Gå til innhold

Kan jeg gi nummeret mitt til andre gutter når jeg har kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra klassen min spurte meg om nummert mitt, vi har snakka litt sammen i timen og han sier han vil bli bedre kjent, er det innafor å gi han nummeret mitt da selvom jeg har kjæreste? Det må jo være lov å ha guttevenner ? Eller hva tenker dere , og om han evt spør om å finne på noe, kan jeg si ja eller blir det dumt ?

Anonymkode: fded6...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han sier han vil bli bedre kjent, så forstår du vel at han håper på mer enn vennskap? Jeg hadde ikke likt at dama ga nummeret til en som prøvde å sjekke henne opp, mildt sagt 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er ikke innafor, mener jeg i hvert fall.

Anonymkode: bcf4b...824

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Noen fra klassen min spurte meg om nummert mitt, vi har snakka litt sammen i timen og han sier han vil bli bedre kjent, er det innafor å gi han nummeret mitt da selvom jeg har kjæreste? Det må jo være lov å ha guttevenner ? Eller hva tenker dere , og om han evt spør om å finne på noe, kan jeg si ja eller blir det dumt ?

En fin ting å vite er at det alltid finnes parallell kommunikasjon; det er hva man sier, og hva man underliggende vil ha. 

Hvis disse guttene sier at de vil ha nummeret ditt fordi de ser en verdi i et vennskap med deg, og det er to-veis; ja kjør på.

Hvis hva de guttene underliggende vil ha er å komme nærmere på deg romantisk eller seksuelt, så ligger det faktisk på deg å vite dette og respondere riktig i henhold til hva som er riktig med din kjæreste.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei det er det jo ikke, skal dere bli bedre kjent kan han jo komme på besøk til deg og bli kjent. Høres egentlig ut som han vil noe annet en vennskap. Men hvem klasse snakker vi om her? Ungdomskole, vgs, høyskolen?

Anonymkode: e23a4...19e

• Liker 1
Skrevet
Artmo3 skrev (3 minutter siden):

Når han sier han vil bli bedre kjent, så forstår du vel at han håper på mer enn vennskap? Jeg hadde ikke likt at dama ga nummeret til en som prøvde å sjekke henne opp, mildt sagt 

Nei fordi bedre kjent betyr jo bare at han vil bli bedre kjent med meg, man blir aldri bedre kjent om man kun snakker med hverandre litt og litt i timen, da får man ikke så mange tid sammen. Men la oss si han prøver seg, om jeg ikke gir inn og flørter osv, så kan vi bare være venner iks?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er det jo ikke, skal dere bli bedre kjent kan han jo komme på besøk til deg og bli kjent. Høres egentlig ut som han vil noe annet en vennskap. Men hvem klasse snakker vi om her? Ungdomskole, vgs, høyskolen?

Mente på besøk til deg og kjærsten 

Skrevet

Se for deg at andre jenter ba din kjæreste om nummeret hans fordi de ville bli bedre kjent. Hva hadde du syntes om det?

Anonymkode: 37e3d...5c5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vgs

Skrevet

Mente på besøk til deg og kjærsten 

Han vil jo bli mer kjent med meg, ikke kjæresten min.

Skrevet

Såklart. Sålenge det bare er snakk om vennskap eller uforpliktende sex er det helt okay. Det er om det utvikler seg til å involverer følelser eller intimt emosjonelt at det er ugreit. 

Anonymkode: 0259b...945

• Liker 1
Skrevet

Vel. Vet du hvordan menn fungerer mellom 16 og 25 år? Den minste bris og de får stå. Dvs de er overhode ikke til å stole på, annet enn at du vet at de tenker på sex 24 timer i døgnet og ronker helst i 7 av de timene. Så når en sier «bli kjent» så mener han «eg e kåt, ta på ståen min» 
Vil du fremdeles bli kjent med han? 

Anonymkode: caf4d...ed5

• Liker 2
Skrevet

Nei fordi bedre kjent betyr jo bare at han vil bli bedre kjent med meg, man blir aldri bedre kjent om man kun snakker med hverandre litt og litt i timen, da får man ikke så mange tid sammen. Men la oss si han prøver seg, om jeg ikke gir inn og flørter osv, så kan vi bare være venner iks?

Er du seriøs? Som mann så kan jeg si at 99 av 100 ganger en ung mann spør en dame om nummer og ønsker å bli kjent, så er det fordi han er interessert. 

Hadde du likt om kjæresten din var venn med og hang med en dame som konstant flørter, og som ville spredd bena med en gang hun fikk muligheten? De færreste ville synes det er greit 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Det spørs jo om han er typen til å prøve seg, sende bilder av kjønnsorganet sitt eller faktisk mener vennskap. Viktig å gjøre en god analyse først.

• Liker 1
Skrevet

Mange som lever på 1800 tallet her ser jeg. Det er da ikke noe problem å gi bort nummeret ditt til en gutt som vil bli kjent med deg. Er jo bare å blokkere han hvis han er interesert i noe mer enn ett vennskap. Ser ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Svarte på feil kmt, vi går på vgs

Skrevet

Fortell historier om deg og kjæresten din. Snakk masse positivt om han og fortell gjerne til han om du skal treffe kjæresten din senere osv osv. Om han mister interessen, eller fortsetter å be deg med på ting, har du svaret du trenger. 

Anonymkode: ffe60...9ce

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du går på VGS, så er du vel såppas ung at du har begrenset med erfaring med menn, men kan fortelle deg nå at det er så å si null sjanse for at han ikke vil ha deg. Du vil nok merke fort at det kommer flere fremstøt, og det er vel ikke akkurat ett vennskap 

Anonymkode: 73500...45a

Skrevet

Ja null problem så lenge det er greit for deg at typen din gir bort nummeret sitt til andre damer.

Anonymkode: df9e9...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...