Gå til innhold

Han sa han ikke kom til å forlate meg og forlot meg 1 uke etter ):

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bare slutta å svare å svare, han lovte å ikke dra 😞 han sa "Hallo jeg skal jo ikke forlate deg da" og uke etter pofff gone.

Anonymkode: b2572...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, handling trumfer ord. Alltid. 

Anonymkode: ae8fe...4e9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, handling trumfer ord. Alltid. 

Anonymkode: ae8fe...4e9

Hva mener du

Skrevet

Hvorfor det det spørsmålet opp i det hele tatt?  
Har det vært en situasjon der du laget drama, og han måtte love gull og grønne skoger for å roe stemningen ? 

Anonymkode: e991c...05b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du

Handling er det som teller. Alle kan prate men se på hva de faktisk gjør. 

Anonymkode: f2137...b2a

Skrevet

Man kan aldri love noen at man aldri vil dra, gjøre det slutt eller gå sin vei. Tror du bør jobbe med selvtilliten og deg selv, om du blir såpass knust etter 1 uke. En dag kan det være du som forlater noen. Det må være bedre om han går nå, en seinere 

Anonymkode: b55bd...c4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan aldri love noen at man aldri vil dra, gjøre det slutt eller gå sin vei. Tror du bør jobbe med selvtilliten og deg selv, om du blir såpass knust etter 1 uke. En dag kan det være du som forlater noen. Det må være bedre om han går nå, en seinere 

Anonymkode: b55bd...c4c

Vi har ikke snakket sammen bare en uke, jeg sier at han forlot en uke etter han skrev "Hallo skal jo ikke forlate deg"

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har du kjent denne som så pompøst uttrykket "jeg skal ikke forlate deg"? 

Jeg mener slike lovnader gis ikke under giftemål engang.

Anonymkode: 60edc...842

Skrevet

Han ombestemte seg. Samme med folk som skiller seg, drt, de har også lovet å ikke forlate hverandre. 

Anonymkode: 04f78...1e2

Skrevet

Min eks dro ca. 2 uker etter at han lovet at han slett ikke hadde tenkt å slå opp etc. Det er ekstra sårt når man våger å betro seg i en dårlig periode eller hvis ens kjære oppfører seg litt rart, og så får man bare løgn tilbake. 

Det er ikke så mye å gjøre med nå. Ta vare på deg selv. Det kommer andre som du kan stole på. Gjør gode ting for deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har det vært en situasjon der du laget drama, og han måtte love gull og grønne skoger for å roe stemningen ? 

Har du glømt å du er inne på KG? Hun lagde ingen drama. Hun var helt uskyldig og han manipulerte henne til å tro å han ikke skulle forlate henne. 💃🕺🏻

Anonymkode: f997d...3c8

Skrevet

Man kan aldri love at man ikke vil forlate en partner, det går bare ikke.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var det jeg tenkte og. Er man i en situasjon der det er drama så kan man love mye rart tenker jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han ombestemte seg. Samme med folk som skiller seg, drt, de har også lovet å ikke forlate hverandre. 

Anonymkode: 04f78...1e2

Nei tror han gjorde det med meningen, hadde ikke tenkt så mye på om han bare sluttet og svare og var borte, han gjorde mer enn det før han dro, han gjorde meg dirt med vilje.

• Liker 1
Skrevet

Ungdommer nå til dags 🙃

Jeg har aldri vært i et forhold, der uttrykket «jeg skal aldri forlate deg» bli brukt. Selv ektefeller bruker ikke det. Alle vet at det er helt vanlig at forhold kan ta slutt, eller at den ene parten kan bli syk.

Slike uttrykk minner meg mer om manipulering, en form for kontroll, eiesykelighet.

Anonymkode: 51ce0...fb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ungdommer nå til dags 🙃

Jeg har aldri vært i et forhold, der uttrykket «jeg skal aldri forlate deg» bli brukt. Selv ektefeller bruker ikke det. Alle vet at det er helt vanlig at forhold kan ta slutt, eller at den ene parten kan bli syk.

Anonymkode: 51ce0...fb6

Det er en typisk siste desperat ting en partner sier for å kjøpe seg tid mens de planlegger å slå opp og partner har mistanke om at bruddet kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...