AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #21 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 22.48): Det er 3år siden sist jeg så det. Dette var IKKE støv. Det var ei kule jeg fanget opp på kameraet da jeg filmet rett ved siden av katten min. Den gikk i alle veier og forsvant plutselig. Dette var heller ikke den klassiske grønne kulen som kommer opp i kameralinsen. Anonymkode: 38faa...fcd Da kan du vel legge ut bilde av den Anonymkode: a1517...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2023 #22 Del Skrevet 23. oktober 2023 Du ødelegger ingenting, for jeg vet ingenting og tror ingenting, men jeg er akkurat passe åpen til å tenke at det kan være ting i verden som vi ikke kan forklare, selv om vi står med begge beina i fornuften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #23 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du ødelegger ingenting, for jeg vet ingenting og tror ingenting, men jeg er akkurat passe åpen til å tenke at det kan være ting i verden som vi ikke kan forklare, selv om vi står med begge beina i fornuften. Ok, siden du skrev "Et fint eksempel hentet vilkårlig fra nett. Heldiggrisene. " så tenkte jeg du trodde på dette. Men siden du nå skriver at du tror ingenting så tok jeg nok feil. Anonymkode: 371c3...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2023 #24 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, siden du skrev "Et fint eksempel hentet vilkårlig fra nett. Heldiggrisene. " så tenkte jeg du trodde på dette. Men siden du nå skriver at du tror ingenting så tok jeg nok feil. Anonymkode: 371c3...4dc Et fint eksempel på "orbebilde", slik folk tenker på orb`er. Jeg liker også å oppsøke fornuftige forklaringer først, men utelukker ikke at det kan finnes andre forklaringer også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #25 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (På 22.10.2023 den 7.48): Uten at jeg er noen ekspert på området; hjelperne er så vidt jeg vet rundt oss hele tiden og kommer ikke bare når vi påkaller i nød og kriser. Ja, man må lure på hvor denne infoen kommer fra. Hvem som fant ut at jada, dette er nok hjelpere og hva de gjør for noe. Anonymkode: d5dcb...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2023 #26 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, man må lure på hvor denne infoen kommer fra. Hvem som fant ut at jada, dette er nok hjelpere og hva de gjør for noe. Anonymkode: d5dcb...2dc Er ikke det en hyggelig tanke da? At det finnes noen som hjelper og passer litt på oss og vil oss vel? Kanskje er det ikke så mange av dem i virkeligheten, blant menneskene og da søker en utover, eller innover. Jeg hadde ikke hatt noe i mot at "noe vennlig innstilt" passet litt på meg i mitt jordeliv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #27 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Et fint eksempel på "orbebilde", slik folk tenker på orb`er. Jeg liker også å oppsøke fornuftige forklaringer først, men utelukker ikke at det kan finnes andre forklaringer også. Enig, Først når absolutt alle naturlige forklaringer ikke er mulig så kan det bli interessant. Anonymkode: 371c3...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå