AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Så en orb nå ikveld, en hvit/gul liten orb som vaiet i alle retninger. Hva vil dette bety? Til dere som ikke vet hva det er, Google det. Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Spøkelse! Anonymkode: ffda8...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Del Skrevet 21. oktober 2023 Støv, insekt, synsforstyrrelse osv. Det finnes mye rart mellom himmel og jord, men orbs er ikke noe spesielt eller overnaturlig. De har alltid en naturlig årsak. Anonymkode: 964f9...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spøkelse! Anonymkode: ffda8...dc0 Det er 3år siden sist jeg så det. Dette var IKKE støv. Det var ei kule jeg fanget opp på kameraet da jeg filmet rett ved siden av katten min. Den gikk i alle veier og forsvant plutselig. Dette var heller ikke den klassiske grønne kulen som kommer opp i kameralinsen. Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Støv, insekt, synsforstyrrelse osv. Det finnes mye rart mellom himmel og jord, men orbs er ikke noe spesielt eller overnaturlig. De har alltid en naturlig årsak. Anonymkode: 964f9...56f Hvorfor står det om det om du søker opp orbs da? Det er jo en energi. Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Del Skrevet 21. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er 3år siden sist jeg så det. Dette var IKKE støv. Det var ei kule jeg fanget opp på kameraet da jeg filmet rett ved siden av katten min. Den gikk i alle veier og forsvant plutselig. Dette var heller ikke den klassiske grønne kulen som kommer opp i kameralinsen. Anonymkode: 38faa...fcd Ja, spøkelse. Anonymkode: ffda8...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2023 #7 Del Skrevet 21. oktober 2023 Det kan vel også være energier, engler, hjelpere eller annet som mange ikke tror på, men som resten tror fullt og helt på. Søk på nett, så får du flere svar en folk kan gi her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Del Skrevet 21. oktober 2023 Sannheten er nok kjedeligere enn du tror. Anonymkode: e15b5...8be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, spøkelse. Anonymkode: ffda8...dc0 Spøkelse faktisk... Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det kan vel også være energier, engler, hjelpere eller annet som mange ikke tror på, men som resten tror fullt og helt på. Søk på nett, så får du flere svar en folk kan gi her? Kan jeg spørre deg.. hvorfor hjelpere? Er midt i en god periode nå, bedre enn på lenge. Wn små forelskelse jeg ikke har kjent ei stund. Ts Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #11 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan jeg spørre deg.. hvorfor hjelpere? Er midt i en god periode nå, bedre enn på lenge. Wn små forelskelse jeg ikke har kjent ei stund. Ts Anonymkode: 38faa...fcd Uten at jeg er noen ekspert på området; hjelperne er så vidt jeg vet rundt oss hele tiden og kommer ikke bare når vi påkaller i nød og kriser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #12 Del Skrevet 22. oktober 2023 Gjenferd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #13 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Uten at jeg er noen ekspert på området; hjelperne er så vidt jeg vet rundt oss hele tiden og kommer ikke bare når vi påkaller i nød og kriser. Interessant... 😊 dette var tydelig en orb. Kan det være noen av besteforeldrene mine? Eller ligge ifra huset fra før? Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #14 Del Skrevet 22. oktober 2023 Kan være hva som helst det, men det artige er jo at du ser dem. Det er det ikke alle som gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #15 Del Skrevet 22. oktober 2023 Et fint eksempel hentet vilkårlig fra nett. Heldiggrisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. oktober 2023 #16 Del Skrevet 22. oktober 2023 Orber har visst med åndelig aktivitet å gjøre 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #17 Del Skrevet 22. oktober 2023 Det er ingenting overjordisk med dette fenomenet, den enkle forklaringen er at det er en kombinasjon av støv i luften, ufokusert bilde og bruk av blits. Kan også være støv på utsiden eller innsiden av objektivet. https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00028753 Jeg har en venninne som fikk slike "orbs" på bildene hun med tok speilrefleks og alternativ som hun er så var hum overbevist om at det var noe spesielt, merkelig nok så forsvant fenomenet etter at jeg rengjorde objektivet på kameraet. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor står det om det om du søker opp orbs da? Det er jo en energi. Anonymkode: 38faa...fcd Nei, det finnes ikke en eneste vitenskapelig forklaring på det er snakk om energi og energi kan som kjent måles på en eller en annen måte. At det skulle være energi er noe som alternative har funnet opp selv, de er også veldig glad i å bruke vitenskapelige begreper for å koke sammen sin egen pseudovitenskap. Anonymkode: c1eeb...326 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ingenting overjordisk med dette fenomenet, den enkle forklaringen er at det er en kombinasjon av støv i luften, ufokusert bilde og bruk av blits. Kan også være støv på utsiden eller innsiden av objektivet. https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00028753 Jeg har en venninne som fikk slike "orbs" på bildene hun med tok speilrefleks og alternativ som hun er så var hum overbevist om at det var noe spesielt, merkelig nok så forsvant fenomenet etter at jeg rengjorde objektivet på kameraet. Nei, det finnes ikke en eneste vitenskapelig forklaring på det er snakk om energi og energi kan som kjent måles på en eller en annen måte. At det skulle være energi er noe som alternative har funnet opp selv, de er også veldig glad i å bruke vitenskapelige begreper for å koke sammen sin egen pseudovitenskap. Anonymkode: c1eeb...326 Ja du får tro det da. Anonymkode: 38faa...fcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Et fint eksempel hentet vilkårlig fra nett. Heldiggrisene. Jeg fikk denne orben ikke nært opp i kameralinsen. Kan se ut som dette er dugg på linsen på dette. Men jeg fikk opp ei kule på avstand som da er umulig at kan være på linsen - til du over her🙄 Men ja, fascinerende med orb😁 Anonymkode: 38faa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #20 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Et fint eksempel hentet vilkårlig fra nett. Heldiggrisene. Ikke for å ødelegge noe, men... Dette bildet er tatt på kvelden/natten, Det har derfor blitt brukt blits .Og det er nok her hemmeligheten bak lyspunktene ligger. Blits er et sterkt hvitt lys. Når det treffer støv, regn, etc så lyser det opp disse objektene. Siden fokuset er et annet sted enn på partiklene så ser de langt større ut enn de er. Det kan du selv sjekke ved å se på en stjerne i en kikkert. Dersom du fokuserer så blir det en liten prikk, men når du bevisst gjør fokus uklart så vil lyset vokse seg stort og utydelig. Ikke ulikt punktene på bildet du la inn her. Anonymkode: 371c3...4dc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå