AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Han er så lite på, at jeg vurderer å bryte, jeg trenger både ord og handlinger og det får jeg ikke. Knapt et par snapper om dagen. Jeg er vant med mye mer oppmerksomhet fra en kjæreste og lurer på om han egentlig er glad i meg? Han kan skrive det, men er det virkelig så vanlig å ha så lite kontakt? De andre kjærestene jeg har hatt har vært mye mer på og sendt mange meldinger og sagt hvor mye de savner og er glad i meg. Men ikke han her. Har tatt det opp og han sier da at han er interessert og glad i meg men at han ikke har behov for å snappe , han vil heller ringe! Men han ringer jo heller ikke hver dag, kan gå 5 dager mellom. Er han virkelig interessert? Har flere menn som er interessert i meg og bare venter på at jeg skal bli singel igjen, så jeg vurderer sterkt å gå fra han her. Er vant med mye oppmerksomhet !! Flere som har sånne men og er det normalt? Er det jeg som er bortskjemt på oppmerksomhet? Anonymkode: 53c68...d96 1 1
Callista Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Hvor mye initiativ tar du? Det må jo gå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Typen og jeg snakker på snap flere ganger om dagen og videochatter 2 ganger i uken, hadde slitt veldig med å vær i forholdet hvis jeg følte at han ikke hadde hatt lyst til å snakke med meg, jeg har behov for mye kontakt. Anonymkode: a7729...062
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Callista skrev (1 minutt siden): Hvor mye initiativ tar du? Det må jo gå begge veier. Det er alltid han som avslutter snapkontakten for å si det sånn! Anonymkode: 53c68...d96
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Typen og jeg snakker på snap flere ganger om dagen og videochatter 2 ganger i uken, hadde slitt veldig med å vær i forholdet hvis jeg følte at han ikke hadde hatt lyst til å snakke med meg, jeg har behov for mye kontakt. Anonymkode: a7729...062 Heldig du er . Anonymkode: 53c68...d96
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Her må begge legge inn en innsats. Du må kanskje roe ned for å imøtekomme han, og han må øke tilgjengeligheten for din. Det som gir mest red flag vibes for min del er at han som din kjæreste ikke er interessert i få deg til å føle deg trygg, ved å imøtekomme deg med noe mer enn «jeg får mitt behov dekket». Det synes ikke jeg er greit. Man burde vel som et minimum ønske å snakke med kjæresten i telefonen en gang om dagen, hvis man ikke er veldig opptatt. Anonymkode: c2ab2...b1d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Vi har vært sammen i 5 år, ringes nesten hver dag og snakker daglig på snap/mld. Skjønner godt at du stusser Anonymkode: 073f1...228 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Da vi startet og date ca 3 første månedene var det lite men etter det ble det mer og mer. Månede 8 da snakket vi sammen med alle muligheter da hadde vi også møtt 1 gang. Så ble det i grunn abre mer og mer til etter 2 år da tok vi neste steg og flyttet sammen. Da flyttet han til meg, siden han ble ferdig med skolen og jeg hadde fast jobb og bosted. Anonymkode: 7b303...efc
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Hvor ofte møtes dere? Skjønner hvordan du har det. De mennene som venter på at du blir singel er nok ikke kvalitetsmenn. Anonymkode: 7af68...9de 1
Gjest ti10 Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg skjønner godt at du synes det er for lite kontakt, men ærlig talt, hvis du planlegger å gjøre det slutt for å gå rett inn i et nytt forhold med en annen, er du kanskje ikke så engasjert i det nåværende forholdet, du heller?
