Gå til innhold

Dama klasker til meg ofte som en "joke"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har blitt så voldelig, men ler og gjør det så jeg ikke tar det personlig, så jeg bare skal tenke hun bare tuller, jeg har sagt jeg ikke liker det, men hun klasker til ansiktet mitt og ler når vi bare har en random samtale eller når jeg sitter. 

Hun er 150 cm, og 45 kg, skal det lzm være greit for hun er "liten" og ikke gjør en stor skade, er det sånn hun tenker? Fordi om det var jeg som prøvde å gjøre det samme hadde saken vært noe annet

Anonymkode: 3d769...3fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, hva faen. Det er ikke greit å være voldelig selv om hun er en liten kvinne. 

Anonymkode: 03361...d6d

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Å slå/ klaske andre er på ingen måte greit.

Hva tror du hun hadde sagt om du gjorde det samme igjen? Prøv å klask tilbake neste gang. Altså, ikke slå, men klask som hun gjør.

Anonymkode: e3223...daf

• Liker 3
Skrevet

Hun gjør det åpenbart som en hersketeknikk for å vise deg at det er hun som skal bestemme hvor grensene går, at du ikke kan sette grenser for deg selv, i hvert fall ikke grenser hun vil respektere.

Dropp henne og gå videre. Og ikke se deg tilbake!

Anonymkode: 533bc...020

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får sette foten ned og bli sint neste gang. Si klart i fra at det der skal du gi faen i å gjøre, for gjør du det igjen, så går jeg.  Du kaller henne "dama" og ikke samboer, så jeg går ut fra at dere ikke bor sammen? Send henne hjem om hun gjør det hos deg, hiv henne ut, eller om det er hos henne så går du hjem.

Anonymkode: 844aa...175

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å slå/ klaske andre er på ingen måte greit.

Hva tror du hun hadde sagt om du gjorde det samme igjen? Prøv å klask tilbake neste gang. Altså, ikke slå, men klask som hun gjør.

Anonymkode: e3223...daf

Nei, nei, nei!

Plutselig anmelder hun man for vold... hvem tror du blir trodd, han en stor mann som valgte å klaske til henne... eller lille kvinnen på 150 cm og 45 kg?

Uansett - man svarer ikke vold med vold!

Her bør Ts bare dumpe henne og aldri se seg tilbake!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun gjør det åpenbart som en hersketeknikk for å vise deg at det er hun som skal bestemme hvor grensene går, at du ikke kan sette grenser for deg selv, i hvert fall ikke grenser hun vil respektere.

Dropp henne og gå videre. Og ikke se deg tilbake!

Jeg vil jo gå videre, men klaskingen gjør ikke vondt for å være ærlig, og jeg vil ikke ta ting personlig om det ikke var ment slik, så derfor er jeg usikker. Det hender hun tar hardt på rumpa mi noen ganger og sier "Ooo du har juicy rumpe as" vet ikke hvordan jeg skal reagere, siden vi er kjærester vet ikke om dt er greit eller ikke.

Skrevet

Hvorfor er du sammen med ei som utøver vold? Hadde gått på dagen, så jævlig respektløst.

Har du muligheter til å filme i skjul så kan du gi henne rulleblad i det minste

Anonymkode: 525bb...aaa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er du sammen med ei som utøver vold? Hadde gått på dagen, så jævlig respektløst.

Har du muligheter til å filme i skjul så kan du gi henne rulleblad i det minste

Anonymkode: 525bb...aaa

Hun gjør det ikke på en voldelig måte, men leken (virker som en sløsskamp" bare sånn tøysete og "gøy" så tror ikke å filme hadde hjulpet.

Skrevet

Er hun veldig ung og preget av voldskultur? Vet hun ikke hvordan det er vanlig å oppføre seg og å være en bra kjæreste? Slåing er uakseptabelt. :fy: Vil du ikke ha det, så må du si det så hun forstår det en gang for alle, uten å bruke vold. 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Er hun veldig ung og preget av voldskultur? Vet hun ikke hvordan det er vanlig å oppføre seg og å være en bra kjæreste? Slåing er uakseptabelt. :fy: Vil du ikke ha det, så må du si det så hun forstår det en gang for alle, uten å bruke vold. 

