AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Skrevet 24. oktober 2023 Vært sammen i mange år, hverdagen har vel tatt oss litt. Særlig jeg føler på at jeg blir tatt litt forgitt og at eneste som skiller oss fra å bare være venner er at vi har sex. Så, hva gjør dere for å være kjærester og ikke bare venner? Anonymkode: c1489...7cd 1
Bombasi Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Nærhet og fysisk kontakt er det som skiller vennskap og kjærester for min del. Sex er en del av det, men trenger ikke være den o'store faktoren, særlig når man ellers kan kose, stryke, pjuske, ta på, holde rundt og kysse. At sex forsvinner er èn ting, men forsvinner nærheten så forsvinner kjærestefølelsen. En annen ting som er viktig at jeg føler at vi er oss, og ikke meg og deg. Det vil si at man inkluderer hverandre i hverandres liv, ikke går bak ryggen på hverandre, ikke kjører sololøp rundt viktige avgjørelser, at man gjør ting sammen osv., der dette oss føles som en naturlighet for begge. Er det ikke oss lenger, så er man plutselig alene i forholdet, og da forsvinner linjene mot kjæresteforhold. Det er slik jeg føler det etter et langt og godt forhold, men jeg er åpen for at vi kanskje hadde det litt for godt underveis, og at jeg ser på dette som litt for avansert... Vet ikke. 1
SPOCA Skrevet 24. oktober 2023 #3 Skrevet 24. oktober 2023 Nærhet og fysisk kontakt, deriblant sex, men også intimitet og nærhet på en annen måte enn med f.eks mine bestevenninner. Det er en følelse av å være sammen, ta felles avgjørelser, og stå sammen gjennom tykt og tynt. 1
Blåjojo Skrevet 24. oktober 2023 #4 Skrevet 24. oktober 2023 Følelsen av at det er et oss og at vi både inkluderer hverandre og ikke minst prioriterer hverandre. Det at man har hverandres beste i tankene hele tiden. Har levd i et forhold der vi bodde sammen som venner til slutt. Uten sex og uten å bli inkludert i hverdagen hans. Det var to av flere grunner til at jeg gikk min vei. 1
Havbris Skrevet 24. oktober 2023 #5 Skrevet 24. oktober 2023 Nærhet og fysisk kontakt - vi berører hverandre mange ganger i løpet av dagen og gir hverandre mye kjærlig omsorg. En sterk følelse av et VI. Samtidig er vi hverandres beste venner. 1
katties Skrevet 24. oktober 2023 #6 Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vært sammen i mange år, hverdagen har vel tatt oss litt. Særlig jeg føler på at jeg blir tatt litt forgitt og at eneste som skiller oss fra å bare være venner er at vi har sex. Så, hva gjør dere for å være kjærester og ikke bare venner? Anonymkode: c1489...7cd Vi stoler på hverandre med mange flere ting enn venner gjør. Bare venner får ikke barn sammen. Vi inkluderer hverandre i allle aspekter av hverandres liv.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #7 Skrevet 24. oktober 2023 Han er intenst opptatt av fysisk kontakt med meg. Og fysisk seksuell kontakt men også flørt, sensualitet, dele fantasier etc. Og følelsen av å være hverandres partner i ett og alt. Ta avgjørelser sammen. Sånn sett mer enn en nær venn, mer som søsken i mental nærhet. At vi er et team som ikke kan brytes opp. Anonymkode: 3e8b8...453
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #8 Skrevet 24. oktober 2023 Holder hender, kysser, nusser, klemmer, stryker, massasje og sex. Hver dag 🥰 Anonymkode: 00337...268
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #9 Skrevet 24. oktober 2023 Masse kos og intimitet, flørt og varme komplimenter blant annet Anonymkode: 73666...720
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #10 Skrevet 24. oktober 2023 Ingenting… Anonymkode: b70fa...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå