Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (7 minutter siden):

Folk sine faktiske meninger er virkeligheten. Det er det som avgjør hvilke handlinger de tar???

At folk mener det er blitt sagt noe som ikke er sagt er ikke virkeligheten, nei.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nyere, Norsk forskning fra 2023, viser at folk flest bryr seg katta om antall sexpartnere. Ikke overraskende. Det er stort sett avvikere som bryr seg om slikt.

Kanskje mest overraskende, så viser forskning at menn blir bedømt «strengere» en kvinner når det kommer til seksuell historikk.

Menn som bryr seg om seksuell historikk er avvikere.

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687

https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860

Anonymkode: 02520...e9d

????? 

Har du lest publikasjonen

Screenshot_20231025_192216_Chrome.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 trenger ikke være så mye. Mye som man må tenke over som kan være avgjørende.

Denne personen har kanskje aldri vært i et langvarig forhold, mistet kanskje dyden som veldig ung. Og om du dater en person, hvor lenge mener dere man liksom må date føøøøør man har sex? Så om man har noen ons og noen man dater kan jo tallet stige greit. Men man dømmer ikke en person kun på grunnlag av antall sexpartnere..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At folk mener det er blitt sagt noe som ikke er sagt er ikke virkeligheten, nei.

Var ikke nøye nok i det jeg mente, å vet ikke hvordan å formidle det rett frem. Dette er et stort surr av mange ting som henger sammen. Folk er ulike, det vet vi jo alle av erfaring? Og alle de ulike menneskenes handlinger, blir jo til virkeligheten sammenlagt. 

Noen folk i virkeligheten har holdninger, meninger om kvinner, og oppfører seg deretter. Det kan du ikke benekte. Noen av disse er også på kg og styrer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (Akkurat nå):

20 trenger ikke være så mye. Mye som man må tenke over som kan være avgjørende.

Denne personen har kanskje aldri vært i et langvarig forhold, mistet kanskje dyden som veldig ung. Og om du dater en person, hvor lenge mener dere man liksom må date føøøøør man har sex? Så om man har noen ons og noen man dater kan jo tallet stige greit. Men man dømmer ikke en person kun på grunnlag av antall sexpartnere..

20 stk er 20 stk uavhengig av hvem, hvor, når, hva etc. Og 20 stk er mange sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De eneste kvinnene som eventuelt kan finnes seg i slike menn, er usikre kvinner, ofte unge. Selv de pleier å ta til vettet. Alle andre som ikke er usikre på seg selv og ikke lar menn oppføre seg dømmesykt over kvinners seksualitet, kaller disse gutta garantert for feminister, eller mannehatere. Men det er bare menn med avvikende atferd som kaller kvinner ludder, hore, felleshøl eller madrass, eller trettenåringer som tøffer seg for hverandre. Ingen andre. Det er og blir avvikende og forstyrrende.

Anonymkode: 060b0...eae

Joda, generelt enig med deg, men vi må ikke glemme at det også finnes dømmesyke kvinner. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Var ikke nøye nok i det jeg mente, å vet ikke hvordan å formidle det rett frem. Dette er et stort surr av mange ting som henger sammen. Folk er ulike, det vet vi jo alle av erfaring? Og alle de ulike menneskenes handlinger, blir jo til virkeligheten sammenlagt. 

Noen folk i virkeligheten har holdninger, meninger om kvinner, og oppfører seg deretter. Det kan du ikke benekte. Noen av disse er også på kg og styrer. 

Jeg kan selvsagt benekte at noen har skrevet noe som ikke er skrevet. 

Men du kan jo vise til disse innleggene som ikke unner andre kjærlighet på bakgrunn av antall sexpartnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan selvsagt benekte at noen har skrevet noe som ikke er skrevet. 

Men du kan jo vise til disse innleggene som ikke unner andre kjærlighet på bakgrunn av antall sexpartnere?

Jeg kommer gjennom skjermen snart. Det er en trussel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Jeg kommer gjennom skjermen snart. Det er en trussel.

Ok. Da kan du få peke fysisk på de aktuelle innleggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Da kan du få peke fysisk på de aktuelle innleggene. 

Greit, skal peke som du aldri har sett noen peke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Ignorer ham. Han har alltid samme retorikk. En gang ba han meg dokumentere noe, jeg gjorde det, og han sa det ikke sto der. Jeg holdt på å daue. Han er bare her for å kverre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ignorer ham. Han har alltid samme retorikk. En gang ba han meg dokumentere noe, jeg gjorde det, og han sa det ikke sto der. Jeg holdt på å daue. Han er bare her for å kverre. 

😂 Hoff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Jeg venter. Og venter.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

20 stk er 20 stk uavhengig av hvem, hvor, når, hva etc. Og 20 stk er mange sexpartnere.

Er jo ikke det🤣 Og hvorfor skal antall sex partnere ha noe som helst å si sånn egentlig? 

Folk må jo få lov til å leve livet slik de vil. Tiden har forandret seg. 20 partnere nå vs for kanskje 50 år siden er forskjell. Men kanskje er fordi vi mennesker har et mer åpent forhold til sex i dag.  

Hvis din partner, som la oss si du syns er perfekt på alle måter, forteller at hen har liggi med 20stk, er der virkelig så ille?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (Akkurat nå):

Er jo ikke det🤣 Og hvorfor skal antall sex partnere ha noe som helst å si sånn egentlig? 

Folk må jo få lov til å leve livet slik de vil. Tiden har forandret seg. 20 partnere nå vs for kanskje 50 år siden er forskjell. Men kanskje er fordi vi mennesker har et mer åpent forhold til sex i dag.  

Hvis din partner, som la oss si du syns er perfekt på alle måter, forteller at hen har liggi med 20stk, er der virkelig så ille?? 

Jo, det er det.

20 stk i 2023 er akkurat like mange som 20 stk i 1923.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner 2 av eksene til min samboer. En av hennes ungdomskjærester og hennes tidligere samboer igjennom noen år.

Utover de 2 har jeg virkelig ingen anelse på hvor mange seksualpartnere hun har hatt. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre 😅

Anonymkode: 02520...e9d

Trist hvis du ikke vet mer om henne og livet hennes. Har ikke noe med om du bryr deg eller ikke. Men syns det virker trist å kjenne sin partner så dårlig at man ikke har enn anelse om slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer for at man som kvinne kun teller antall sex partnere basert på om man fikk orgasme eller ikke😄 

Jeg lurer også litt på hvilket antall som er akseptabelt for de som ikke ønsker at dama skal ha hatt mange partnere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det er det.

20 stk i 2023 er akkurat like mange som 20 stk i 1923.

Samme i antall ja, men er et helt annet syn i dag enn da. Da ville jo noen som fikk barn utenfor ekteskap også bli sett ned på. Slik er det ikke i dag. Antallet er det samme. Men fordi man har et mer åpent forhold til kropp og seksualitet får man et helt annet syn sexpartnere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (3 minutter siden):

Hvis det står 20 menn klare til å ha sex med deg, er det da mange? Hvis det står 3 menn klare til å ha sex med deg i stedet, er det mange? Enig med deg i at kvinner burde holde seg til en mann. Ikke fly rundt fra mann til mann. Hva som endrer seg? Det endrer jo på om hvem som helst kan få henne (billig) eller om det bare er en utvalgt som kan få henne (dyrbar).

Anonymkode: cbea6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (1 minutt siden):

Samme i antall ja, men er et helt annet syn i dag enn da. Da ville jo noen som fikk barn utenfor ekteskap også bli sett ned på. Slik er det ikke i dag. Antallet er det samme. Men fordi man har et mer åpent forhold til kropp og seksualitet får man et helt annet syn sexpartnere. 

Og det er altså antall som er tema her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...