AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Har så lyst til å ta hevn, jeg vet ikke hvordan han fikk hjertet til å være så ekkel mot noen han visste var veldig glad i han, hva skal jeg gjøre ? Anonymkode: ffd6e...621
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Uff, hva gjorde han? Jeg tror ikke hevn hjelper. Jeg har ikke direkte tatt hevn, men jeg har blitt sint, sagt slemme ting, prøvd å såre han tilbake. For min del så har det ikke fungert noe bra, det har bare gjort meg tristere. Plutselig var jeg en person jeg ikke likte, og han så også en person han ikke likte. Det stakk litt i selvbildet og selvtilliten min. Anonymkode: 86f69...bd0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Uff, hva gjorde han? Jeg tror ikke hevn hjelper. Jeg har ikke direkte tatt hevn, men jeg har blitt sint, sagt slemme ting, prøvd å såre han tilbake. For min del så har det ikke fungert noe bra, det har bare gjort meg tristere. Plutselig var jeg en person jeg ikke likte, og han så også en person han ikke likte. Det stakk litt i selvbildet og selvtilliten min. Anonymkode: 86f69...bd0 Ja det var det jeg vurderte å gjøre selv, prøve å si sårende ting for å såre han tilbake, vet ikke om jeg burde gjøre det eller bare ghoste han. Anonymkode: ffd6e...621
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Prøver bare å ghoste , men lettere sagt enn gjort . Har lyst til å be han dra til helvete , men ligger ikke i min natur. Anonymkode: e4c25...617
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøver bare å ghoste , men lettere sagt enn gjort . Har lyst til å be han dra til helvete , men ligger ikke i min natur. Anonymkode: e4c25...617 Så ghosta du eller endte du opp med å si stygge ting til han? Anonymkode: ffd6e...621
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Brudd på tillit? Ingenting. Lukker døren, kaster nøkkelen og går videre. De hører aldri fra meg igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Min eks-kjæreste brøt tilliten min på en drøy måte. Jeg oppdaget det etter at jeg hadde tatt en alkoholenhet til middagen, så jeg satt litt fast, på kjærestebesøk langt fra folk. Pakka bagen min om kvelden, dro før det ble lyst neste morgen, og har ikke gitt lyd fra meg siden. (Han har klagd til venninnen min, og syntes at vi kunne vært venner, selv om jeg ikke ville være kjæreste) Min eks-elsker svek meg på en brutal måte, men liker å framstå som en plettfri og moralsk uklanderlig samfunnsstøtte og familiemann. Printet ut flere år med sexchat, både med meg, og med en felles venninne av oss. Vi damene er anonymisert, ikke han. Leverte det uten avsender til både til hans samboer, hans mor og hans søster. Tjue år med erotikkpreik, avtale møter osv. Anonymkode: 13bc1...ff8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Som oftest viker jeg bare unna, en gang klarte jeg å gi ett stikk ved å si at jeg ikke hadde kjøpt noen gave for jeg syntes han hadde fått nok av meg. Han tok den, vennene skjønte hva jeg mente når ei ny berte dukka opp utpå kvelden. Anonymkode: 6944c...c91
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Setter ut rykte om h*n. Jeg er sterk og tar igjen nemlig! Anonymkode: 3b203...6d6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Det værste du kan gjøre er å være glad og fornøyd og å gå videre. Late som om du ikke bryr deg. Det er den eneste hevnen som virkelig fungerer. Det at man hevner seg, er slem og ekkel viser bare at man bryr seg. Og bruker masse energi på å tenke på den andre personen. Pluss at det bare forsterker det inntrykket som den eventuelle andre part har om deg. Det å være luft og ikke være verdt din energi er den beste hevn. Og hvis det ikke ligger i din natur engang å være en fæl person, så bør du så absolutt ikke bruke tid på å prøve å være det. Anonymkode: 4bc85...85b 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg kutta kontakten. Og når noen spurte hvorfor så var jeg ærlig. Jeg mener at å ta hevn er å synke enda lavere. For andre utenforstående så risikerer man å være den som fremstår som den kjipe, den som er dust, og at man har fått som fortjent. Anonymkode: 6e31e...b96 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Glem det. Hev deg over det. Gå videre. Hvis du vil ta kontakt, nei, nei og atter nei. Anonymkode: a6e30...1d8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Sårer tilbake så klart. Det er jo det eneste rette. Anonymkode: 074f3...285 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min eks-kjæreste brøt tilliten min på en drøy måte. Jeg oppdaget det etter at jeg hadde tatt en alkoholenhet til middagen, så jeg satt litt fast, på kjærestebesøk langt fra folk. Pakka bagen min om kvelden, dro før det ble lyst neste morgen, og har ikke gitt lyd fra meg siden. (Han har klagd til venninnen min, og syntes at vi kunne vært venner, selv om jeg ikke ville være kjæreste) Min eks-elsker svek meg på en brutal måte, men liker å framstå som en plettfri og moralsk uklanderlig samfunnsstøtte og familiemann. Printet ut flere år med sexchat, både med meg, og med en felles venninne av oss. Vi damene er anonymisert, ikke han. Leverte det uten avsender til både til hans samboer, hans mor og hans søster. Tjue år med erotikkpreik, avtale møter osv. Anonymkode: 13bc1...ff8 Sexchat til mora og søstera?? Seriøst? Det sier jo litt om deg… Anonymkode: f6118...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 Godt råd… ikke gjør noe tilbake! Hev deg Iver det ig bevis hvor jævelig mye bedre du er enn den personen Anonymkode: a2452...9e1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt råd… ikke gjør noe tilbake! Hev deg Iver det ig bevis hvor jævelig mye bedre du er enn den personen Anonymkode: a2452...9e1 Over* og* Anonymkode: a2452...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå