AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Har truffet en super mann på alle måter, etter date nr 3 lukter han altså så svette, tror ikke han bruker deo. Jeg får helt fnatt av at han skal sitte/ ligge i møblene mine, og det frister ikke å sitte i armkroken liksom. Hvordan i alle dager kan jeg si ifra på en fin måte? Dette kommer aldri til å funke ellers.. Hjelp Anonymkode: b82bc...3ba
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Løft opp armen din og sniff og spør; "Er det JEG som lukter svette?". Så sier du "hmm", og håper at han sier at han ikke hadde fått dusjet i dag, og håpe på at han tar hintet og passer på å dusje oftere. Skulle tro at folk helt i starten av forholdet ville være ekstra nøye med sånt for å gi et godt inntrykk. Anonymkode: 1ec08...072 5 2
kjekkfyr Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Oi, «lukter» 🚩 spør du meg 😬 Har man elendig hygiene på date 3, så er den vel ikke no særlig på 30 heller 🙈 Si fra? Selvom mannen er super, har du virkelig lyst å bruke nyforelska-perioden på å lære han basis-hygiene? Hva annet kan man ikke da hadde jeg tenkt 🙈 2 3
Chang Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Han har dusjet- og luktet likedan etter kort tid, så det er vel manko på deo tror jeg. Syns bare det er så ubehagelig og ta opp. Men blir jo litt betenkt, der sitter jeg og har pyntet meg, også er det ikke verdt litt godlukt engang.. amen han er så fin på alle andre måter så vil ikle såre han heller 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Skifter han til rene klær når han har dusjet? Ellers så får du kjøpe en deo i julegave. Anonymkode: 8a8c1...afc
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Angående deo, så brukes det bare under armene. Så at du synes det er ekkelt at han sitter i sofaen har jo ingenting med deoen å gjøre, med mindre han liker å stappe pynteputene i sofaen oppi armhulene sine. Han svetter jo like mye på ryggen enten han bruker deo eller ikke. Anonymkode: 1ec08...072
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 Chang skrev (5 timer siden): Han har dusjet- og luktet likedan etter kort tid, så det er vel manko på deo tror jeg. Syns bare det er så ubehagelig og ta opp. Men blir jo litt betenkt, der sitter jeg og har pyntet meg, også er det ikke verdt litt godlukt engang.. amen han er så fin på alle andre måter så vil ikle såre han heller Kan også være han er nervøs og at det er angstsvette. Den er mer intens enn vanlig svette og går over når han blir tryggere på deg… Anonymkode: 93356...56f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 5 hours ago, Chang said: Han har dusjet- og luktet likedan etter kort tid, så det er vel manko på deo tror jeg. Syns bare det er så ubehagelig og ta opp. Men blir jo litt betenkt, der sitter jeg og har pyntet meg, også er det ikke verdt litt godlukt engang.. amen han er så fin på alle andre måter så vil ikle såre han heller Han er sikkert kjempe nervøs! Jeg er 100% uenig med en anon over her at det er rødt flagg å lukte svette. Det er ikke sikkert han merker det selv, noen lukter bare ikke sin egen svette. Stakkars... Anonymkode: 63759...6fa
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Bruker han noen medisiner, vet det finnes medisiner som forsterker svettelukt. Anonymkode: 99eb3...f5f 2
FunnyBoy123 Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 Er han inder tilfeldigvis? Hvis ikke, er det fortsatt håp! 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 Min mann luktet svette da vi ble sammen, enda han dusja hver dag og brukte deo. Viste seg at han rett og slett vaska seg for dårlig, og brukte feil deo. Han la om rutinene i dusjen og bytta deo. Problem løst. Vært gift i over 10 år. Det er bare å SI det! Verre er det ikke. 3
