AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Vil at han skal ha unikt navn, men vet ikke hva jeg skal kalle sønnen vår, noen tips? Gjerne gi din mening om navnet Dex også Anonymkode: ebb5e...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Da er Dexter bedre 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 EmVeeJee skrev (Akkurat nå): Da er Dexter bedre 😊 Det høres ut som hundenavn, er jaquees bedre? Anonymkode: ebb5e...169 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Del Skrevet 15. oktober 2023 Kunne kanskje til nøds funka på en hund. På en unge? Nei. Hvorfor skal ungene ha så unike navn? Hva er ille med å dele navn med andre mennesker? Trenger jo ikke velge fra topplisten, men det finnes jo så mange fine navn som ikke er mye brukt og der ungen slipper å måtte stave navnet sitt resten av livet eller alltid bli møtt med et hæ når han presenterer seg. Anonymkode: fdc1c...918 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. oktober 2023 #5 Del Skrevet 15. oktober 2023 Nei, men det er et greit hundenavn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres ut som hundenavn, er jaquees bedre? Anonymkode: ebb5e...169 Du altså, det er jo Dex som høres mest ut som hundenavn. Dexter passer godt på gutt. Det andre du foreslår høres bare fransk ut. Anonymkode: 4c7b7...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg er så gammel at jeg fortsatt har referanser fra Dynastiet, Dex Dexter var en kjekkas 😄 Dexter var egentlig ganske kult, når jeg går smakt litt på det. Anonymkode: 4b0ba...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 15. oktober 2023 #8 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så gammel at jeg fortsatt har referanser fra Dynastiet, Dex Dexter var en kjekkas 😄 Dexter var egentlig ganske kult, når jeg går smakt litt på det. Anonymkode: 4b0ba...58d Same 😅 Dex Dexter var vel den unge elskeren til Alexis, spilt av Joan Collins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Del Skrevet 15. oktober 2023 Som andre her også påpeker, et slikt navn blir belastende. Sønnen din vil alltid måtte gjenta navnet sitt og stave det. Anonymkode: 1f893...5d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Del Skrevet 15. oktober 2023 Stakkars unge Anonymkode: 296ae...97a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Del Skrevet 15. oktober 2023 DU har behov for å være sær- greit nok. Men stakkars barn!! Unike og skjeldne navn kan være fint, men ofte blir det bare kilde til mobbing, frustrasjon og ønske om navnebytte. Anonymkode: b04da...300 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er så gammel at jeg fortsatt har referanser fra Dynastiet, Dex Dexter var en kjekkas 😄 Dexter var egentlig ganske kult, når jeg går smakt litt på det. Anonymkode: 4b0ba...58d Var han med i dekdektimen også? Anonymkode: 857cd...a29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hva med Tor eller Per? Han blir garantert eneste i bhg og klassen med det navnet. Anonymkode: 4c15d...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor klarer du ikke å gi han et godt, norsk navn? Anonymkode: 18898...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Del Skrevet 15. oktober 2023 Som eier av et sjeldent navn selv, anbefaler jeg deg å unngå navn "ingen" har hørt om før og som i tillegg må staves. Er over 40 nå og har hele livet ønsket meg et litt vanligere navn. Anonymkode: 07965...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #16 Del Skrevet 15. oktober 2023 Gå for et vanlig, norsk navn uten C, X, H osv. Noe som er lett å stave, og som samtidig er greit å uttale i utlandet. Eksempel: Kristian, ikke Christian. Praktisk om han blir en som reiser mye. Får han et langt etternavn, så velg et kort fornavn. Anonymkode: f5a80...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #17 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som eier av et sjeldent navn selv, anbefaler jeg deg å unngå navn "ingen" har hørt om før og som i tillegg må staves. Er over 40 nå og har hele livet ønsket meg et litt vanligere navn. Anonymkode: 07965...2c7 Mannen min er i samme situasjon som deg. Han ville helst kalle sønnen vår Lars eller Erik! Dere må tenke på barnet ditt som en deltakende part av en gruppe. Anonymkode: 3bbcb...2b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. oktober 2023 #18 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil at han skal ha unikt navn, men vet ikke hva jeg skal kalle sønnen vår, noen tips? Gjerne gi din mening om navnet Dex også Anonymkode: ebb5e...169 Kom da Dex! så flink gutt da Dex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #19 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg er ikke noe glad i halve navn. Ville heller gått for Dexster, men syns ikke det er spesielt fint heller. Anonymkode: 68da6...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #20 Del Skrevet 15. oktober 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er så gammel at jeg fortsatt har referanser fra Dynastiet, Dex Dexter var en kjekkas 😄 Dexter var egentlig ganske kult, når jeg går smakt litt på det. Anonymkode: 4b0ba...58d Ingen under 60 kommer til å tenke på Dynastiet. Alle kommer til å tenke på seriemorderen. Det er riktignok er en fantastisk serie, men hvem vil assosieres med en seriemorder? Anonymkode: fe100...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå