023 #7 Del Skrevet 20. november 2023 De rimeligste billettene gikk til fans som hadde sikret seg pre-sale enten ved å registrere seg eller kjøpe albumet før det kom ut. Altså fans som har planlagt og gledet seg. Betalte like over 2000 for VIP pakke og det blir det verdt😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. november 2023 #8 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) visp skrev (På 25.10.2023 den 22.33): Det var stiv pris. Tror kun jeg hadde vært villig til å gi såpass for Tool. Tool kan man heldigvis se til sommeren i Oslo for 1500 kr,si. Endret 20. november 2023 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 20. november 2023 #9 Del Skrevet 20. november 2023 lise1234 skrev (På 25.10.2023 den 22.29): Hei. Undersøkte pris på taylor swift billetter og den kosta 459 euro. Nesten 6000 kr. Syke priser hvis det stemmer? Tør nesten ikke si det høyt, men jeg har kjøpt billetter til den prisen. Vip-billetter i Tyskland 🙈 Så nå må jeg ta en pause fra PT-treningen, for å nedbetale gjelda mi 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå