AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #1 Skrevet 23. oktober 2023 Er dette en seriøs videreutdanning som man kan trygt ta? Jeg er litt skeptisk siden den er et nettbasert studium. Noen som har tatt et lignende nettbasert studium og kan anbefale det? https://www.hiof.no/studier/programmer/s403k-helserett-og-saksbehandling-videreutdanning-fleksibel-modell/ Anonymkode: cbed3...617
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #2 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er dette en seriøs videreutdanning som man kan trygt ta? Jeg er litt skeptisk siden den er et nettbasert studium. Noen som har tatt et lignende nettbasert studium og kan anbefale det? https://www.hiof.no/studier/programmer/s403k-helserett-og-saksbehandling-videreutdanning-fleksibel-modell/ Anonymkode: cbed3...617 Det er selvfølgelig trygt å ta, hvor seriøst det er kommer vell ann på hva du ser for deg å bruke det til. Litt som at jeg ikke nødvendigvis vil si diverse kunstfag er veldig seriøst, men det er jo fortsatt fag og utdanning på lik linje med all annen utdanning. Det eneste jeg reagerer på her er oppbyggingen. Det var kun ett emne med vanvittig mange temaer, sannsynligvis svært overfladisk da mange av disse i seg selv er 7,5 - 10 p emner i andre studium. Anonymkode: 6a06d...136
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #3 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er selvfølgelig trygt å ta, hvor seriøst det er kommer vell ann på hva du ser for deg å bruke det til. Litt som at jeg ikke nødvendigvis vil si diverse kunstfag er veldig seriøst, men det er jo fortsatt fag og utdanning på lik linje med all annen utdanning. Det eneste jeg reagerer på her er oppbyggingen. Det var kun ett emne med vanvittig mange temaer, sannsynligvis svært overfladisk da mange av disse i seg selv er 7,5 - 10 p emner i andre studium. Anonymkode: 6a06d...136 Jeg er utdannet sykepleier og vil jobbe med saksbehandling eller i lignende felt. Jeg jobber 100% og har ikke mulighet til utdanning med fysisk oppmøte. Det må bli nettbasert studium for meg. Siden jeg aldri har vært borte i nettbasert studium, så blir jeg skeptisk til dette. Ts. Anonymkode: cbed3...617
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #4 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er utdannet sykepleier og vil jobbe med saksbehandling eller i lignende felt. Jeg jobber 100% og har ikke mulighet til utdanning med fysisk oppmøte. Det må bli nettbasert studium for meg. Siden jeg aldri har vært borte i nettbasert studium, så blir jeg skeptisk til dette. Ts. Anonymkode: cbed3...617 Skeptisk til å ta nettbasert studium, hva i alle dager? Studier på nettet blir mer og mer populært og ettertraktet, og de fleste arbeidsgivere er svært positive til det. Alle utdanninger er trygge å ta, da de blir kvalitetssikret. Om de er relevant, vil jo avhenge av hvilke jobber du ser for deg - og hvilken kompetanse arbeidsgiver ønsker at du har. Du kan fint få en saksbehandlingsjobb som sykepleier uten å ta videreutdanning. Anonymkode: 62104...6d7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå