Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ble kjent med en mann for ca 2 år siden. Vi prøvde å være i et forhold,men han var ikke klar for dette og ville bare at vi skulle fortsette som vi gjorde uten noe seriøst. Vi har gjort mye hyggelige sammen men han ønsker som sagt ikke et forhold med meg og ønsker å treffe andre damer. 

Nå har jeg møtt en annen som ikke bor i samme by. Jeg har vært på besøk hos han og vi ser om det kan bli noe mer.vi er begge enige om at vi er single og kan treffe andre til vi har blitt bedre kjent. Dette har jeg fortalt til han jeg har kjent i 2 år. Han virket ikke noe skuffet over det,men nå når han var på besøk hos meg nylig ville han ikke ha sex med meg eller noe som helst. Dette er første gang på 2 år at det har skjedd. Tror dere at han har følelser for meg allikevel og kanskje er skuffet over at jeg har møtt en ny?  Han har aldri virket så avisende før som etter jeg fortalte han dette og han sier vi er bestevenner. At han ikke skal kysse meg mer osv. Jeg blir lei meg fordi jeg har følelser for han innerst inne...

Anonymkode: c8593...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...