Jeg har sagt ifra, da sier hun at jeg bare er sensetive blandt annet og ler "du er så sensetive hahahah"

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt ifra, da sier hun at jeg bare er sensetive blandt annet og ler "du er så sensetive hahahah"

Send henne inn her så skal alle vi i tråden snakke med henne litt...  Hun får vise deg og seg selv litt respekt. :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hun har blitt så voldelig, men ler og gjør det så jeg ikke tar det personlig, så jeg bare skal tenke hun bare tuller, jeg har sagt jeg ikke liker det, men hun klasker til ansiktet mitt og ler når vi bare har en random samtale eller når jeg sitter. 

Hun er 150 cm, og 45 kg, skal det lzm være greit for hun er "liten" og ikke gjør en stor skade, er det sånn hun tenker? Fordi om det var jeg som prøvde å gjøre det samme hadde saken vært noe annet

Absolutt ikke greit. Syns du skal ta det opp med henne. At det hun gjør er absolutt ikke greit, det er ikke poeng i at hun ler det vekk etterpå. Hun bør respektere at du ikke liker det å skjer det igjen så kommer du til å revurdere forholdet.  Hadde det vært andre veien så hadde folk ropt anmeld med en gang 

Anonymkode: c39da...997

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg vil jo gå videre, men klaskingen gjør ikke vondt for å være ærlig, og jeg vil ikke ta ting personlig om det ikke var ment slik, så derfor er jeg usikker. Det hender hun tar hardt på rumpa mi noen ganger og sier "Ooo du har juicy rumpe as" vet ikke hvordan jeg skal reagere, siden vi er kjærester vet ikke om dt er greit eller ikke.

Det viktigste er at du har bedt henne respektere dine grenser - hun respekterer det ikke. Det i seg selv er grunn til å gå!

Du vil gå videre - der er egentlig det eneste som er viktig! Da skal du heller ikke fortsette å være sammen med henne!

At hun kan komme til å protestere betyr ingenting, for du er fri til å gå ut av et forhold hvor du og dine grenser ikke blir respektert.

Om hun sier det du sier hun sier til deg når du tar det opp (at du er så "sensitiv") og hun ler av det/deg, så er det en form for psykisk vold, det er latterliggjøring som hersketeknikk, og det er manipulering av deg hvor hun ikke tar ansvar for egne handlinger, men gir deg skylden.

Hvis en partner gjør noe du ikke føler deg vel med, noe du ikke liker, og fortsetter med det selv om du ber personen om å slutte med det - da bør man komme seg ut av forholdet så fort som mulig!

Denne dame er et vandrende rødt flagg, du må komme deg ut av forholdet!

Dump, blokker, aldri gå tilbake!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest Refreng
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes kvinner som ikke har normal empati som normale mennesker. De har ikke medfølelse eller sympati med ubehaget du opplever, og de kan noen ganger bruke det mot deg. "Ikke vær en pyse, vær en mann". Som eksempel. Høres ut som du er samme med en dame med lav grad av empati. På lang sikt vil det bare bryte deg ned og gjøre at du føler deg dritt. Bare dumpe

Skrevet

Høres ikke no koselig ut ☹️

• Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Det er jo faktisk fysisk vold og på ingen måte noe morsomt. Jeg hadde blitt fly forbanna og sagt om hun slo meg én gang til er det på huet og ræven ut.

Hvordan er hun ellers?

Skrevet
WhisperingWind skrev (2 timer siden):

Det er jo faktisk fysisk vold og på ingen måte noe morsomt. Jeg hadde blitt fly forbanna og sagt om hun slo meg én gang til er det på huet og ræven ut.

Hvordan er hun ellers?

Hun er ellers snill, men om jg tar opp ting jeg ikke liker som forekmpel at hun bruker lang tid på å svare sier hun bare at jeg er sensetive, eller at jeg sikkert ikke har venner eller familie å bruke tiden på.

• Liker 1
Skrevet

Begynn å klask tilbake da vel. Man skal behandle andre som man vil bli behandlet selv. Så enkelt er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...