Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utroskap frarøver vedkommende fra å bli elsket av et annet menneske… 

Så hvorfor ikke bare gjøre det slutt? 

Anonymkode: dc184...5a4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei si det. Hvorfor kan ikke alle være snille med hverandre? 

Anonymkode: 5a24a...ae6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strykkarakter i setningsbygging. Hvem er vedkommende?  Hvorfor har du med "fra"?  Hvem er dette andre mennesket? Hvordan blir noe frarøvet? 

Anonymkode: b27f9...5bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hvorfor ikke bare gjøre det slutt? 

Utroskap kan gjøre at ens ektefelle/samboer ikke elsker en mer. Eller man blir elsket så høyt at utroskapet tilgis. Jeg synes ikke ordet «frarøvet» passer inn. Eller «et annet menneske». Det dreier ikke ikke om hvilket som helst menneske, kun ett.

Skrevet
10 hours ago, MyMichelle said:

Utroskap kan gjøre at ens ektefelle/samboer ikke elsker en mer. Eller man blir elsket så høyt at utroskapet tilgis. Jeg synes ikke ordet «frarøvet» passer inn. Eller «et annet menneske». Det dreier ikke ikke om hvilket som helst menneske, kun ett.

Det siste der er jeg ikke enig i. At det bare dreier seg om ett menneske. For hvis noen er utro, elsker de ikke sin partner. Men når de samtidig holder utroskapen skjult, fører det til at partneren blir værende i forholdet, fordi han/hun tror alt er bra mellom dem og at de elsker hverandre. Hvis partneren hadde forlatt ham/henne i stedet for å være utro, kunne hun/han ha truffet et annet (hvilket som helst) menneske å elske og blir elsket av.

Anonymkode: ab30a...8b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det siste der er jeg ikke enig i. At det bare dreier seg om ett menneske. For hvis noen er utro, elsker de ikke sin partner. Men når de samtidig holder utroskapen skjult, fører det til at partneren blir værende i forholdet, fordi han/hun tror alt er bra mellom dem og at de elsker hverandre. Hvis partneren hadde forlatt ham/henne i stedet for å være utro, kunne hun/han ha truffet et annet (hvilket som helst) menneske å elske og blir elsket av.

Anonymkode: ab30a...8b2

Nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...