Blåttvann Skrevet 13. oktober 2023 #12 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Jeg synes veldig mange menn lukter svette uten at det virker som de selv merker noe. Tror jeg har god luktesans og at mange menn har dårlig luktesans. Det være seg på offentlig transport, på treningssenter, i butikken osv, det er jo alltid noen som STINKER svette og veldig mange lukter veldig stramt. Utrolig at de ikke merker det. Jeg traff en fyr en gang som var slik, han brukte kvinne-deo fordi han synes den luktet godt. Han merket ikke sin egen svettelukt og jeg måtte si det til han. Husker ikke helt hva jeg sa, men tror det var noe i gata "hvilken deo bruker du? Jeg synes det er vanskelig å si dette men du burde finne deg en annen." Han skjønte ikke hva jeg mente så jeg måtte presisere at jeg mente en som hadde sterkere effekt. Han luktet ikke svette etter dette, men det var ganske mye annet som ikke var helt topp med han så det ble dumpings kort tid etter. Så må selvfølgelig tskjorter og gensre som har vært oppi armhulen vaskes etter hver dags bruk. Normal hygiene er ikke vanskelig. Hadde lurt på hva mer han ikke kan, som alle andre kan. Endret 13. oktober 2023 av Blåttvann 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #13 Skrevet 13. oktober 2023 Mye mulig han er nervøs og/eller bruker medisiner.. Men nå har jeg fått oppheng i det, så han sitter med pynteputer og sofaputer under armene nesten, og jeg klarer ikke tanken på og ha det i senga eller dyner heller. Troor det er mer slapphet faktisk, han brukte deo de første gangene, vil bare at han skal fortsette.. Har kommentert spesifikt, ååå så godt du lukter idag osv.. Men det har ikke gått helt inn.. Anonymkode: b82bc...3ba
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #14 Skrevet 13. oktober 2023 Chang skrev (5 timer siden): Han har dusjet- og luktet likedan etter kort tid, så det er vel manko på deo tror jeg. Syns bare det er så ubehagelig og ta opp. Men blir jo litt betenkt, der sitter jeg og har pyntet meg, også er det ikke verdt litt godlukt engang.. amen han er så fin på alle andre måter så vil ikle såre han heller Jeg også var sammen med en som luktet svette fem minutter etter dusj. Han brukte ikke deo og etter en time i samme rom som han, så luktet det svette i hele rommet. Eneste du kan gjøre, er å snakke med ham om det. Er han så fin og god som du sier, er det dumt å ofre et kanskje supert forhold bare fordi du ikke turte å nevne ordet deodorant til han. Anonymkode: 5eb25...a1c 2 1
Bombasi Skrevet 13. oktober 2023 #15 Skrevet 13. oktober 2023 Høres ut som en kombo av nervøsitet og ingen deo/feil deo. Kan også være at han har for mye hår under armene, som han burde ha stusset ned litt. Folk kjenner da at de selv lukter svette, og ordentlige folk ønsker å gjøre noe med det. Det er her du må sjekke hva han er "verdt" eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #16 Skrevet 13. oktober 2023 Ta han med i dusjen og vask han fra topp til tå. Hadde jeg gjort 🤣 Anonymkode: 6829d...89c 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #17 Skrevet 13. oktober 2023 Det der er så jævlig nasty... Har en kollega som stinker svette. Må alltid holde minst 2 meter avstand. Hadde fått til å deitet noen som ikke visste hva parfyme og deo var Anonymkode: cd696...7b1 1
Ane Rikke Skrevet 13. oktober 2023 #18 Skrevet 13. oktober 2023 Noen lukter bare mer enn andre. Eksen min luktet hoggorm, og jeg tror han visste det selv. Hvilket bare forsterket problemet. Allikevel forelsket jeg meg i fyren, og da var veien kort til å si fra. Løsningen er ikke deo (det blir bare verre), men antiperspirant. Jeg stappet den bare ned i handlekurven under en butikktur mens jeg sa noe om at «så slipper du å lukte svette». Tror faktisk ikke han hadde den fjerneste anelse om at det var mulig… Etter dette var problemet løst for alltid.
lillevill Skrevet 13. oktober 2023 #19 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har truffet en super mann på alle måter, etter date nr 3 lukter han altså så svette, tror ikke han bruker deo. Jeg får helt fnatt av at han skal sitte/ ligge i møblene mine, og det frister ikke å sitte i armkroken liksom. Hvordan i alle dager kan jeg si ifra på en fin måte? Dette kommer aldri til å funke ellers.. Hjelp Anonymkode: b82bc...3ba Kansje du rett og slett ikke liker BO en hans?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #20 Skrevet 13. oktober 2023 lillevill skrev (5 minutter siden): Kansje du rett og slett ikke liker BO en hans? Body odor skal ikke lukte hoggorm. Forskjell på kroppslukt og svette. Anonymkode: a5029...c18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå