Gå til innhold

Skal jeg sende denne meldingen til han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er han som driver å lager falske brukere for å hate på meg på instagram, vi var venner før men han bare fakker opp nå. Kan jeg skrive denne til den falske brukeren, eller burde jeg ikke

" Det er ikke en flex å prøve å såre noen som ville det beste for deg, håper du får den hjelpen du sårt trenger, du er ekkel"

Anonymkode: aab95...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"og en av de verste folka jeg har møtt, folk hadde rett om deg"

Skrevet

Jaaaa 👏🏼

Anonymkode: 31aa8...6a6

Skrevet

Det endrer vel neppe atferden hans, så jeg vet ikke helt hva du ønsker å oppnå ved dette?

Anonymkode: 02d7c...927

• Liker 1
Skrevet

Folk som han kommer ikke til å bry seg om en slik melding. 

Skrevet

Nei, ignorer det og rapporter. Denne personen forsøker å få en reaksjon fra deg, så dem beste hevnen er bare å være helt stille.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei.

Anonymkode: aff2b...6f9

• Liker 1
Skrevet

Ikke verdt bryet!! 

Anonymkode: 59ea5...7a3

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke si noe. Han er ute etter en reaksjon fra dag, det mest irriterende for ham er om du bare ignorerer, blokkerer og rapporterer.

Anonymkode: cd9cd...243

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, ikke si noe. Han er ute etter en reaksjon fra dag, det mest irriterende for ham er om du bare ignorerer, blokkerer og rapporterer.

deg*

Skrevet
Olive_North skrev (22 minutter siden):

Nei, ignorer det og rapporter. Denne personen forsøker å få en reaksjon fra deg, så dem beste hevnen er bare å være helt stille.

Det er sant i å med at han lager slike brukere, men hvorfor prøver han å få en reaksjon fra meg jeg skjønner ikke? Om jeg bare ignorerer han hva kommer til å skje? Kommer han til å tenke han bare bortkastet tiden sin?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er sant i å med at han lager slike brukere, men hvorfor prøver han å få en reaksjon fra meg jeg skjønner ikke? Om jeg bare ignorerer han hva kommer til å skje? Kommer han til å tenke han bare bortkastet tiden sin?

Han vil såre deg. Og politiet er tydelig i slike saker på at det beste er å ikke responder. Det er det han ønsker. Å se at det virker, å se at han sårer deg. Og svarer du kaster du bensin på bålet. Uansett hva svaret er

Men hvis han lager gjentatte profiler og har holdt på med dette ville jeg hørt med politiet om råd. Trakassering er ulovlig. 

Anonymkode: 455cf...fe9

Skrevet

Sender han DM eller legger han ut kommentarer på innleggene dine? Første kan man ignorere og samle bevis på. Siste så hadde jeg skudd på privat på innstillingene eller slått på at du må godta kommentarer før de legges ut. Uansett ikke grei oppførsel, sier mer om han enn deg. 

Anonymkode: fcd61...9da

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han vil såre deg. Og politiet er tydelig i slike saker på at det beste er å ikke responder. Det er det han ønsker. Å se at det virker, å se at han sårer deg. Og svarer du kaster du bensin på bålet. Uansett hva svaret er

Men hvis han lager gjentatte profiler og har holdt på med dette ville jeg hørt med politiet om råd. Trakassering er ulovlig. 

Anonymkode: 455cf...fe9

Hvorfor vil han såre meg ? Er det fordi det gir han glede? Men skal jeg blokkere eller la det være? Fordi om jeg blokker betyr det ikke på en måte jeg gir brukeren oppmerksomhet, om man blokker betyr jo det at man har sett brukeren 

Skrevet

Jeg ville heller anmeldt for trakkasering.

Anonymkode: 81f5d...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...