GTHP Skrevet 14. oktober 2023 #1 Skrevet 14. oktober 2023 Noen ganger er jeg sliten, noen ganger har jeg mensen, noen ganger er jeg trøtt, noen ganger har han sagt noe dumt, noen ganger har han ikke gitt meg nok oppmerksomhet, noen ganger tror jeg at han tar meg for gitt……. Alle disse gangene blir jeg stille og mutt, og han lurer ofte hva som er galt….. jeg svarer bare at jeg er sliten…. Dette blir han oppgitt over! Kan han ikke bare forstå?? hva skal jeg gjøre??
Rosa Gnom Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Du skal lære deg å kommunisere bedre med mannen din. Hvis han ikke forstår så må du inn med teskje. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Nei han er ikke tankeleser. Han bryr seg og spør. Du må jobbe med hvordan du kommunisere. Anonymkode: 3ba7c...db1 3
Bombasi Skrevet 14. oktober 2023 #4 Skrevet 14. oktober 2023 Start med å være ærlig, og så er du det hver gang han spør. Han blir nok oppgitt fordi du ikke er ærlig, og det skjønner han. 1
Miaiai Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 Litt som når vi kvinner sier hva er galt, ikke noe og så er det jo det. Kan du prøve og utdype det litt mere en ingenting galt. Han legger jo merke til at du forandrer deg til den du egentlig ikke pleier. Så istedenfor og si ikke noe. Så kan du si feks, jeg har mensen i dag det gjør at ting kan være litt vanskelig og jeg vet ikke helt hvorfor og da blir jeg stille og litt sliten av det. Du merker det sikkert, men det er bare sånn jeg blir. Jeg feks kan bli sur aner ikke alltid hvorfor, da pleier jeg og si det til familien nå er jeg sur ingenting med dere og gjøre, og for og være ærlig aner jeg selv ikke helt hvorfor selv. 1
katties Skrevet 14. oktober 2023 #6 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Nei, å anta at noen "bare forstår" er ikke lurt. Det er da endeløse muligheter for fantasien. Noen ting kommer mannen din aldri til å kunne gjette på - det er bedre hvis du selv sier ifra, helst FØR du blir ordentlig frustrert. Så kan han faktisk velge å gjøre noe med det. Endret 14. oktober 2023 av katties 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg opplever ofte at jeg er han mannen. Jeg spør for jeg vil vite hvordan jeg kan hjelpe «deg» å få det bedre, hva jeg bør eller ikke bør gjøre osv. Når jeg ikke forstår blir jeg oppgitt, kan «du» ikke bare forstå det? Jeg kjenner meg altså bare veldig igjen på andre side av bordet - det er tilsvarende frustrerende når man ønsker å vise forståelsen men ikke kan Anonymkode: d132b...bbe
Miaiai Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Så er det også viktig og si det til han når han spør, om du synes han har gitt deg litt lite oppmerksomhet da, han spør og du bare ingenting galt 😅 hvordan kan han vite hva som han kan gjøre annerledes da. 1
Virrevirrevapp Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 Du må jo si hvorfor du er misfornøyd - og hva du ønsker fra ham. Mensen kan han ikke gjøre noe mer direkte, men du kan bo be om en klem ol. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå