Gå til innhold

Billetter taylor swift

lise1234

Anbefalte innlegg

Hei. Undersøkte pris på taylor swift billetter og den kosta 459 euro. Nesten 6000 kr. Syke priser hvis det stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel kun single vip-billetter tilgjengelig nå om du er heldig. Alle konsertene er utsolgt.

Om noen vil dele billett med meg så har jeg veldig lyst til å gå på Paramore som skal opptre før Taylor Swift 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Det er ikke en unormal pris. Satt 3 timer i kø og var bare VIP billetter da det ble min tur. Måtte betale over 3000kr for mine billetter og det ble også tomt for disse billettene, mens de gjenværende kostet flere tusen kroner mer. Det var til en av konsertene i Stockholm

Men det er gjort en del grep som gjøre det vanskelig å videreselge billetter og spekulere i priser. Ingen får billettene før rett før konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne i USA som betalte over 3000kr (per pers) for råtne seter til Taylor Swift i LA der hun ikke kunne se hovedscenen engang. Prisene i Europa er sånn sett "billige".

Endret av stolsokk
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

De rimeligste billettene gikk til fans som hadde sikret seg pre-sale enten ved å registrere seg eller kjøpe albumet før det kom ut. Altså fans som har planlagt og gledet seg. Betalte like over 2000 for VIP pakke og det blir det verdt😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 25.10.2023 den 22.33):

Det var stiv pris. Tror kun jeg hadde vært villig til å gi såpass for Tool.

Tool kan man heldigvis se til sommeren i Oslo for 1500 kr,si.

Endret av J..
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise1234 skrev (På 25.10.2023 den 22.29):

Hei. Undersøkte pris på taylor swift billetter og den kosta 459 euro. Nesten 6000 kr. Syke priser hvis det stemmer? 

Tør nesten ikke si det høyt, men jeg har kjøpt billetter til den prisen. Vip-billetter i Tyskland 🙈 Så nå må jeg ta en pause fra PT-treningen, for å nedbetale gjelda mi 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...