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Datet litt over 1 mnd. Chatter daglig, Snap, litt tlf. Noen ganger småprat andre ganger dypere samtaler og andre ganger tull. Det er jo enormt viktig å holde på den intimiteten når vi ikke ser hverandre ofte ellers er det naturlig at det vil dabbe av. Så da kommer det jo an på hvor mye en ønsker det skal vare og bli noe mer. Og sa må det gå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Vi snakkes daglig, telefon, facetine eller teams. Sender sjelden meldinger, bare hvis det er noe spesielt. Har ikke snapchat. Tilbringer en langhelg/kort uke sammen hver måned, i tillegg til ferier. Anonymkode: 20af0...6b9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Folk er ulike, men det betyr ikke at han ikke er glad i deg. Da min mann og jeg var i avstandsforhold, var absolutt jeg pådriveren for kommunikasjon. Men han er verdens beste kjæreste og ektemann og utrolig raus med å vise kjærlighet når vi er sammen (både under avstandsforholdet og nå i ekteskapet). Anonymkode: 72314...87d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg husker at vi skrev meldinger hver dag, snakket på tlf daglig og FaceTimet ikke hver dag men nesten. Vi møttes på nett så det gikk en stund før vi møttes irl. Nokså lang vri var det og. Ca 7 mnd senere flytta han til meg. Anonymkode: c21a5...a0e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Vi har vært sammen i 3 år og vi snapper flere ganger daglig, ser på serie/film flere ganger i uken og videochatter hver kveld. Virker som du og han har helt forskjellige behov og når det plager deg sånn tror jeg det kanskje er bedre for deg å bryte ❤ Anonymkode: c5223...e2a
fjær Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 Snakker i telefonen lange samtaler daglig. I tillegg snapper vi flere ganger daglig. Møtes så ofte som mulig, ofte hver helg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #17 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er så lite på, at jeg vurderer å bryte, jeg trenger både ord og handlinger og det får jeg ikke. Knapt et par snapper om dagen. Jeg er vant med mye mer oppmerksomhet fra en kjæreste og lurer på om han egentlig er glad i meg? Han kan skrive det, men er det virkelig så vanlig å ha så lite kontakt? De andre kjærestene jeg har hatt har vært mye mer på og sendt mange meldinger og sagt hvor mye de savner og er glad i meg. Men ikke han her. Har tatt det opp og han sier da at han er interessert og glad i meg men at han ikke har behov for å snappe , han vil heller ringe! Men han ringer jo heller ikke hver dag, kan gå 5 dager mellom. Er han virkelig interessert? Har flere menn som er interessert i meg og bare venter på at jeg skal bli singel igjen, så jeg vurderer sterkt å gå fra han her. Er vant med mye oppmerksomhet !! Flere som har sånne men og er det normalt? Er det jeg som er bortskjemt på oppmerksomhet? Anonymkode: 53c68...d96 Nei, dette var lite. Hadde et avstandsforhold. Snapper ig meldinger i løpet av dagen. Ringte hverandre hver kveld klokka ni. Møttes nesten hver helg. Men ofte var fredagene «hans» hvor han drakk med gutta osv osv… det passa dårlig med at jeg har barn så da møttes vi gjerne ikke de fredagene eller de helgene det foregikk… (han klarte likevel ikke å skjule utroskapen sin, og han var direkte slem så det ble slutt, men det er en annen historie) Anonymkode: 5cae9...c83
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #18 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor ofte møtes dere? Skjønner hvordan du har det. De mennene som venter på at du blir singel er nok ikke kvalitetsmenn. Anonymkode: 7af68...9de Hvorfor ikke det, tror du ? ti10 skrev (16 timer siden): Jeg skjønner godt at du synes det er for lite kontakt, men ærlig talt, hvis du planlegger å gjøre det slutt for å gå rett inn i et nytt forhold med en annen, er du kanskje ikke så engasjert i det nåværende forholdet, du heller? Nei skal ikke gå rett i et annet forhold, men vil jo date andre ei stund om jeg blir singel. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har vært sammen i 3 år og vi snapper flere ganger daglig, ser på serie/film flere ganger i uken og videochatter hver kveld. Virker som du og han har helt forskjellige behov og når det plager deg sånn tror jeg det kanskje er bedre for deg å bryte ❤ Anonymkode: c5223...e2a Ja er det jeg også tenker. Anonymkode: 53c68...d96
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #19 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han er så lite på, at jeg vurderer å bryte, jeg trenger både ord og handlinger og det får jeg ikke. Knapt et par snapper om dagen. Jeg er vant med mye mer oppmerksomhet fra en kjæreste og lurer på om han egentlig er glad i meg? Han kan skrive det, men er det virkelig så vanlig å ha så lite kontakt? De andre kjærestene jeg har hatt har vært mye mer på og sendt mange meldinger og sagt hvor mye de savner og er glad i meg. Men ikke han her. Har tatt det opp og han sier da at han er interessert og glad i meg men at han ikke har behov for å snappe , han vil heller ringe! Men han ringer jo heller ikke hver dag, kan gå 5 dager mellom. Er han virkelig interessert? Har flere menn som er interessert i meg og bare venter på at jeg skal bli singel igjen, så jeg vurderer sterkt å gå fra han her. Er vant med mye oppmerksomhet !! Flere som har sånne men og er det normalt? Er det jeg som er bortskjemt på oppmerksomhet? Anonymkode: 53c68...d96 Ja, du er bortskjemt på oppmerksomhet. Et tegn på at du er usikker, og trenger ofte bekreftelser. Noen menn trenger ikke mye av denne typen kontakt. Anonymkode: b3a55...da5
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. oktober 2023 #20 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du er bortskjemt på oppmerksomhet. Et tegn på at du er usikker, og trenger ofte bekreftelser. Noen menn trenger ikke mye av denne typen kontakt. Anonymkode: b3a55...da5 Og noen kvinner trenger heller ikke det. For meg og min date har vi kontakt daglig. Må ikke nødvendigvis være dype samtaler, men litt oppmerksomhet og noen(så og si hver dag) ganger litt koseprat på kveldene 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå