AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg er dame og vil ringe kjæresten min daglig, er det en dårlig ting ? Jeg bare elsker å snakke med han, vi ser hverandre ofte men det er ikke nok, vil helst snakke med han når jeg ikke ser han også (altså på kvelden) på dagen sees vi jo. Eller blir dette for klengete? Anonymkode: 3f990...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Kommer an på han. Men ja. Anonymkode: 470bf...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på han. Men ja. Anonymkode: 470bf...e8d Hvorfor er det dårlig? Liker nærhet osv Anonymkode: 3f990...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det dårlig? Liker nærhet osv Anonymkode: 3f990...dd2 Det svarte du jo på selv i hovedinnlegget. Det kan fort bli klengete og kvelende. Skulle ønske dere som bare vil ha medhårssvar oppga det med en gang. Anonymkode: 470bf...e8d 2
Carrot Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 (endret) det er forskjell på nærhet og det å kveles av noens forventning, ta en avklaring på hva dere begge ønsker først så slipper det bli styr av det senere. (selv om jeg antar på bakgrunn av tråden at han mener noe annet enn deg) Endret 16. oktober 2023 av Carrot 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 Hvordan responderer typen din på det da? Folk er jo forskjellige med ulike behov.. Jeg for min egen del hadde ikke taklet det.. liker ikke når en kjæreste blir for «avhengig» av meg. Anonymkode: 4c133...566
Tantemor Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg kan ikke fatte at man synes det er klengete å vil snakke med sin egen kjæreste daglig. Kjærester SKAL være såpass interesserte og forelsket at man ønsker det. Jeg fikk meg kjæreste for 5 år siden som bor langt unna (30 mil), og for å dekke savnet og opprette nær og tett relasjon så har vi snakket med hverandre flere ganger daglig alle disse årene. Nå endelig holder vi på å skal flytte sammen, og kommer fortsatt til å ringes når han er på jobb (anlegg, turnus, pendler). Greit noen ikke vil, men jeg synes det er rart om en kjæreste ikke ønsker daglig kontakt 😳 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg liker også mye kontakt, men det er også deilig å bygge opp følelsen av savn. Vi snapper gjennom dagen, og ringes for å si godnatt, men vi kan også bare si godnatt på melding. Det er deilig å kjenne at man gleder seg til å se den andre eller snakke sammen. Blir det for mye for ofte så går man glipp av det. Blir det altfor lett i starten går menn ofte lei. Anonymkode: 6c609...3bf
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg hadde ikke ønsket å vært i et forhold der det ble forventet å snakke sammen hver kveld når man så hverandre på dagtid. Men hva din kjæreste mener, vet ikke jeg. Du kan prøve finne det ut, ved for eksempel spørre om han synes det er nødvendig å snakke sammen hver kveld. Ikke si du er avhengig av det, da vil han sikkert være snill og lyve om han synes det blir for mye prat. Noe annet du kan tenke over er hvem av dere som snakker mest. Jeg har en venninne som liker å ringe meg, men det er stort sett bare hun som snakker. Men hun har kombinert ADHD, så det blir ikke det samme. Med mindre du også har det. Anonymkode: 8f099...28e 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke ønsket å vært i et forhold der det ble forventet å snakke sammen hver kveld når man så hverandre på dagtid. Men hva din kjæreste mener, vet ikke jeg. Du kan prøve finne det ut, ved for eksempel spørre om han synes det er nødvendig å snakke sammen hver kveld. Ikke si du er avhengig av det, da vil han sikkert være snill og lyve om han synes det blir for mye prat. Noe annet du kan tenke over er hvem av dere som snakker mest. Jeg har en venninne som liker å ringe meg, men det er stort sett bare hun som snakker. Men hun har kombinert ADHD, så det blir ikke det samme. Med mindre du også har det. Anonymkode: 8f099...28e Han har adhd men det har ikke jeg, har ikke snakket med han ang dette heller, synes det er vanskelig fordi vil ikke tro jeg er klengete og krever å snakke med han daglig, Anonymkode: 3f990...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 I min verden er det normalt å snakke med kjæresten daglig, for meg hadde det vært rart å ikke gjøre det. Og hadde kjæresten min syns det var klengete, så hadde ikke vi passet sammen. Nå er jeg gift med kjæresten min, på 6.året, vi har vært sammen tilsammen i over 8 år, og vi ringes i løpet av dagen, gjerne flere ganger. Også tekster vi i tillegg. Noen vil si det er for mye, men for oss er det riktig og naturlig. Anonymkode: 94fb2...c29
Gringo01 Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er dame og vil ringe kjæresten min daglig, er det en dårlig ting ? Jeg bare elsker å snakke med han, vi ser hverandre ofte men det er ikke nok, vil helst snakke med han når jeg ikke ser han også (altså på kvelden) på dagen sees vi jo. Eller blir dette for klengete? Anonymkode: 3f990...dd2 Det kan bli klengete ja om all fritiden hans brukes opp i telefon med deg. Holdt evt samtalene korte. Mange menn inkl meg selv liker ikke lange telefonsamtaler. send nudes istede
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 Prøv å ikke ringe på noen dager. Så ser du om han ringer deg. Da vet du om han også ønsker å snakke daglig. Jeg hadde synes det hadde vært ok med daglige telefonsamtaler, men ikke om det var flere timer og all tid etter jobb gikk til å prate om ingenting, og snakke om hvor mye vi savnet hverandre. Anonymkode: bc088...266
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 Varierer sikkert fra forhold til forhold. Men her prater vi hver dag, flere ganger om dagen ☺️ Anonymkode: 4ec4a...6d8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 Vi snakker sammen på telefonen flere timer for dagen, men sees kun i helgene. Han kjører langtransport og de liker å jabbe i telefonen 🤪 Anonymkode: 5a91e...1a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå