Rhodiola Skrevet 21. oktober 2023 #21 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Tråden er ryddet for avsporing, ensidig meningspåvirkning, brukerdebatt, brukerangrep, tulleinnlegg, latterliggjøring og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Endret 22. oktober 2023 av Rhodiola etterfølgende innlegg ble slettet for nedsettende ytringer og ensidig meningspåvirkning den 22.10.23 kl. 16:09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #22 Del Skrevet 22. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (16 timer siden): Jo. Det gjør det. Du har kanskje glemt korsfarerne. De drepte,voldtok og torturerte i jesus navn. Kanskje greit å lese litt historie. Har allerede lagt ved flere linker. Er ikke noe vits i å diskutere hvis man ikke gidder å lese hele tråden. Tiden har endret seg. Nå er det politikken som dreper flest. Det er nåtiden som teller! Anonymkode: 2ef0b...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #23 Del Skrevet 22. oktober 2023 LadeJarl skrev (14 timer siden): Ja halleluja! De ondeste menneskene på kloden har alltid en gud de tilber. Ikke sant. Det er masse onde ateister også. Dem har den unnskyldningen at man blir jo ikke straffet for det onde etter døden så dem kan gjøre hva dem vil uten konsekvenser hvis dem ikke blir tatt i dette livet. Tenk så mangen mordere som aldri blir tatt som hadde omvendt seg hadde dem visst at det er store konsekvenser når dem dør!😳 Anonymkode: 2ef0b...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. oktober 2023 #24 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tiden har endret seg. Nå er det politikken som dreper flest. Det er nåtiden som teller! Anonymkode: 2ef0b...152 Den har ikke endret seg så veldig mye. Religion påvirker politikk i en så stor grad at det er krig om områder som blir omtalt som "hellige" land. Uten religion ville det ikke vært noe hellig land. Problemet slik jeg ser det er at alle religioner tror de har rett. Er det rart at det er krig i verden ? Spiller ingen rolle hvilket navn selve religionen har. Endret 22. oktober 2023 av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #25 Del Skrevet 22. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (7 minutter siden): Den har ikke endret seg så veldig mye. Religion påvirker politikk i en så stor grad at det er krig om områder som blir omtalt som "hellige" land. Uten religion ville det ikke vært noe hellig land. Problemet slik jeg ser det er at alle religioner tror de har rett. Er det rart at det er krig i verden ? Spiller ingen rolle hvilket navn selve religionen har. Det hadde vært likt uten religion eller verre. uten religion er det ikke mye moraler. Mangen følger moraler fordi dem frykter evig straff. Anonymkode: 2ef0b...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #26 Del Skrevet 22. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (9 minutter siden): Den har ikke endret seg så veldig mye. Religion påvirker politikk i en så stor grad at det er krig om områder som blir omtalt som "hellige" land. Uten religion ville det ikke vært noe hellig land. Problemet slik jeg ser det er at alle religioner tror de har rett. Er det rart at det er krig i verden ? Spiller ingen rolle hvilket navn selve religionen har. Bare se hvordan Amerika har utviklet seg ved å bli mindre å mindre religiøs. Anonymkode: 2ef0b...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. oktober 2023 #27 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare se hvordan Amerika har utviklet seg ved å bli mindre å mindre religiøs. Anonymkode: 2ef0b...152 Nå er store deler av Amerika kristne og konservative. Gud står veldig høyt i Amerika. Det går ikke så bra der nei,men skylder på religion der også. Ku Klux Klan har feks røtter i kristendommen. Virker som en gjeng med oppegående folk det. Endret 22. oktober 2023 av Rosa Gnom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #28 Del Skrevet 23. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (På 18.10.2023 den 20.41): Litt av problemet mitt er at ingen religiøse ønsker å skape fred. De vil fremme sin religion. Som selvfølgelig er den eneste riktige i deres øyne. Dermed blir alle andre som ikke tror på akkurat den religionen de tror på sett ned på. Dette er med å skape en ond sirkel. Hei. Du har virkelig en underlig oppfatning av religiøse mennesker. Anonymkode: a7311...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober 2023 #29 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Du har virkelig en underlig oppfatning av religiøse mennesker. Anonymkode: a7311...653 Det er nok mye mer enn bare en oppfatning. Kjenner flere religiøse mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #30 Del Skrevet 23. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (2 timer siden): Det er nok mye mer enn bare en oppfatning. Kjenner flere religiøse mennesker. Da er det på tide at du prater med dem om kristendommen istedefor å dømme og annta. Det finnes bare en sannhet og det er jesus. Det er mørke krefter også og det er all annen religon. Anonymkode: 2ef0b...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober 2023 #31 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det på tide at du prater med dem om kristendommen istedefor å dømme og annta. Det finnes bare en sannhet og det er jesus. Det er mørke krefter også og det er all annen religon. Anonymkode: 2ef0b...152 Er det jeg som dømmer og antar nå? Du sitter jo der å dømmer og antar at jesus er det eneste riktige. Dømmer ingen jeg. Bare forklart hvordan jeg opplever religiøse folk. Der er det ikke mye nestekjærlighet selvom de prater høyt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #32 Del Skrevet 23. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (30 minutter siden): Er det jeg som dømmer og antar nå? Du sitter jo der å dømmer og antar at jesus er det eneste riktige. Dømmer ingen jeg. Bare forklart hvordan jeg opplever religiøse folk. Der er det ikke mye nestekjærlighet selvom de prater høyt om det. Han dømmer da ingen, det er det faktisk du som gjør. Han bare forklarer hva han tror på. Anonymkode: b8618...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober 2023 #33 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han dømmer da ingen, det er det faktisk du som gjør. Han bare forklarer hva han tror på. Anonymkode: b8618...13c Jajo. Det kan se litt sånn ut. Var ikke meningen å virke så krass. Prøver å ikke dømme noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #34 Del Skrevet 24. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (17 timer siden): Det er nok mye mer enn bare en oppfatning. Kjenner flere religiøse mennesker. Det er like full en oppfatning. Jeg kjenner mange religiøse som er helt fantastiske mennesker. Det får deg neppe til å endre oppfatning. Hvis du er interessert i religion og kanskje kristendommen først og fremst så foreslår jeg å være noe mindre fordomsfull. Du skal se du kan bli overrasket. Anonymkode: a7311...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #35 Del Skrevet 24. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (22 timer siden): Jajo. Det kan se litt sånn ut. Var ikke meningen å virke så krass. Prøver å ikke dømme noen. Alle dømmer. Det gjør vi mot alle og i alle situasjoner og er ikke feil. Men er noe som heter fordommer, før man snakker med folka en og en som da gjør at man putter en gruppe folk i en boks under samme tak, under samme svarte paraply. Det finnes kristendom der folk bare later som og er hyklere som ikke en gang vet alt som står i bibelen og ikke engang ber. og ekte kristendom der folk faktisk tar kristendommen serriøst og dem er pålagt å gi neste kjærlighet til å med til sine fiender og dem finnes det mangen av! Anonymkode: 2ef0b...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå