Gå til innhold

Hva gjør dere dersom dere blir såret av noen dere var glad i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å ta hevn, jeg vet ikke hvordan han fikk hjertet til å være så ekkel mot noen han visste var veldig glad i han, hva skal jeg gjøre ?

Anonymkode: ffd6e...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hva gjorde han?

Jeg tror ikke hevn hjelper. 

Jeg har ikke direkte tatt hevn, men jeg har blitt sint, sagt slemme ting, prøvd å såre han tilbake. For min del så har det ikke fungert noe bra, det har bare gjort meg tristere. Plutselig var jeg en person jeg ikke likte, og han så også en person han ikke likte. Det stakk litt i selvbildet og selvtilliten min.

Anonymkode: 86f69...bd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Uff, hva gjorde han?

Jeg tror ikke hevn hjelper. 

Jeg har ikke direkte tatt hevn, men jeg har blitt sint, sagt slemme ting, prøvd å såre han tilbake. For min del så har det ikke fungert noe bra, det har bare gjort meg tristere. Plutselig var jeg en person jeg ikke likte, og han så også en person han ikke likte. Det stakk litt i selvbildet og selvtilliten min.

Anonymkode: 86f69...bd0

Ja det var det jeg vurderte å gjøre selv, prøve å si sårende ting for å såre han tilbake, vet ikke om jeg burde gjøre det eller bare ghoste han.

Skrevet

Prøver bare å ghoste , men lettere sagt enn gjort . Har lyst til å be han dra til helvete , men ligger ikke i min natur.

Anonymkode: e4c25...617

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøver bare å ghoste , men lettere sagt enn gjort . Har lyst til å be han dra til helvete , men ligger ikke i min natur.

Anonymkode: e4c25...617

Så ghosta du eller endte du opp med å si stygge ting til han?

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Brudd på tillit?

Ingenting. Lukker døren, kaster nøkkelen og går videre.

De hører aldri fra meg igjen.

Skrevet

Min eks-kjæreste brøt tilliten min på en drøy måte. Jeg oppdaget det etter at jeg hadde tatt en alkoholenhet til middagen, så jeg satt litt fast, på kjærestebesøk langt fra folk. Pakka bagen min om kvelden, dro før det ble lyst neste morgen, og har ikke gitt lyd fra meg siden. (Han har klagd til venninnen min, og syntes at vi kunne vært venner, selv om jeg ikke ville være kjæreste)

Min eks-elsker svek meg på en brutal måte, men liker å framstå som en plettfri og moralsk uklanderlig samfunnsstøtte og familiemann. Printet ut flere år med sexchat, både med meg, og med en felles venninne av oss. Vi damene er anonymisert, ikke han. Leverte det uten avsender til både til hans samboer, hans mor og hans søster. Tjue år med erotikkpreik, avtale møter osv. 

Anonymkode: 13bc1...ff8

Skrevet

Som oftest viker jeg bare unna, en gang klarte jeg å gi ett stikk ved å si at jeg ikke hadde kjøpt noen gave for jeg syntes han hadde fått nok av meg. Han tok den, vennene skjønte hva jeg mente når ei ny berte dukka opp utpå kvelden.

Anonymkode: 6944c...c91

Skrevet

Setter ut rykte om h*n. Jeg er sterk og tar igjen nemlig!

Anonymkode: 3b203...6d6

Skrevet

Det værste du kan gjøre er å være glad og fornøyd og å gå videre.  Late som om du ikke bryr deg. Det er den eneste hevnen som virkelig fungerer. Det at man hevner seg, er slem og ekkel viser bare at man bryr seg. Og bruker masse energi på å tenke på den andre personen.

Pluss at det bare forsterker det inntrykket som den eventuelle andre part har om deg. Det å være luft og ikke være verdt din energi er den beste hevn. 

Og hvis det ikke ligger i din natur engang å være en fæl person, så bør du så absolutt ikke bruke tid på å prøve å være det. 

Anonymkode: 4bc85...85b

• Liker 1
Skrevet

Jeg kutta kontakten. Og når noen spurte hvorfor så var jeg ærlig.

Jeg mener at å ta hevn er å synke enda lavere. For andre utenforstående så risikerer man å være den som fremstår som den kjipe, den som er dust, og at man har fått som fortjent.

Anonymkode: 6e31e...b96

• Liker 1
Skrevet

Glem det. Hev deg over det. 

Gå videre. 

Hvis du vil ta kontakt, nei, nei og atter nei. 

Anonymkode: a6e30...1d8

Skrevet

Sårer tilbake så klart. Det er jo det eneste rette.

Anonymkode: 074f3...285

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min eks-kjæreste brøt tilliten min på en drøy måte. Jeg oppdaget det etter at jeg hadde tatt en alkoholenhet til middagen, så jeg satt litt fast, på kjærestebesøk langt fra folk. Pakka bagen min om kvelden, dro før det ble lyst neste morgen, og har ikke gitt lyd fra meg siden. (Han har klagd til venninnen min, og syntes at vi kunne vært venner, selv om jeg ikke ville være kjæreste)

Min eks-elsker svek meg på en brutal måte, men liker å framstå som en plettfri og moralsk uklanderlig samfunnsstøtte og familiemann. Printet ut flere år med sexchat, både med meg, og med en felles venninne av oss. Vi damene er anonymisert, ikke han. Leverte det uten avsender til både til hans samboer, hans mor og hans søster. Tjue år med erotikkpreik, avtale møter osv. 

Anonymkode: 13bc1...ff8

Sexchat til mora og søstera?? Seriøst? Det sier jo litt om deg…

Anonymkode: f6118...fd5

• Nyttig 2
Skrevet

Godt råd… ikke gjør noe tilbake! Hev deg Iver det ig bevis hvor jævelig mye bedre du er enn den personen 

Anonymkode: a2452...9e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt råd… ikke gjør noe tilbake! Hev deg Iver det ig bevis hvor jævelig mye bedre du er enn den personen 

Over* og* 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...