AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Ved forespørsel noen dager før min bursdag, om hva jeg ønsket meg til bursdagen av kjæresten, så svarte jeg at hen skulle overraske meg. Vi bor ikke sammen. Dette var våres første bursdag sammen. På selve bursdagen så sa hen at ikke hadde kjøpt noe gave da jeg ikke hadde sagt hva jeg ønsket meg og fordi henn «skyldte» på at hadde vært syk. Men har ikke vært så mye syk og hen har vært ute av døren/butikken. Hen sier at jeg får sende en liste med hva jeg ønsker meg. Da svarte jeg at jeg ikke ønsket meg noe, fordi jeg ble så lei meg å skuffet. Jeg sender aldri fra meg noe liste og er takknemlig for alt jeg får. Selv er jeg glad i å gi gaver. ikke kort eller noe. Har jeg grunn til å bli skuffet og lei meg? jeg har tidligere funnet gammelt bursdagskort til eks kjæresten der det stod disse ordene blant annet - jenta mi, gutten min og elsker deg…… Hen har aldri sagt elsker til meg. Bare veldig glad i, vil ha barn med meg og at jeg er best Anonymkode: 2a63a...09b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Dette var ikke noe særlig. Jeg hadde blitt kjempeskuffet! Og det med at du skal skrive liste som han kan plukke fra syns jeg er veldig upersonlig. Han burde ha klart å finne en gave som er passende til deg pluss skrevet et flott kort! Om dette var første bursdagen din etter at dere ble sammen blir det nok ikke bedre vil jeg tro. Æsj, så nedtur! Anonymkode: f0385...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Hvis han anstrenger seg så minimalt i starten av et forhold blir det bare enda verre senere. Hadde blitt vanvittig skuffet og tror rett og slett jeg hadde gått videre hvis det ikke var hus og barn inne i bildet Anonymkode: 56385...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Skal jeg være helt ærlig, så hadde jeg blitt kjempelei meg og skuffa. Jeg fikk gave fra han jeg har datet ett par mnd da jeg hadde bursdag. Tross for at han selv var langt nede psykisk akkurat da, og at vi som sagt bare hadde datet ett par mnd. Anonymkode: f61db...18d 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ved forespørsel noen dager før min bursdag, om hva jeg ønsket meg til bursdagen av kjæresten, så svarte jeg at hen skulle overraske meg. Vi bor ikke sammen. Dette var våres første bursdag sammen. På selve bursdagen så sa hen at ikke hadde kjøpt noe gave da jeg ikke hadde sagt hva jeg ønsket meg og fordi henn «skyldte» på at hadde vært syk. Men har ikke vært så mye syk og hen har vært ute av døren/butikken. Hen sier at jeg får sende en liste med hva jeg ønsker meg. Da svarte jeg at jeg ikke ønsket meg noe, fordi jeg ble så lei meg å skuffet. Jeg sender aldri fra meg noe liste og er takknemlig for alt jeg får. Selv er jeg glad i å gi gaver. ikke kort eller noe. Har jeg grunn til å bli skuffet og lei meg? jeg har tidligere funnet gammelt bursdagskort til eks kjæresten der det stod disse ordene blant annet - jenta mi, gutten min og elsker deg…… Hen har aldri sagt elsker til meg. Bare veldig glad i, vil ha barn med meg og at jeg er best Anonymkode: 2a63a...09b Gå videre. Det viser litt om hans vilje til å se deg. Anonymkode: 000f2...2d1
c_buk Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 Du fikk jo det du ønsket deg. En overraskelse. Skummelt med overraskelser. Man får ikke da alltid det man ønsker seg. Fra spøk til alvor. Her burde dere kommunisert bedre om forventning i forkant. Ta en prat før du gjør noe forhastet. Kanskje gaver bare ikke er en "big deal" for han, og så har han kanskje ikke plukket opp at det var viktig for deg. 2
SPOCA Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg hadde blitt veldig skuffet og undret meg om dette forholdet er liv laga. Man bør ha sosiale antenner nok til å skjønne at man gir _noe_, et kort eller hva som helst, til kjæresten sin. For meg virker han ganske uengasjert og uinteressert. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Jeg synes du skal slutte å være en krenket prinsesse. To ganger har han bedt deg om ønskeliste, begge ganger sa du nei. Andre gangen svarte du til og med at du ikke ønsket deg noe. Anonymkode: a68e3...fad 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 Han er elendig på gaver, men tydeligvis veldig glad i deg. Si hva du ønsker deg, og legg dette bak deg om du har tenkt å fortsette forholdet. Anonymkode: f0183...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå